רק רשת: ג'רארד מבוקש בצ'מפיונשיפ, עונש חמור לבני רעננה וספורטינג ת"א

סטיבן ג'רארד
סטיבן ג'רארד | Gettyimages

איפסוויץ' מליגת המשנה רוצה את קפטן העבר האגדי של ליברפול, שתי הקבוצות לא יעלו לליגה ב'. וגם: קבוצות הוותיקים של מכבי ת"א וברצלונה ערכו משחק בינלאומי ראשון בשומרון וצפו בחגיגות העלייה של וולבס

(גודל טקסט)
16:50: אליפות אירופה בג'ודו זוכה להסכם חסות
בנק ירושלים חתם על הסכם חסות ראשית וילווה את הנבחרות הישראליות – הנשים והגברים – באליפות אירופה בג'ודו שתתקיים בתל אביב. האליפות תתקיים בסוף החודש (26-27-28.4) במרכז הירידים. כחלק מהסכם החסות, לוגו בנק ירושלים יופיע על גב מדי החליפות הכחולות באליפות – ישראלים וזרים כאחד, כמו גם בשלטי הפרסום ובלוחות באולם.


16:00: משטרת גרמניה מפקחת אחר אוהדי דורטמונד לדרבי גם מהאוויר
הדרבי של חבל הרוהר ייערך בעוד זמן קצר, משטרת גרמניה העלתה תיעוד של המעקב אחר אוהדי דורטמונד בדרכם לגלזנקירשן.

Der dritte zusätzliche Zug ist auf dem Weg von #Dortmund nach Gelsenkirchen.

Dabei wird er von einem Hubschrauber der #BPol überwacht, der frühzeitig Störungen auf der Bahnstrecke erkennen soll. #S04BVB#Gelsenkirchenpic.twitter.com/mIXX85Tero

— Bundespolizei NRW (@bpol_nrw) April 15, 2018


14:30: מפגש ענקי ליגת ה-MLS, זלאטן איברהימוביץ' ובסטיאן שויינשטייגר

Zlatan Ibrahimovic & Bastian Schweinsteiger pic.twitter.com/5ZbVsKBMKe

— 101 Great Goals (@101greatgoals) April 15, 2018

12:25: בני רעננה וספורטינג תל אביב לא יעלו לליגה ב' 

בני רעננה וספורטינג תל אביב מליגה ג' לא יעלו לליגה ב' לאחר שהדיין גיורא לנדאו גזר על הקבוצות עונש בעקבות קטטת הענק בין הקבוצות במשחק פלייאוף העלייה בשבוע שעבר. לנדאו קבע 0:0 ללא נקודות, שמשמעותו שאף אחת מהקבוצות לא תעלה ליגה.


בני רעננה ספגה קנס של 15,000 שקלים ועונש על תנאי לשנה של הפסקת פעילות עד תום העונה. שחקן הקבוצה, עבד מצליח, הורחק לשנה. ספורטינג תל אביב ספגה קנס בסך 10,000 שקלים ושחקנה אליהו בן משה הורחק לשישה משחקים.


11:00: צפו בחגיגות של וולבס

וולבס כידוע, הבטיחה אתמול חזרה לפרמיירליג בלי ששיחקה כלל, בעקבות איבוד הנקודות של פולהאם. שחקני הקבוצה ראו את המשחק יחד, וכך זה נראה בסיום:


The Moment.#ThePackIsBackpic.twitter.com/yVbzv1Ptdq

— Wolves (@Wolves) April 14, 2018

10:45: חולצת ה-70 של מכבי תל אביב

מכבי חוגגת 70 לישראל עם חולצת משחק מיוחדת לשנת העצמאות בשיתוף עמותת 'לוחמים לחיים'. הבוקר העניקו מנכ"ל המועדון בן מנספורד יחד עם שחקני הקבוצה שרן ייני וברק יצחקי את החולצה הראשונה לנשיא המדינה, ראובן רובי ריבלין במעמד מיוחד בבית הנשיא בירושלים.



מכבי תל אביב עם נשיא המדינה (מכבי ת"א, רשמי)



חולצת ה-70 של מכבי תל אביב (מכבי ת"א, רשמי)


10:15: לראשונה – משחק כדורסל בינלאומי בשומרון
מאמצי ארגון ה-BDS לפגוע השומרון כשלו פעם נוספת כאשר, אמש נעשתה היסטוריה בשומרון והתקיים משחק ראווה בינלאומי בין קבוצות הוותיקים של מכבי תל אביב וברצלונה. משחק הראווה התקיים בשומרון במסגרת שיתוף פעולה בין מועדון מכבי ת"א מאחר ומחלקת הספורט של המועצה האזורית שומרון. בסיומו של משחק מותח בין שתי הקבוצות, שברובו הובילה ברצלונה, ניצחה מכבי תל אביב בנקודה הפרש 54:55


בין השחקנים היה גם דורון ג'מצ'י שאמר: "זכינו לשחק באווירה נהדרת ואני שמח מאוד שניצחנו, למרות שרוב המשחק ברצלונה הובילו. כנראה שרוח השכינה נמצאת כאן בשומרון ויצאנו מנצחים" ג'מצ'י הוסיף: "ראינו את ההתלהבות של הילדים בשומרון. צריך להמשיך לעשות כאן עוד הרבה אירועי ספורט זה דבר שסוחף אחריו הרבה אנשים, ואנחנו נשמח לבוא לשומרון למשחקים נוספים. אליצור שומרון הגיעו להישג מאוד יפה לפני יומיים, הם זכו בגביע, בעזרתם של יוסי דגן ומאיר ברכיה הם עושים את הדרך שלהם לאט בטוח וכשהולכים בדרך הזו ומשרישים את התרבות הזו זה בוודאי יתן תמיכה ובסופו של יום סבלנות ואורך רוח ושיתוף פעולה בשומרון יגיעו לאן שהם צריכים להיות".



שחקני קבוצות הוותיקים בשומרון (רועי חדי)


10:00: ג'רארד מבוקש בצ'מפיונשיפ
האם קפטן ליברפול לשעבר בדרך לאימון קבוצת הבוגרים הראשונה שלו בקריירה? לפי "הסאן" האנגלי, קשר העבר בן ה-37 מועמד לאמן את איפסוויץ' טאון מהצ'מפיונשיפ, שרואה בו מועמד להחליף את מיק מקארתי. כיום ג'רארד מאמן את קבוצת הנוער של המייטירדס ומשמש כפרשן בטלוויזיה.



ג'רארד. בדרך לצ'מפיונשיפ? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי