"האליפות שלנו, העיר שלנו": מנצ'סטר סיטי חוגגת את התואר

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | AFP

מנצ'סטר סיטי זכתה באליפות החמישית בתולדותיה, אבל נאלצה להסתפק בחגיגות מאופקות ברשתות החברתיות. ז'וזה מוריניו, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד טען לאחר ההפסד לברומיץ: "לא הוגן לומר שהם אלופים כי אנחנו מעדנו"

(גודל טקסט)
רבים מאוהדי מנצ'סטר יונייטד תוהים אם ז'וזה מוריניו עשה זאת בכוונה, בכל זאת נכנעו השדים האדומים 1:0 לנועלת הטבלה ווסט ברומיץ' שלא ניצחה מחוץ לביתה מאז אוגוסט, אבל כך או כך המעידה המפתיעה הובילה לכך שמנצ'סטר סיטי זכתה רשמית באליפות החמישית בתולדותיה, אבל לראשונה חגגה בעיקר באמצעות הטוויטר.


"האליפות שלנו, העיר שלנו", נכתב בציוץ הראשון אחרי ההפתעה הענקית של מנצ'סטר יונייטד, יממה אחרי שסיטי שיחקה וניצחה בוומבלי 1:3 את טוטנהאם. המנג'ר פפ גווארדיולה סיפר עוד לפני המשחק שלא יחזה במשחק של מנצ'סטר יונייטד. "יש לי שלושה ימי חופשה, אנצל זאת לשחק גולף", גם וינסנט קומפאני תועד צופה במשחק בסלון עם משפחתו וכך מצאו את עצמם אוהדי סיטי מתוסכלים שחגיגות האליפות ייאלצו לחכות עד למשחק הבא נגד סוונזי. דווקא ראחים סטרלינג אמר לפני המשחק: "מצידי אני מוכן לזכות באליפות על הספה. מקווה שהבאגיס יעזרו לנו", והם עזרו.

Our Time. Our City.

Premier League Champions 17/18 #mancitypic.twitter.com/lztlN3lWFW

— Manchester City (@ManCity) 15 באפריל 2018

וינסנט קומפאני, קפטן סיטי שזכה באליפות שלישית, גם צייץ בעצמו ואמר: "איזה אליפות. הרגשה נפלאה. אני מאושר שיכולתי לחלוק עוד אליפות עם האוהדים הנפלאים שלנו".

Champions!!!!!! What a great feeling!! So happy to be able to share another trophy with our amazing fans!#ManCity#SharkTeam#Championspic.twitter.com/8CqCtyX7vi

— Vincent Kompany (@VincentKompany) April 15, 2018

There's no better place to celebrate your third league title as with your wife, the kids and your family-in-law. #mcfcpic.twitter.com/pOSHhYR6vk

— Kristof Terreur (@HLNinEngeland) April 15, 2018

ז'וזה מוריניו הכחיש שמנצ'סטר יונייטד הגישה על מגש את האליפות לסיטי: "הם זכו באליפות כי הם צברו יותר נקודות מכל קבוצה אחרת. ההבדל אצלנו היה בגישה בשני המשחקים האחרונים. זכיתי בשמונה תארים ולא הייתי על הירח בגלל שניצחתי את סיטי. ראיתי הרבה אנשים אחרים שהיו על הירח בגלל הניצחון הזה. הגיע לנו להיענש, אבל העונש היה חמור מדי. לא הגיע לנו להפסיד. כשזכיתי בתארים לא אהבתי שאמרו שזכיתי בגלל שמישהו אחר הפסיד. זה לא יהיה הוגן לומר זאת לסיטי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי