המאבק על הכרטיס לאלופות נפתח? 1:1 לטוטנהאם בברייטון

אריק לאמלה
אריק לאמלה | AFP

קיין כבש ראשון מול כיאל (90 דקות) וחבריו, אבל גרוס איזן מהנקודה הלבנה כעבור שתי דקות, בדקה ה-50, וצ'לסי תוכל לצמק את הפער מהמקום הרביעי לחמש נקודות, אם תנצח בברנלי בחמישי. נקודה יקרה לשחפים

(גודל טקסט)

המחזור ה-35 בפרמיירליג יצא לדרך כבר הערב (שלישי), כאשר טוטנהאם התארחה בברייטון ואיבדה נקודות יקרות ב-1:1 מול השחפים. המשחק הוקדם בשל חצי גמר הגביע האנגלי של התרנגולים מול מנצ'סטר יונייטד בשבת, אבל הרכב כמעט מלא שהעלה פוצ'טינו, עלי היה הנעדר המרכזי, לא הצליח להכניע את בירם כיאל וחבריו, שבדיוק לפני שנה חגגו עלייה לליגה הבכירה בממלכה והערב אמנם רשמו מחזור חמישי רצוף ללא ניצחון, אך צברו נקודה משמעותית מאוד עבורם.

שני השערים בהתמודדות הובקעו תוך פחות משתי דקות, בפתיחת המחצית השנייה, אחרי 45 דקות די מנומנמות, אולי למעט החמצה של סון יונג-מין בזמן הפציעות של המחצית הראשונה. בדקה ה-48 הארי קיין מצא את הרשת אחרי שסון ניצל טעות קשה של הגנת השחפים והעביר רוחב שלחלוץ היה נותר רק לגלגל לרשת, אך כבר בדקה ה-50 פסקל גרוס הכניע מהנקודה הלבנה את הוגו לוריס וקבע את תוצאת המשחק, פנדל שנפסק בעקבות הכשלתו של איסקיירדו על ידי סרז' אורייה.

בירם כיאל שיחק 90 דקות והיה שותף לנקודה החשובה שצברה ברייטון, שנותרה במקום ה-13 כשלזכותה 36 נקודות, רחוקה שמונה הפרש מסאות'המפטון ומסטוק שמתחת לקו האדום (לקדושים משחק אחד פחות). טוטנהאם לעומתה פספסה הזדמנות להשתוות לליברפול השלישית – לאדומים היה משחק עודף ערב המחזור – ועבורם חלוקת הנקודות משמעותה שמונה הפרש מצ'לסי שתשחק ביום חמישי בברנלי (משחק השלמה מהמחזור ה-31) ותוכל לצמק את הפער לחמש נקודות בלבד. האם הקרב על הכרטיס האחרון לליגת האלופות שוב פתוח?


הארי קיין כבש ראשון (AFP)


בירם כיאל וחבריו הצליחו לעצור את התרנגולים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי