פוגבה נחוש להישאר ביונייטד, מוריניו כבר סימן לו מחליף

מוריניו פוגבה מנצ'סטר יונייטד פרמייר ליג
מוריניו פוגבה מנצ'סטר יונייטד פרמייר ליג | Gettyimages

הקשר הצרפתי בטוח ביכולתו להוכיח את עצמו בשדים האדומים למרות הסכסוך עם המנג'ר הפורטוגלי, שמצידו סימן את פרד משחטאר כמחליפו. גם גווארדיולה מעוניין בברזילאי

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד תשחק הערב (רביעי, 21:45, שידור ישיר בספורט1) נגד בורנמות', לפני שתפגוש את טוטנהאם בחצי גמר הגביע האנגלי בשבת. שוער הקבוצה דויד דה חאה אמר על המשחק: "אנחנו צריכים להבטיח עכשיו את המקום השני בליגה". בינתיים, העלילה של פול פוגבה במועדון מסתבכת. הכוכב הצרפתי נחוש להישאר ב"אולד טראפורד", זאת למרות היחסים העכורים עם המנג'ר ז'וזה מוריניו, שמצידו כבר סימן לו מחליף בדמות פרד הברזילאי משחטאר דונייצק, שמבוקש גם ביריבה העירונית מנצ'סטר סיטי.


כזכור, פוגבה הוחלף בהפסד לווסט ברומיץ' 1:0, אבל למרות הביקורת של מוריניו, הוא חושב שהוא יכול להיות הכוכב של הקבוצה. הנהלת יונייטד מצידה, מעדיפה מן הסתם שהקשר הצרפתי יישאר לאחר שהגיע לפני שנתיים תמורת 89 מיליון ליש"ט, סכום שניפץ את שיא ההעברות באותה התקופה. לא ברור אם פוגבה יפתח הערב והוא עשוי להיות מסופסל כאשר סקוט מקטומיניי עשוי לפתוח במקומו. ביונייטד מודעים לכך שמוריניו נמצא ביחסים לא טובים עם חלק משחקני המועדון כמו לוק שואו ומתיאו דרמיאן, שרמז שיעזוב בקיץ ושיבח את יובנטוס, שעשויה להיות היעד הבא שלו.


ומה בנוגע למחליף אפשרי לפוגבה? "דיילי מירור" מדווח שמוריניו יילחם עם פפ גווארדיולה על רכישת פרד, קשרה של שחטאר, שעשוי לעלות 50 מיליון ליש"ט. הברזילאי בן ה-25 משחק על המשבצת של פוגבה, כך שזה עוד סימן לכך שהמנג'ר הפורטוגלי לא רוצה יותר את הקשר הצרפתי. מוריניו מעדיף שחקן יציב יותר וממושמע יותר בקישור, בטענה שפוגבה לא יציב ושלצד הופעות טובות כמו בדרבי מול הסיטיזנס, יש לו נפילות גדולות כמו נגד ווסט ברומיץ'. כזכור, יונייטד גנבה ברגע האחרון את אלכסיס סאנצ'ס מסיטי ועשויה לעשות זאת גם עם הברזילאי.


Wednesday's SUN Sport: "I Won't Take Off!" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/bN1YiRruBn

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 17 באפריל 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי