בן דודו של מרסיאל: בלתי אפשרי להתקדם תחת מוריניו

אנתוני מרסיאל
אנתוני מרסיאל | AFP

הצרפתי זועם על מיעוט הדקות מהמאמן. פוגבה כעס על החילוף ב-0:2 מול בורנמות', לא לחץ את ידו של הפורטוגלי וירד במופגן ישירות לחדר ההלבשה. מוריניו: "הוא היה טוב מאוד". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
ז'וזה מוריניו ומנצ'סטר יונייטד התאוששו מההפסד המביך לווסט ברומיץ' ביום ראשון אלביון וניצחו אמש (רביעי) 0:2 את בורנמות'. "דיילי מייל" פרסם תמונה נדירה בה נראה ז'וזה מוריניו מסתכל על פול פוגבה מהספסל במבט לא מפרגן ושאל בכותרת: "האם מוריניו נראה מאושר איתך?".


הצרפתי היה מעורב בשני השערים ומוריניו אמר עליו את כל המילים הנכונות אחרי המשחק, אבל לטענת הכתבים שפת הגוף של מוריניו אומרת אחרת. המאמן הפורטוגלי הוציא את פוגבה בדקה ה-80, פעם שביעית העונה שהוא מוחלף, והפעם למרות משחקו הטוב. אחרי החילוף מוריניו הורה לפוגבה לשבת על הספסל, אבל הצרפתי התעלם וירד הישר למקלחות כשהוא מחליף לחיצות יד עם מייקל קאריק ועוזרו של המיוחד רוי פאריה. מוריניו ראה זאת והורה לקרוא לו חזרה. למרות הכל, רשת BT בחרה בו לשחקן המצטיין. "הוא היה טוב מאוד הלילה. נגד סיטי הוא היה פנומנלי, נגד בורנמות' טוב. אני לא טוב בלבחור את שחקן המשחק, אבל זו בחירה טובה", אמר המאמן. הפרשן ושחקן העבר פול סקולס אמר: "נגד ווסט ברומיץ' הוא היה מביש, אבל אם ימשיך לשחק ככה אין מניעה שיהיה השחקן הכי טוב בעולם".


מוריניו אמר: "הפנים שלי הם עדיין הפנים של ההפסד לווסט ברומיץ' 1:0 ולא של הניצחון היום. אני עדיין חי עם הרגשות של המשחק ההוא. היו יכולים להיות לנו עוד עשר נקודות בטבלה. זה אולי לא היה עוזר לזכייה באליפות, אבל היה עוזר ליציבות שלנו".


עיתון "אי ספורט" כתב שמוריניו ינסה לרכוש את ז'ורז'יניו מנאפולי. הוא רוצה אותו כמחליפו של מייקל קאריק שפורש בסוף העונה מכדורגל. הברזילאי בעל האזרחות האיטלקית נחשב לאחד מהגורמים המרכזיים בעונה המוצלחת של נאפולי, ונמצא תחת מעקב גם של ליברפול.


אנתוני מרסיאל. פתח חזית עם מוריניו (AFP)
אנתוני מרסיאל. פתח חזית עם מוריניו (AFP)


מי שנמצא בדרך החוצה הוא אנתוני מרסיאל. ארסנל אולי ירדה מאפשרות צירופו בגלל תג המחיר העומד על 60 מיליון ליש"ט, אבל לפי דיווחים ברצלונה, ריאל מדריד ויובנטוס עוקבות בעניין. בן דודו של השחקן תקף את מוריניו: "אם תראו את מה שקרה לדה בריינה, סלאח ולוקאקו תראו שאני לא ממציא שמוריניו לא יודע לטפח צעירים". הוא תקף בציוץ קודם: "בלתי אפשרי להתקדם תחת מוריניו".


MAIL SPORT: Does the boss look happy with you, Paul? #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/OmlDZRDE4Y

— Neil Henderson (@hendopolis) April 18, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי