מוריניו: אני קולט שפוגבה אומר לעצמו 'אני לא שם על המנג'ר'

פול פוגבה מנצ'סטר יונייטד בורנמות'
פול פוגבה מנצ'סטר יונייטד בורנמות' | AFP

מאמן מנצ'סטר יונייטד לא מבין למה הקשר הצרפתי יכול לשחק טוב נגד סיטי אבל רע מול ווסט ברומיץ' מהמקום האחרון וכנראה ינסה למכור אותו בקיץ כשהאקסית יובנטוס מועמדת מובילה לרכוש אותו

(גודל טקסט)
 מי שכנראה יהיה המלפפון החם של חלון ההעברות בקיץ הוא פול פוגבה. למרות שהצהיר כי ברצונו להישאר במנצ'סטר יונייטד, מדווחים כלי התקשורת בבריטניה שמצבו בקבוצה בלתי נסבל וז'וזה מוריניו בקושי מדבר איתו מאז החליף אותו בהפסד מול ווסט ברומיץ 1:0.


ה"דיילי מייל" דיווח שהקבוצה מודעת לכך שייתכן והוא לא ימשיך, ולמרות שנרכש ב-89 מיליון ליש"ט ולא מגלה יכולת גבוהה באחרונה, היא תדרוש עליו 140 מיליון ליש"ט כתנאי פתיחה לכל קבוצה שתתעניין בו. העיתון דיווח שבהנהלה עדיין מקווים שמוריניו ופוגבה יגשרו על הפערים ביניהם


העיתון "מירור" פרסם שהצרפתי עשוי לחזור לאקסית יובנטוס מאיטליה. מנכ"ל הגברת הזקנה, בפה מארוטה, אמר: "אני בדרך כלל לא תומך בהחזרת שחקנים שעזבו אותנו, אבל יש יוצאים מהכלל. מקצוענים שהשאירו זיכרון טוב תמיד יתקבלו הביתה ברצון".


החילוף של פוגבה מול ווסט ברומיץ'. מוריניו עצבני (AFP)
החילוף של פוגבה מול ווסט ברומיץ'. מוריניו עצבני (AFP)


ב"מייל" השוו בין הסכסוך של מוריניו ופוגבה לזה של אלכס פרגוסון עם דיוויד בקהאם בזמנו. מוריניו אמר למקורבים שהוא זועם על פוגבה שאינו מגלה יציבות ומסוגל ולשחק טוב נגד סיטי ובורנמות' ורע נגד ווסט ברומיץ'. לדברי מוריניו למוקרבים: "כשאני רואה אותו משחק טוב נגד הקבוצות האלה ורע נגד קבוצה ממקום אחרון אני קולט אותו אומר לעצמו 'אני לא שם על המנג'ר. לא איכפת לי מה הוא חושב'". חבריו של פוגבה טוענים שהוא לוקח קשה את הביקורת של מוריניו ובשום אופן לא מזלזל בו.


MAIL SPORT: £140m for Pogba #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/pP8lfVxR3b

— Neil Henderson (@hendopolis) April 19, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי