פפ: "חייבים שינויים בסגל". אמבפה וטיאגו על הכוונת

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

מאמן מנצ'סטר סיטי, שצפוי לקבל 200 מיליון ליש"ט לרכש, החל לתכנן את העונה הבאה: "אם נעצור, יעקפו אותנו". על חוזהו: "אשב עם ההנהלה, זה תלוי באנרגיות שלי". הצרפתי של פ.ס.ז' וקשר באיירן בראש רשימת הרכש

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי תארח ביום ראשון את סוונזי למשחק חסר חשיבות עבורה, אך משמעותי מאוד עבור האורחת שנמצאת עמוק במאבקי התחתית. קבוצתו של פפ, כזכור, הבטיחה במחזור החולף את הזכייה בפרמיירליג והודחה מליגת האלופות על ידי ליברפול כך שלמעשה העונה שלה הסתיימה והראש כבר בהכנות לעונה הבאה.

"עכשיו זה הזמן להתחיל לחשוב על הסגל שאנחנו רוצים שיהיה כאן בעונה הבאה", הודה פפ גווארדיולה. "אנחנו חייבים לשנות כמה דברים בסגל אם אנחנו רוצים לעשות עוד צעד קדימה וזה בהחלט אתגר. אני בטוח שקבוצות אחרות כבר מתכוננות היטב וחושבות איך לסיים מעל מנצ'סטר סיטי. אם אנחנו נעצור ולא נתקדם, הם יצליחו לעשות את זה".

על כך שנותרה לו רק עוד עונה אחת בחוזה: "להאריך את החוזה כאן? כרגע אני מרגיש טוב, אבל זה תלוי מאוד באנרגיות שלי ובכוח שלי. אני אשב עם הנהלת המועדון בקרוב ואראה מה הם חושבים, מה אני חושב ומה הם מתכננים עבור המועדון בעתיד".

באנגליה מדווחים שראשי סיטי יעמידו למאמן הספרדי תקציב של 200 מיליון ליש"ט עבור רכש בקיץ כשהמטרה המרכזית היא זכייה בליגת האלופות. שני השחקנים שנמצאים בראש רשימת הרכש של פפ הם טיאגו אלקנטרה מבאיירן מינכן וקיליאן אמבפה מפאריס סן ז'רמן.


יחבור לפפ? טיאגו אלקנטרה (Getty)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי