דיווח: ונגר ידע שיעזוב את ארסנל כבר לפני חודש. יגיע לדורטמונד?

ארסן ונגר
ארסן ונגר | AFP

באנגליה פורסם שהמנג'ר לא שותף בישיבות ההנהלה בנוגע לרכש לעונה הבאה, והסיק מכך שהוא לא בתוכניות. בצרפת טוענים שדורטמונד חושקת. ראשי התותחנים מעדיפים את לב, אך יפנו ללואיס אנריקה בגלל המונדיאל

(גודל טקסט)
העיתון "מייל און סאנדיי" פרסם הבוקר (ראשון) שארסן ונגר ידע למעשה כבר לפני חודש שהוא לא ימשיך בעונה הבאה עם ארסנל, לאחר שהבין שאם לא יעזוב בעצמו, הוא יתבקש לעשות זאת. בדיווח נכתב שבסביבתו של המנג'ר הצרפתי ובהמועדון עצמו האיצו בו להודיע על כך כבר עכשיו, כדי שיזקה לפרידה הכי מכובדת שיכולה להיות.


ונגר עצמו לא שותף בחודש האחרון בכל השיחות של אנשי המועדון בנוגע לרכש לקראת העונה הבאה והסיק מכך שהוא לא בתוכניות. המנג'ר הבהיר לחבריו שהוא מתכוון לעבוד בשנה הבאה במועדון אחר ועדיין לא מתכנן לפרוש מכדורגל. למרות הדיווחים על כך שיקבל הצעה לשמש כמנכ"ל או מנהל מקצועי בפ.ס.ז', לפי "מייל און סאנדיי" הצרפתי מעדי, לעבוד באופן יומיומי כמאמן ולכן כעת יהיה מאוד מסקרן לאיזה קבוצה יעבור ואם זה יהיה בפרמיירליג כשווסטהאם כבר הוזכרה כמעוניינת בו ולפי אחד הדיווחים ההתאחדות האיטלקית עשויה לפנות אליו.


היום (15:30, שידור ישיר בספורט2) תארח ארסנל את ווסטהאם, וזאת תהיה הזדמנות ראשונה לראות כיצד יגיבו האוהדים באצטדיון האמירויות לבשורה ואם אחרי תקופה ארוכה שקראו לפיטוריו, יתנו כבוד למאמנם ב-22 השנים האחרונות. עוד לפי הדיווח, לואיס אנריקה הוא המועמד המוביל להחליף את ונגר אחרי שצ'לסי איבדה את העניין בו, כשגם יואכים לאב, לאונרדו ז'רדים, מסימיליאנו אלגרי וברנדן רוג'רס מועמדים לרשת את הצרפתי בן ה-68.


MAIL SPORT: Wenger knew a month ago #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/WqjMgF2BPp

— Neil Henderson (@hendopolis) 21 באפריל 2018

המנהל הספורטיבי של ארסנל, ראול סנלהי, מוביל את החיפוש אחרי המנג'ר הבא של התותחנים. מרבית ההנהלה תומכת דווקא ביואכים לב בגלל ההצלחה של יורגן קלופ בליברפול, אבל המונדיאל בקיץ הקרוב מהווה בעיה מכיוון שמאמן נבחרת גרמניה יהיה פנוי לעבוד בקבוצתו החדשה רק ארבעה שבועות לפני פתיחת הליגה, וזה כמעט בלתי אפשרי להיכנס לתפקיד כזה מאוחר כל כך. הדבר מוביל לכך שבקבוצה בונים יותר על לואיס אנריקה, שלדעת ראשי ארסנל עשה עבודה מצוינת בברצלונה.


בערוץ הטלוויזיה הצרפתי טלפוט דווח שבורוסיה דורטמונד שוקלת לפנות למאמן ולהחתימו לשנים הקרובות כדי שיקרין מהניסיון שלו על המחלקה המקצועית שנחלה מספר אכזבות מאז עזיבתו של יורגן קלופ.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי