גווארדיולה: אחרי האליפות, זה הזמן של המספרים לדבר

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

עם ה-0:5 על סוונזי, מאמן מנצ'סטר סיטי הבהיר שהוא לא מסתפק באליפות: "אסור לחשוב שהסיפור נגמר אחרי האליפות". על האוהדים שפרצו לדשא: "לא צריך להעניש על חגיגות". לסיטי יש עוד שני שיאים לשבור עד סוף העונה

(גודל טקסט)
יש קבוצות שזוכות באליפות ומתפרקות לאחר מכן לקראת סיום העונה. לא מנצ'סטר סיטי, שכמו חיית טרף הביסה אתמול את סוונזי 0:5 ורמזה שאצל פפ לא מורידים את הרגל מדוושת המשחק ותמיד שואפים להשיג כמה שיותר שיאים העונה.


אחרי המשחק שלח גווארדיולה את שחקניו לכמה ימי מנוחה, אבל אמר: "אתה חייב תמיד להשתפר, אם תחשוב 'טוב אנחנו כבר אלופים אז בשביל מה להתאמץ' אתה גמור. דיברנו עם השחקנים כל השבוע שאם אתה משתפר גם אחרי הזכייה באליפות זה יעזור לעונה הבאה. לסיים את העונה בצורה טובה זה דבר חשוב. בכדורגל אין אף פעם דברים שכבר סגרת. אתה חייב להמשיך לעבוד ולחפש שיאים כדי לאפשר לשחקנים להיות מפוקסים. זכינו באליפות ועכשיו המספרים ידברו כדי שתהיה לשחקנים מוטיבציה".


סיטי שברה כבר אתמול שיא חדש כשהשיגה 942 מסירות מדויקות לראשונה מאז עונת 2003/4. לקבוצה יש כעת 90 נקודות, רק חמש פחות מהשיא של צ'לסי עם 95 נקודות מעונת 2004/5, ולא נראה שתהיה בעיה לשבור את השיא הזה כשנותרו ארבעה משחקים לסיום העונה. חסרים להם גם שישה שערים כדי לשבור את השיא, גם הוא של צ'לסי, שכבשה 103 שערים בעונת 2009/10.


1015 – Manchester City attempted 1015 passes against Swansea (942 completed), becoming the first team to attempt 1000+ in a Premier League game (since 2003/04). Futuristic. pic.twitter.com/PGA8ZAVtvJ

— OptaJoe (@OptaJoe) 22 באפריל 2018


לאחר המשחק התרחשה פלישה לא ממש מתוכננת של אוהדי סיטי לכר הדשא כדי לחגוג אליפות, למרות שהוזהרו לא להיכנס לכר הדשא. "אולי היה עדיף שלא יהיו אוהדים על כר הדשא למען ביטחון השחקנים והאוהדים צריכים להישאר היכן שהם נמצאים, אבל לא צריך להעניש את האוהדים על כך שהם נאמנים לקבוצה. זה הזמן לחגוג ואני לא אגיד להם 'אל תחגגו'", אמר המנג'ר הקאטלוני. "כדורגל הוא דבר מרגש. האוהדים מראים עד כמה הם מתרגשים כי הבאנו להם דבר יפה העונה".


Manchester City fans invaded the pitch following the final whistle against Swansea on Sunday af… https://t.co/HWyN3a6Zzm@MailSport

— DCZKY ☠☡ (@DCZKY1) 22 באפריל 2018


ברנרדו סילבה נראה מחבק את בנג'מין מנדי שחזר אחרי שבעה חודשי הפסקה בגלל פציעה למגרשים. מנדי, "מלך הציוצים" בקבוצה, התלוצץ: "הוא אוהב אותי יותר מאשר את חברה שלו".



He loves me more than food (& his girlfriend) my caralhooo @BernardoCSilvapic.twitter.com/yxsQFpvNSn

— Benjamin Mendy (@benmendy23) 22 באפריל 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי