קונטה: אין יותר ריב ביני ובין מוריניו, יש לי המון כבוד אליו

ז'וזה מוריניו עם אנטוניו קונטה
ז'וזה מוריניו עם אנטוניו קונטה | Gettyimages

מאמן צ'לסי דיבר לאחר ה-0:2 על סאות'המפטון וההעפלה לגמר הגביע: "שנינו ווינרים, חזקים באופי". על ז'ירו: "החתמה טובה שלנו, יחד עם מוראטה הם נשק". ז'ירו עצמו, שכבש: "אני יודע כמה כיף זה לזכות בגביע"

(גודל טקסט)
צ'לסי עלתה לגמר הגביע האנגלי עם ניצחון על סאות'המפטון 0:2, ואנטוניו קונטה מנסה להיפרד בצורה יפה מהמועדון עם אולי עוד זכייה בתואר וניסיון נואש לזכות בכרטיס הרביעי לליגת האלופות על חשבון טוטנהאם שהולכת ונחלשת.


הגמר, בו תפגוש צ'לסי את מנצ'סטר יונייטד ב-19 במאי, כבר הוגדר כעימות הגדול בין ז'וזה מוריניו ואנטוניו קונטה. כזכור, מוקדם יותר העונה התרחש ביניהם ריב מכוער לאחר שמאמן יונייטד טען שיריבו מצ'לסי משתולל על הקווים יותר מדי. קונטה כינה אותו "סנילי" ושלח אותו להיזכר בחגיגות שלו על הקווים כשהיה צעיר יותר. השניים החליפו מהלומות מילוליות כאשר קונטה אמר שמוריניו הוא איש קטן ומזויף, אבל אחרי העלייה לגמר טען האיטלקי שאין ביניהם דם רע. "היחסים בינינו הובהרו. הריב בינינו הוסדר. אין יותר בעיות בינינו", אמר קונטה. "אנחנו מדברים על שני מנג'רים חזקים באופי, שנינו ווינרים. כל אחד מאתנו ירצה לזכות בתואר כי אנחנו רוצים לנצח בראש ובגוף. אנחנו רוצים תמיד להצליח. יש לי המון כבוד אליו וזה גם הפוך".


בשנה שעברה צ'לסי פספסה את הדאבל עם הפסד לארסנל, והשנה היא מקווה להשיג תואר אחד לפחות אחרי עונה לא קלה. קונטה סבור שמנצ'סטר יונייטד פייבוריטית לזכייה: "בשנה שעברה היינו פייבוריטים לזכות מול ארסנל והפסדנו. השנה זה אולי יהיה הפוך".


אוליבייה ז'ירו כבש את השער הראשון במשחק, בסטייל שהזכיר את ליאו מסי. אוהדי צ'לסי יצאו בציוצים נלהבים שהשוו אותו למבצעים של הכוכב הארגנטיני, לאחר שעבר ארבעה שחקנים כולל את השוער. ז'ירו עצמו נפצע בסיום ולא ברור מתי יהיה כשיר. קונטה אמר עליו: "הוא החתמה טובה עבורנו. הייתי צריך שחקן עם האיכותיות שלו. חזק פיזית שיודע להחזיק בכדור ויכול להתמסר טוב עם מספר 10 שלנו. אני חושב שהקשר בינו לבין אלברו מוראטה מצוין. יש לי עכשיו את שניהם וזה נשק נוסף, גם אם הפעם הם לא שיחקו ביחד. פתחתי עם אוליביה כי ידעתי שאני צריך לשחק נגד שלושה בלמים. מוראטה נכנס כמחליף והאימקפט היה מצוין".


22 – Olivier Giroud has had a hand in 22 goals in his 26 FA Cup appearances (15 goals, 7 assists), more than any other player in the competition since his debut in January 2013. Dancing. pic.twitter.com/CiB4xUSZLZ

— OptaJoe (@OptaJoe) 22 באפריל 2018


ז'ירו זכה בתואר איש המשחק בחצי הגמר, ואפשר להבין למה. הוא גם הסביר את השער שלו: "ההובי השני שלי זה סקי. ראיתי הרבה שחקנים סביבי אז רציתי לעשות סקי ביניהם. אמרתי לשחקני צ'לסי לפני המשחק שאני רוצה להגיע לגמר ולזכות בו כי זכיתי עם ארסנל בשלושה גביעים ואני יודע כמה זה כיף. וומבלי זה כמו הגן שלי ואני אוהב להיות בו".



Olivier Giroud wins Gillette Precision Play prize with goal that sends Chelsea into FA Cup final against Man United!

GIROUD dance through the Saints defence in super slo-mo as the Blues set up an epic season finale.@premierleague@ChelseaFC@chelseafanspic.twitter.com/QtDSnDGcbF

— Hot News (@LostRachid) 23 באפריל 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי