דיווח: ונגר יקבל הצעה מסין שתהפוך אותו למשתכר הגבוה ביותר

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyimages

המנג'ר הפורש של ארסנל מחוזר ע"י פ.ס.ז' אבל כמנהל מקצועי ולא כמאמן. מוריניו לקראת המפגש (ראשון, 18:30, ספורט1) אולי האחרון מול הצ'ילבה הגדולה שלו: "היריבות הופכת אתך לטוב יותר"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד תשחק מחר נגד ארסנל בליגה במשחק שיכול להיות מוגדר פרידה בין שני הצ'ילבות הגדולות של הפרמיירליג: ז'וזה מוריניו וארסן ונגר.
במקביל דווח "המירור" שהצרפתי בדרך לקבל הצעה מהליגה הסינית שתהפוך אותו למאמן עם השכר הגבוה ביותר בעולם. 


מרצ'לו ליפי האיטלקי מרוויח 24 מיליון ליש"ט כמאמן נבחרת סין אבל ונגר עשוי לקבל הצעה גדולה יותר. מצד שני דווח שהצרפתי עדיין מעדיף להישאר באירופה כמאמן. פאריס סן ז'רמן מציעה לו להיות מנג'ר הקבוצה או נשיא לארבע השנים הבאות, אבל הוא לא מוכן לוותר על הדרכה מהקווים.



מנצ'סטר יונייטד – ארסנל (ראשון, 18:30, שידור ישיר בספורט1)
ז'וזה מוריניו וארסן ונגר הם שניים מהיריבים הכי מרים שהיו בליגה. מוריניו טען בעבר שונגר הוא מציצן שמסתכל תמיד על מה עושות קבוצות אחרות, קרא לו לוזר שלא זכה במשך שנים באף תואר וטען שרק ונגר יכול לאמן קבוצת צמרת בלי חשש שיפוטר למרות שלא זכה בתארים. עכשיו הוא שינה כיוון אחרי שונגר עוזב. בין השניים גם היה מגע פיזי באחד המשחקים כשונגר דחף את מוריניו ב-2014 בחזהו במשחק נגד צ'לסי. ונגר אמר פעם על מוריניו: "כשאתה מעניק הצלחה לאנשים טיפשים אתה הופך אותם ליותר טיפשים".


MIRROR SPORT: The great wallet of China #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/NKUTXl96s0

— Neil Henderson (@hendopolis) 27 באפריל 2018

מוריניו הודה בסרקזם כלשהו לונגר שבעבר גרם לצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד להיות קבוצות טובות יותר, אבל גם הודה שהוא מצטער על כמה הערות שאמר על הצרפתי. זה יהיה הביקור האחרון של ונגר כמנג'ר ארסנל באולד טראפורד שם הוא ידע הרבה קרבות נגד נגד המנג'ר האגדי סר אלכס פרגוסון והיום היחסים ביניהם מצוינים.


המיוחד על ונגר: "אתה תמיד מרגיש שהיריבים הכי גדולים שלנו הם גם החברים הכי טובים כי הם דוחפים אותנו לקצה גבול היכולת. אני מקווה שהאוהדים חולקים איתי את ההרגשה הזאת והוא יקבל קבלת פנים יפה. כשהגעתי לאנגליה ב-2004 הוא היה המנג'ר של הקבוצה הבלתי מנוצחת. היתה לו קבוצה מדהימה ושני המשחקים שלי כמנג'ר צ'לסי בהייבורי היו בלתי נשכחים". מוריניו הודה שהוא מתחרט על כמה דברים: "חרטות? כן יש כמה אפיזודות קטנות שאני מתחרט עליהן ואולי גם הוא".



ונגר ומוריניו בתקרית הדחיפות. המיוחד בטוח שהצרפתי דווקא יתקבל יפה באולד טראפורד (Getty)

 
ציניקנים יוכלו לומר שמוריניו יכול להרשות לעצמו להיות נדיב כשונגר עוזב והוא ניצח את מוריניו רק פעם אחת בקריירה לפני שנה. למרות הדברים מוריניו היה חייב לעקוץ: "הוא משחק בליגה האירופית ואנחנו זכינו בה שנה שעברה. אני מאמין שהיינו זוכים בה גם העונה".


EXPRESS SPORT: José: our debt to Arsene #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/XYWBDmqYBw

— Neil Henderson (@hendopolis) 27 באפריל 2018


ונגר עצמו אמר שהוא רוצה לראות משחק שקט באולד טראפורד לשם שינוי, אבל הודה גם שהמשחקים בין הקבוצות לא מה שהיו פעם: "האם אני אהפוך לחבר של ז'וזה? זה תלוי. אני מאוד מכבד אותו. תנו לי שלווה בשבועות האחרונים שלי. אל תדחפו אותי לעוד עימות. לא יודע איך יקבלו אותי כי אני אתרכז בניסיון לנצח אותם. אחרי כל הקרבות שהיו לי במיוחד נגד פרגוסון שהיתה לו קבוצה מדהימה אני רוצה שקט".


ביונייטד יחסרו אנטוניו ולנסיה וסרחיו רומרו הפצועים. בארסנל עשוי הנריק מחיטריאן לחזור אחרי פציעה. מאז ספטמבר 2010 יונייטד לא הפסידה עשרה משחקים נגד ארסנל בליגה. הרצף הכי טוב מאז 1961.


ווסטהאם – מנצ'סטר סיטי (16:15, שידור ישיר בספורט1)
אדריאן הספרדי יעמוד בשער ווסטהאם בגלל שג'ו הארט המושאל מסיטי לווטהאם לא יכול לשחק. מארק נובל ומנואל לנסיני מקווים לחזור אחרי פציעות. סרjיו אגוארו לא יוכל לשחק אחרי שעבר ניתוח בברכו. ווסטהאם זקוקה לעוד ניצחון להבטיח הישארות סופית בליגה. סיטי ניצחה בארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה מול ווסטהאם.


הסיטיזנס רוצים לשבור שיאים בעיקר אחרי שזכו באליפות. הוא זקוקים לשש נקודות נוספות לשבור את השיא של 95 נקודות של צ'לסי 2004/5 עם מוריניו, הם כבוש כבר 98 שערים ורק שלוש קבוצות עברו את המאה. הם רוצים לשבור את שיאה של צ'לסי עם 103 בעונת 2009/10 וכמו כן חסר להם ניצחון אחד להשוות את השיא של צ'לסי עם 30 נצחונות בעונה שעברה. פפ גווארדיולה אמר על כך: "מדובר בשיאים שישברו בעתיד שוב, אבל השיאים האלה גורמים לנו לשחק טוב יותר ולכן זה חיובי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי