"מי צוחק עליו עכשיו?": קיין ממשיך לרדוף אחרי סלאח

הארי קיין
הארי קיין | AFP

החלוץ כבש את ה-27 שלו העונה בפרמיירליג וצימק את הפער מסלאח בפסגת מלך השערים ב-0:2 על ווטפורד. לאחר המשחק הודה: "הייתי פחות טוב אחרי הפציעה, מקווה לסיים חזק"

(גודל טקסט)
הארי קיין ספג באחרונה הרבה ביקורת על כך ששער של כריסטיאן אריקסן שנכבש מול סטוק בניצחון 1:2 של טוטנהאם הוסב על שמו לאחר שערער, בניסיון להשיג את מוחמד סלאח על תואר מלך שערי הפרמיירליג. ציוצים שצחקו על קיין לא חסרו, ההתאחדות האנגלית לגלגה באמצעות הטוויטר על החלוץ ונאלצה לפרסם התנצלות רשמית ואפילו יו"ר איגוד השחקנים, בן פרקיס, צייץ: "סלאח הוא שחקן העונה, אלא אם קיין ידרוש את התואר הזה לעצמו".


מאז רבים התנצלו, לא לפני שמאוריסיו פוצ'טינו, מנג'ר טוטנהאם, מתח ביקורת נוקבת על הפסטיבל נגד החלוץ שכבש רק שלושה שערים בתשעת המשחקים האחרונים שלו בכל המסגרות וטען שהוא שחקן קבוצתי שמנסה כל הזמן לעזור לאחרים ולמרות זאת הפכו אותו לאגואיסט מושלם. גם אתמול הוא לא הפגין יכולת גבוהה במיוחד מול ווטפורד בניצחון טוטנהאם 0:2, אבל לפחות כבש שער וצמצם את הפער מסלאח לארבעה שערים – כאשר לתרנגולים נשאר משחק אחד יותר עד סיום העונה.


"דיילי מייל" כתב הבוקר בכותרת הראשית שלו: "מי צוחק עכשיו מהארי?". חלוץ טוטנהאם כבש את שעור ה-105 בפרמיירליג ב-150 משחקים. רק אלן שירר מקדים אותו עם 121 שערים באותה כמות של משחקים. העיתון כתב: "משום מה הפך קיין בחודשים האחרונים מנער הזהב של הכדורגל האנגלי לשחקן שאפשר להתבדח עליו בלי סוף. גם אתמול היו לו רגעים שלא היה בשיאו, אבל עדיין הגיע למצבים שהוא יכול היה להבקיע מהם וזו הגדולה שלו".


METRO SPORT: Kane Relief #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/84444laAXo

— Neil Henderson (@hendopolis) 30 באפריל 2018

בזכות הניצחון טוטנהאם שיפרה את סיכוייה לסיים בין ארבע הראשונות, בעמדה טובה לעקוף אפילו את ליברפול ולסיים שלישית. "אני מרגיש חד ואני מרגיש טוב", סיפר קיין בסיום, "הייתי רוצה לשחק טוב יותר במשחקים האחרונים, אבל מאז הפציעה בקרסול זה היה פחות טוב עבורי. אני מקווה לסיים חזק את העונה כי יש לנו קיץ גדול לפנינו בנבחרת וחשוב לי לחזור לכושר. בסך הכל אני מנסה להשתפר בכל שנה. לפני שנה כבשתי 29 שערים כך שאני מנסה לכבוש העונה יותר. אני מנסה להגיע ל-30". העונה הוא כבר עם 27 כשנותרו לקבוצה שלושה משחקים לסיום הליגה.


גם כריסטיאן אריקסן שבישל אתמול את השער הראשון לדלה עלי נמצא בכושר מעולה. הוא השחקן השלישי בלבד בתולדות טוטנהאם בפרמיירליג שהגיע לדאבל פיגרס בעונה אחת עם 10 שערים ו-10 בישולים, אחרי יורגן קלינסמן בעונת 94/95 ועמנואל אדביור בעונת 2011/12.


10 – Christian Eriksen (10 goals, 10 assists) is the third Tottenham player to hit double figures for both goals and assists in a single Premier League season, after Jurgen Klinsmann in 94/95 and Emmanuel Adebayor in 11/12. Star. pic.twitter.com/PyRsaxCFId

— OptaJoe (@OptaJoe) 30 באפריל 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי