"מרסי ארסן": טירוף לקראת משחק הבית האחרון של ונגר

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyimages

כרטיסים ב-1,800 ליש"ט בשוק השחור, 60 אלף חולצות ומסדר כבוד מרגש. בארסנל מתכוננים לפרידה מהמאמן הצרפתי במשחקו האחרון באמירויות מול ברנלי (18:30, ספורט2). וגם: המחלוקת הסוערת לגבי המחליף

(גודל טקסט)
ארסן ונגר יעלה היום (ראשון, 18:30, ספורט2) למשחקו האחרון באצטדיון האמירויות כמאמן ארסנל מול ברנלי. זה יהיה משחקו ה-229 במגרש החדש, ואחוזי ההצלחה שלו עומדים על 66. בהייבורי – המגרש הישן של התותחנים – לשם השוואה היו לצרפתי 72 אחוזי הצלחה.


למרות שרוב אוהדי הקבוצה שמחים לראות את המאמן שלהם עוזב, צפוי מפגן פרידה מרגש מהמנג'ר שאימן אותם ב-22 השנים האחרונות והפך את ארסנל לשם נרדף לכדורגל הרפתקני וחדשני.


כרטיסים, שמחירם המקורי עומד על 32 ליש"ט, נמכרים בשוק השחור ב-1,800 ליש"ט. 60 אלף חולצות הודפסו על ידי המועדון ועליהן נכתב "מרסי ארסן". החולצות ימתינו לאוהדים על המושבים. עלות ההדפסה עומדת על 150 אלף ליש"ט. בנוסף מתכננים בקבוצה מספר רעיונות כדי להנציח את פועלו של ונגר, ככל הנראה יוצב בקרוב פסל בדמותו בסמוך למגרש.


שחקני שתי הקבוצות יעשו לפני השריקה מסדר כבוד למאמן, שגם יישא דברים על כר הדשא. גם פר מטרסאקר שיפרוש בסיום העונה יקבל את חלקו במהלך הטקס המרגש.


ארסן ונגר. פרידה מרגשת (gettyimages)
ארסן ונגר. פרידה מרגשת (gettyimages)


בנוגע לסוגיית המחליף, קיימת מחלוקת עזב בקרב הנהלת המועדון. מלבד לואיס אנריקה שדורש שכר גבוה ו-200 מיליון ליש"ט לרכש, מוזכרים שמות כמו שחקני העבר של התותחנים פטריק ויירה, תיירי הנרי ומיקל ארטטה. גם ויליאן נאגלסמן בן ה-30 מהופנהיים ולאונרדו ז'רדים ממונאקו ברשימת המועמדים. בשבוע האחרון עלה גם שמו של זליקו בובאץ', שעזב במפתיע את ליברפול שם שימש כעוזרו של יורגן קלופ.


#memories#MerciArsènepic.twitter.com/tGNUH2rGFk

— Arsenal FC (@Arsenal) May 6, 2018


For the last time at the Emirates. Arsene
You Changed the game all over the globe . Thanks for the memories
Good luck Legend #Invincibles#Arsenal#wenger@Arsenal#MerciArsènepic.twitter.com/xpEIWPfDrB

— Kolasnator (@Kolasnator) May 6, 2018

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי