רק רשת: ניימאר רומז לריאל מדריד, רן בן שמעון יאמן בירדן

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

הברזילאי החל לעקוב אחרי ראמוס באינסטגרם, המאמן הישראלי ונבחרתו קפריסין יתארחו בעמאן. וגם: ג'ו גומס מליברפול נותח ויחמיץ את גמר הצ'מפיונס והמונדיאל, אביו של גיא גודס הלך לעולמו

(גודל טקסט)
18:41 אביו של גיא גודס הלך לעולמו
יצחק גודס, אביו של עוזר מאמן מכבי תל אביב גיא, הלך היום (שלישי) לעולמו. גודס האב היה כדורסלן בעצמו. יהיה זכרו ברוך. 


17:32: ולנסיה, רונאלדיניו ופירלו מתארחים בערב הסעודית

ולנסיה תקבל כמיליון יורו על השתתפותה במשחק הוקרה לכדורגלן הסעודי פאהד אל-חוראיפי, שיתקיים מחר מול אל נאסר הסעודית בריאד. פרט מעניין נוסף הוא שיריבת ולנסיה תחוזק בכוכבי העבר ברונאלדיניו ובאנדראה פירלו. המאמן מרסליניו הסכים למשחק מכיוון שולנסיה הבטיחה כבר את הכרטיס לאלופות. במשחק צפוי חום כבד שינוע בין 38 ל-42 מעלות, אבל הכסף קרץ לעטלפים. הקבוצה בנוסף תיפגש עם שר הספורט הסעודי ושגריר ספרד במדינה.


16:08: גומס עבר ניתוח בקרסול, יחמיץ את גמר הצ'מפיונס והמונדיאל
ג'ו גומס עבר ניתוח בקרסול וייעדר ממשחק גמר ליגת האלופות של ליברפול ב-26 בחודש וגם יחמיץ את המונדיאל. המגן-בלם בן ה-23 גרר את הפציעה מה-0:1 של אנגליה נגד הולנד ב-28 במארס ומאז שיחק עם זריקות בשני משחקי הפרמיירליג מול ווסט ברומיץ' (2:2) וסטוק (0:0) בשל הסגל הקצר שהיה ליורגן קלופ במשחקים האלה.


המגן פרסם הודעה ברשתות החברתיות בעניין הפציעה שלו שסתרה פרסומים קודמים על כך שההחלמה תהיה קצרה יותר וכי קיבל הבטחה מגארת' סאות'גיייט, מנג'ר אנגליה, שייבחן את מצבו לפני שיפרסם את הסגל שלו ב-4 ביוני.


 

Gutted to confirm that my season for both club and country is over having undergone successful ankle surgery… Been a tough few weeks trying everything possible to be available on the pitch to help the team. I'm going to do all I can to get back and be in the best possible shape for pre season. The focus now is to support the team in the two biggest games of the season! Thank you for all the support over the course of the season YNWA

A post shared by Joe Gomez (@joegomez5) on



14:10: רן בן שמעון ונבחרת קפריסין יתארחו בירדן

רן בן שמעון נוסע לירדן. היום פורסם שנבחרת קפריסין תפגוש למשחק הכנה לליגת האומות את ירדן, באצטדיון המלך עבדאללה השני בעמאן ב-20 במאי. במגרש יש מקום ל-13 אלף צופים. ההכנות למשחק יפורסמו בתוך כמה ימים.





רן בן שמעון. ירדן מחכה לו (AFP)


14:00: מיטשל-אליה וייזר עובר ללברקוזן
מיטשל-אליה וייזר, הקשר בן ה-24 של הרטה ברלין ובעברו שחקן נבחרת גרמניה הצעירה, חתם בלברקוזן ויצטרף אליה בעונה הבאה בחוזה עד 2023. כזכור, מדובר בשחקן שעבר למחלקה הצעירה של באיירן מינכן, אולם בכמעט שלוש שנים שנמנה על סגל הבוגרים מיעט לקבל הזדמנויות ועזב לברלין.


13:30: לגאנס תיפרד מגריטאנו
אחרי שכבר הבטיחה את הישרדותה לעונה נוספת ב"לה ליגה" ויום אחרי שהובסה 3:0 על ידי לבאנטה במשחק לפרוטוקול, הודיעה לגאנס שאחרי חמש שנים היא תיפרד ממאמן הקבוצה אסייר גריטאנו, שהעלה את הקבוצה מהליגה השלישית לליגה הבכירה.


DESPEDIDA I Asier Garitano da por terminada su etapa en el C.D. Leganés. El miércoles se despedirá a las 12h en la sala de prensa de Butarque y ante su afición lo hará el sábado 19 a las 18.30h en el último partido de liga. #GraciasAsier  ➡️https://t.co/p2iF9TRDyapic.twitter.com/xaiikg4Ji1

— C.D. Leganés (@CDLeganes) May 8, 2018

13:00: באלוטלי יסתבך שוב?
החלוץ הבעייתי של ניס הסתבך שוב לאחר שבמהלך ההפסד 2:1 למארסיי קיבל כרטיס צהוב לאחר שפגע בבונה סאר. כשירד למחצית, נקלט באלוטלי במצלמות הטלוויזיה מקלל: "כל פעם מחדש. שיז****ו השופטים הצרפתים". אם יספוג עונש השעיה, יכול מאוד להיות שזה היה המשחק האחרון שלו לאחר שחוזהו בקבוצה הצרפתית יסתיים בתום העונה והוא טרם האריך אותו.



"כל פעם מחדש. שיז****ו השופטים הצרפתים"


12:30: מזל טוב לגארת' בייל
הכוכב הוולשי של ריאל מדריד, שרק ביום ראשון כבש שער שיוויון אדיר מול ברצלונה בקלאסיקו, הפך לאב פעם נוספת ופרסם בחשבון האינסטגרם שלנו: "אנחנו מאושרים לקבל למשפחה את התינוק החדש שלנו. ברוך הבא אקסל צ'ארלס בייל".


 

We are delighted to welcome a baby boy into our family this morning. Axel Charles Bale 08.05.18

A post shared by Gareth Bale (@garethbale11) on



12:00: הרמז של ניימאר לריאל מדריד?
על רקע שלל הדיווחים שיעבור לריאל מדריד בעונה הבאה, ניימאר רק עורר יותר שמועות כשהחל לעקוב באינסטגרם אחרי קפטן הבלאנקוס סרחיו ראמוס. כזכור, אחרי הקלאסיקו שנערך ביום ראשון תקף ראמוס את חברו הטוב של הברזילאי, ליאו מסי, ויהיו מי שיראו בכך עוד סימן בזה שהוא מתכוון להגיע לבירת ספרד.
 

 


האנשים אחריהם עוקב ניימאר באינסטגרם


11:15: מאמן ברמינגהאם תרם לאוהד שיקעקע את פרצופו על ישבנו
אוהד ברמינגהאם הבטיח שאם קבוצתו תנצח את פולהאם, הוא יקעקע את פרצופו של המנג'ר גארי מונק על ישבנו, ואף פתח קמפיין מימון המונים לשם כך לאחר שהכחולים ניצחו 1:3. מונק מצידו, לא נשאר אדיש, תרם 80 ליש"ט וכתב: "בדיוק שילמתי על זה חבר! רק בתנאי אחד: כל הכחולים רוצים לראות את ההוכחה".

pic.twitter.com/vpMorRwIrO

— Garry Monk (@GarryMonk) May 7, 2018

11:00: איחוד ברזילאי בקלאסיקו
הקלאסיקו אומנם מאופיין ביריבות קשה בין ברצלונה לריאל מדריד, אך מגן הבלאנקוס בעבר רוברטו קרלוס ניצל את ההזדמנות כדי להעלות תמונה לאינסטגרם יחד עם כוכב הבלאוגרנה לשעבר, ריבאלדו ועם מרסלו וקאסמירו מריאל מדריד, אותם תיאר כטובים בעולם בתפקידם.

 

BRASIL REUNIDO ONTEM EM BARCELONA @marcelotwelve the best left back in the world @casemiro ou #casemito the best midfielder in the world e este garoto que fez uma linda história no mundo do futebol e considerado na época o melhor do mundo @rivaldooficial , momentos para guardar e só o futebol nos oferece isso #topplayers #worldcup2018 #rusia #brasil @entourage_sports @airasia @hublot @planetwin365rs @realmadrid #barcelona #elclassico #selecionbrasileña @puma #fifa #uefachampionsleague #embajadorrealmadrid #marruecos

A post shared by Roberto Carlos (@oficialrc3) on



10:30: קיארטנסון מבלה עם המשפחה
אחרי שכבש את שער הראשון בפנדל מול מכבי נתניה, חלוץ מכבי תל אביב התפנה לבלות קצת זמןאיכות עם משפחתו שהגיעה מאיסלנד.

 

Goal , 3 points and my favourite people

A post shared by vidarkjartans (@vidarkjartansson) on



10:00: דני אלבס יחזור לסביליה?
דני אלבס שחגג רק לפני יומיים 35 אביבים, נמצא בשלהי הקריירה וחתום בפאריס סן ז'רמן עד 2019. עם זאת, הוא עשוי לחזור לשחק בסביליה שהייתה התחנה הראשונה שלו באירופה ושיחק בה שש עונות לפני שעבר לברצלונה. מה שעשוי לרמוז על כך הוא שעיתונאי ESPN צייץ על כך שהמגן עשוי לחזור לסביליה, וקיבל ממנו לייק. דבר שעורר עניין ברשתות החברתיות ואוהדים דרשו מהמועדון האנדלוסי לפחות להחזרת הברזילאי.


.@DaniAlvesD2 cumple 3️⃣5️⃣ años! Tiene 37 títulos en su carrera, 23 los ganó con el Barcelona y se dice que podría volver al Sevilla pic.twitter.com/w3I1nJAvrB

— Kary Correa (@KaryCorrea) 5 במאי 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי