מוריניו אישר: לוקאקו ישוב לגמר הגביע, קאריק יפתח ויפרוש

פול פוגבה ורומלו לוקאקו
פול פוגבה ורומלו לוקאקו | Gettyimages

מנצ'סטר יונייטד ערכה מסע"ת לקראת ווסטהאם (חמישי, 21:45 בספורטHD2) והמנג'ר התייחס דווקא לשני המשחקים הבאים: הקפטן יפתח מול ווטפורד בראשון ויתלה את הנעליים, החלוץ צפוי להיות כשיר לצ'לסי. סאנצ'ס שב לסגל

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד זקוקה לנקודה בשני משחקים כדי להבטיח רשמית את המקום השני בפרמיירליג, ונראה שהראש של ז'וזה מוריניו חושב על דברים אחרים. במסיבת העיתונאים לקראת המפגש מחר בלונדון מול ווסטהאם (חמישי, 21:45 בספורטHD2), מוריניו התייחס דווקא לגמר הגביע מול צ'לסי בעוד כעשרה ימים ולמשחק הבית האחרון לעונה מול ווטפורד ביום ראשון. ווסטהאם ניצחה במחזור שעבר 0:2 את לסטר בחוץ ועצרה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, בזכות אותו ניצחון הבטיחה רשמית את הישארותה בפרמיירליג.

לשדים האדומים 77 נקודות אחרי 36 משחקים בפרמיירליג, רחוקים 17 הפרש מהאלופה החדשה מנצ'סטר סיטי והיחידה שיכולה לעקוף אותם היא טוטנהאם המדורגת רביעית, שנמצאת בפיגור של שש נקודות לעומתה ותוכל לעקוף אותה אם תנצח את שני משחקיה הבאים ואילו יונייטד תפסיד פעמיים.

אלכסיס סאנצ'ס שלא שיחק בהפסד לברייטון ישוב לסגל וצפוי לפתוח, אך מוריניו אישר שרומלו לוקאקו כבר לא ישוב לשחק העונה, אולם "עשוי להיות כשיר לגמר הגביע". גם מרואן פלאיני פצוע ולא ישחק מחר מול הפטישים. נראה כי לפחות אחד מבין מרקוס ראשפורד ואנתוני מרסיאל ישובו לספסל אחרי היכולת הרעה שהציגו מול השחפים.

מי שיזכה לפתוח בהרכב בפעם האחרונה בקריירה הוא הקשר מייקל קאריק, שמול ווטפורד בתחילת השבוע יפתח כשסרט הקפטן על זרועו וכידוע יפרוש לאחר מכן: "הקפטן שלנו יפתח יפתח מול ווטפורד בפני כל האוהדים שלנו", אישר מוריניו. "הוא היה כאן בשביל המועדון במשך שנים וכעת הגוף שלו אומר לו שמספיק. כולנו רוצים להודות לו".

מוריניו כמובן נשאל גם על מצבו של סר אלכס פרגוסון והשיב: "משפחתו ביקשה שנשמור על פרטיותו ואני מתכוון לכבד זאת. כמועדון אנחנו מאוד חיוביים, מאוד מאוד חיוביים".


מייקל קאריק. הקפטן יפתח בפעם האחרונה ביום ראשון (G

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי