דיווח באנגליה: סוכמה העברת וויין רוני לדי סי יונייטד

וויין רוני
וויין רוני | AFP

שנה אחרי שחזר הביתה לאברטון, החלוץ בן ה-32 יעבור לבירת ארה"ב תמורת 12 מיליון ליש"ט וחוזה עתק לשנתיים. בדי סי מקווים שישחק כבר ב-15 ביולי במשחק הראשון באצטדיון החדש

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)

וויין רוני על סף מעבר לדי סי יונייטד מליגת ה-MLS. אחרי הפרסום בוושינגטון פוסט, רשת "סקיי" אישרה שדמי ההעברה סוכמו עקרונית בין המועדונים. רוני יעזוב את אברטון שנה אחרי שחזר הביתה וקבוצתו תקבל 12 מיליון ליש"ט. אגב, רוני היה מבוקש ב-MLS עוד לפני שחזר לאברטון, אבל החליט בסופו של דבר להמשיך בפרמיירליג ולשוב לקבוצת נעוריו.

רוני אמור לחתום עד סיום עונת 2020 ב-MLS, כאשר רק שינוי דרמטי של הרגע האחרון מצד השחקן או משפחתו יגרום לעסקה ליפול. על פי הדיווח, סוכנו פול סטרטפורד ביקר מספר פעמים בארה"ב ונפגש ים יו"ר די.סי ג'ייסון לוין. בקבוצה מהבירה האמריקאית רוצים לראות את רוני משחק ב-15 ביולי במשחק הפתיחה של האצטדיון החדש מול ונקובר. עד אז, די סי משחקת את רוב משחקיה בחוץ ולפיכך ניצחה רק פעם אחת משבעת משחקי פתיחת העונה.

רוני יהיה המשתכר הגבוה בתולדות המועדון, כאשר העסקה תוכל להפוך רשמית רק עם פתיחת חלון ההעברות השני ב-MLS ב-10 ביולי. לפיכך, רוני צפוי לערוך את הופעת הפרידה שלו מהפרמיירליג במשחק של אברטון בחוץ מול ווסטהאם ביום ראשון.

השחקן בן ה-32 עזב את יונייטד אחרי 12 שנה וחתם באברטון, במדיה כבש 10 שערים ב-31 משחקי ליגה. למרות כסף גדול שהושקע ברכש, הטופיז נקלעו לעונה מאכזבת וכרגע הם במקום השמיני ללא סיכוי להשיג כרטיס לאירופה.

וויין רוני. עובר לאנגליה (AFP)
וויין רוני. עובר לאנגליה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי