צפו: 0:1 לאסטון וילה על מידלסבורו בחצי גמר הצ'מפיונשיפ

קמרון ג'רום דרבי קאונטי
קמרון ג'רום דרבי קאונטי | Gettyimages

שער של ידינאק (15) סידר לקבוצתו ניצחון חוץ חשוב לקראת הגומלין בווילה פארק בשלישי. דרבי ניצחה 0:1 את פולהאם והתקרבה גם היא לגמר. הקרב על ליגת האלופות בצרפת: תיקו 3:3 נהדר בין מארסיי וגנגאן

קבוצות: מארסיי
(גודל טקסט)

שלב חצי הגמר של פלייאוף העלייה לפרמיירליג נמשך הערב (ששבת) ולאחר שאתמול דרבי קאונטי ניצחה את פולהאם, אותה מאמן מיודענו סלאבישה יוקאנוביץ', אירחה היום מילדסבורו את אסטון וילה, שתגיע לגומלין ביום שלישי עם יתרון ענק לאחר ניצחון 0:1.

המארחת תקפה יותר והיתה קרובה להבקיע יותר מפעם אחת, אבל הזדמנות בודדת מוצלחת אחת היתה כל מה שמילה ידינאק היה צריך. האוסטרלי בן ה-33 התרומם נהדר לכדור קרן בדקה ה-15 ונגח פנימה שער חשוב ביותר שמקרב את אסטון וילה לגמר.

דרבי קאונטי – פולהאם 0:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אבל פעולה טובה אחת של המארחים הצליחה להכריע את המשחק כשקמרון ג'רום בן ה-31 הצליח להבקיע ולהביא את קבוצתו ביתרון מינימלי לגומלין שייערך באצטדיון הביתי של פולהאם ביום שני.

ליגה צרפתית
בצרפת אומנם האלופה ידועה כבר ממזמן, אבל הקרב על המקום השני פתוח לחלוטין ומתנהל בין ליון, מונאקו ומארסיי. האחרונה פתחה הערב את המחזור ה-37, אחד לפני אחרון, ושמטה שתי נקודות חשובות, למרות שעל פי התנהלות המשחק צריכה להגיד תודה על הנקודה הבודדת.

סקוט קרסון חוגג את הניצחון (גטי אימג'ס)
סקוט קרסון חוגג את הניצחון (גטי אימג'ס)

ואלרי ג'רמן (2) ופלוריאן ת'אובין אומנם העלו את האורחים ליתרון כפול כבר בדקה ה-14, אבל צמד של קלמונט גרנייר (42, 52) השווה את התוצאה. סטיב מנדאנדה הותיק הכשיל ברחבה את אותו גרנייר והורחק, ג'ימי בריאנד ניצל את הפנדל כדי להפוך את התוצאה. למרות החיסרון המספרי ת'אובין הצליח להשלים צמד בדקה ה-81 ולסיים את המשחק הנהדר הזה עם 3:3.

מארסיי נשארת במקום הרביעי, ליון ומונאקו יכולות לברוח אם ינצחו מחר ואם זה יקרה – הקבוצה הדרומית תאלץ להסתפק בהשתתפו בליגה האירופית, אלא אם יצליחו לנח בגמר הליגה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי