ונגר: האתגר הגדול יהיה לא לבכות בשריקת הסיום הערב

ונגר. 20 שנה אצל התותחנים לפני הנבחרת?
ארסן ונגר. 22 שנה בארסנל | Gettyimages

מאמן ארסנל התראיין לקראת משחקו האחרון כמאמן התותחנים, הערב נגד האדרספילד (17:00, שידור ישיר בספורט3): "לא משנה כמה אלחם בזה, אם אסתכל אחורה אבכה". ומה הלאה? "כבר יש לוח זמנים, אבל לא לעתיד הרחוק"

(גודל טקסט)

ארסנל תתארח הערב (ראשון 17:00, שידור ישיר בספורט3) אצל האדרספילד במחזור הנעילה של הפרמיירליג, במה שיהיה המשחק האחרון של ארסן ונגר כמאמן התותחנים אחרי 22 שנה. זה יהיה המשחק ה-1,235 של הצרפתי על הקווים במועדון, ואחרי הפרידה המרגשת שלו בשבוע שעבר במשחק הבית האחרון, שריקת הסיום עשויה להיות מרגשת במיוחד עבורו. בראיון ל"סקיי ספורט", דיבר ונגר על סיום הקריירה, הפרידה והתוכניות לעתיד.

"אני צריך להסתכל קדימה, אני לא אדם שמביט אחורה הרבה", אמר ונגר, "בכל מקום שעבדתי בו, זה מה שעשיתי. אבל עכשיו אני צריך פרויקט חדש, להשקיע את האנרגיה שלי במשהו אחר. זה הזמן שלי לזוז. אני אפילו לא אייעץ על מי יחליף אותי. רציתי, אבל אני חייב לקבל את זה, זה חלק מהתהליך ומישהו צריך להגיע ולדאוג לעתיד. עדיף שאני לא אתערב אלא אעבור למקום אחר".

"אני אהיה עצוב, כמובן", הוסיף ונגר, "כי ארסנל היתה חלק גדול בחיים שלי ואני לא מכיר שום דבר אחר. להיות אדום ולבן ולהתמודד עם כל הפסד. עכשיו אני מאוד מאוד מאוד עצוב. אבל זו בעיה שאצטרך להתמודד איתה ולהתגבר עליה כמו שאני יכול, אני צריך להקדיש קצת זמן לעצמי ולחשוב לאן אני רוצה להמשיך מכאן".

משחק הפרידה: "האתגר הקרוב שלי הוא קודם כל לא לבכות בשריקת הסיום. אם אביט אחורה אני אבכה, לא משנה כמה אלחם בזה. בשבוע שעבר הייתי רגיש ושרדתי, אבל אני לא אחזיק עוד פעם. אני אדם רגיל, לעבוד במועדון כזה במשך 22 שנה זה לא דבר של מה בכך. אז במקום לרחם על עצמי, אני צריך להיות אסיר תודה על מה שקיבלתי ואת הזכות לעשות את העבודה שאני אוהב במקום שאני אוהב כל כך הרבה שנים. במקום לבכות אני צריך לצחוק ולהגיד תודה רבה לכולם".

ונגר נפרד מאוהדי ארסנל.
ונגר נפרד מאוהדי ארסנל. "צריך לשמור על הזכרונות הטובים" (Gettyimages)

התוכניות לעתיד: "כבר יש לוח זמנים, אני צריך לנסוע לפאריס כדי להיות בטלוויזיה כבר ביום שני בבוקר. אבל לעתיד הרחוק, אני עומד בפני חומה ואני באמת לא יודע מה אעשה. בתור התחלה אנסה לשמור על זיכרונות טובים מכל האנשים שעבדתי איתם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי