קלופ: סלאח יהיה אפילו יותר טוב בעונה הבאה, יכול להשתפר

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

אחרי ה-0:4 על ברייטון, בו המצרי הבטיח את מלכות השערים של הפרמיירליג, אמר מנג'ר ליברפול: "הוא היה פנטסטי". הכוכב המצרי שגם שבר את שיא הכיבושים לעונה אמר: "אני מאוד גאה. מנסה להשתפר כל שנה"

(גודל טקסט)
ליברפול נראית מוכנה לגמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד ב-26 במאי, אחרי שהביסה אתמול (ראשון) 0:4 על ברייטון, ולמרות שהקבוצה סיימה רק במקום הרביעי בליגה, היא הוכיחה שהכדורגל ההתקפי שלה הוא מהטובים באירופה. "דיילי מייל" כתב: "מוחמד סלאח, עם הבישול העשירי העונה בליגה והשער ה-32 שקבע שיא שערים לעונה בפרמיירליג, הראה עד כמה הכל יכול להיות פשוט במשחק, אבל הוא בעצם תמיד מראה את זה".


המנג'ר יורגן קלופ שיבח את קבוצתו אחרי המשחק, במיוחד את סלאח, ושיגר אזהרה ליריבות: "סלאח יהיה טוב יותר בעונה הבאה. הוא יכול להשתפר. יש לו את הפוטנציאל לעשות את זה". בתום המשחק מעמדו ככוכב בקבוצה הומחש כשכשקני דלגליש, האיש והאגדה של ליברפול, העניק למצרי את שלושת התארים בהם זכה כשחקן השנה של הפרמיירליג, איגוד השחקנים והעיתונאים.


קלופ שיבח גם את כל הקבוצה: "הבחורים עשו עונה מדהימה. היו לנו פציעות רבות של שחקני מפתח שזה לא ייאמן. מדהים שאדם ללאנה, שחזר נגד ברייטו,ן כמעט לא שיחק העונה ועלינו לליגת האלופות בלעדיו. ג'יימס מילנר לא היה יכול לשחק בגלל פציעה בשרירים וייקח לו עוד כמה ימים להתאושש, ג'ורדן הנדרסון וג'ורג'יניו ווינאלדום שיחקו בערך 9000 משחקים ביחד והחלוצים שיחקו כל העונה בלי שהיו להם מחליפים. אם דומיניק סולאנקה מבשל וכובש כשבקושי שיחק העונה, זה אומר כמה פוטנציאל יש לו. זו עונה כמעט מושלמת כי לא היה לנו סיכוי להתמודד עם מנצ'סטר סיטי על אליפותף אז עשינו מה שהיינו צריכים וזה לעלות לליגת האלופות".


על ההתמודדות בגמר ליגת האלופות בקייב מול ריאל מדריד אמר הגרמני: "אנשים שאלו אותי אם שבועיים יספיקו לנו כדי להתכונן לגמר ואמרתי שזה מושלם עבורנו, זה כמו משחק של טרום העונה הבאה. לכולם ברור עד כמה אנחנו זקוקים לחופשה הקטנה הזאת. זה היה סיום מושלם לעונה מרגשת ואינטנסיבית".


Monday's MIRROR Sport: "The Only Way Is Up" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/mtJXlMR1Tq

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 13 במאי 2018

סלאח זכה השנה ב-37 תארים אישיים בכל המסגרות, כשאחרון היה אתמול כמלך השערים של הליגה עם 32 שערים, כמות ששברה את שיא הכיבושים לעונה וקיבל ברכות מיוחדות מאלן שירר, שהיה אחד השחקנים שהחזיקו בשיא מאז 1995/96. המצרי, שהקדים בשני שערים את הארי קיין שזכה בתואר שנתיים רצופות לפני כן, אמר: "זו זכייה מיוחדת מאוד. זה תמיד בראש שלי לעזור לקבוצה לנצח משחקים. אנחנו בליגת האלופות בעונה הבאה וזכיתי בתואר. אני מאוד גאה. אני מנסה להשתפר כל שנה וזה מיוחד עבורי ששברתי את השיא בליגה".


גם קלופ התייחס לתואר של כוכבו: "אני חושב שהוא היה פנטסטי, בעיקר כשבמשחקים האחרונים הלך לו די קשה. מתאר לעצמי עד כמה קשה לשחקן כשכל יום אומרים לו כמה שהוא מבריק ונותנים לו כל יום אוסקר. תואר מאלה ותואר מאלה. תואר על כך שאתה יוצא מהאוטו בלי שעברת תאונה. קשה להישאר מפוקסים במצב כזה. יש לו כעת שבועיים להיות מפוקס ולהתכונן למשחק הכי חשוב של העונה. העובדה שהבטחנו את הכרטיס לליגת אלופות נותנת לנו זמן להתכונן בשקט ודחיפה גדולה. תארו לכם באיזה לחץ היינו אם הדרך היחידה לעלות לאלופות היתה ניצחון בגמר על ריאל מדריד".


With 32 goals, Magnificent Mohamed Salah wins the 2017/18 @premierleague Golden Boot pic.twitter.com/hZ6KaU1yVJ

— Liverpool FC (@LFC) 13 במאי 2018

בצד השני, רצל הקבוצה המפסידה ברייטון, התרחשה תקרית קטנה כשקשר השחפים סולי מארץ' הראה אצבע משולשת ליציעים, אבל הוא מצידו טען שסימן לחבריו ביציע, שהזכירו לו שהוא אמור לטוס לחופשה בדובאי לרגל חתונתו. "זה היה דבר טיפשי לעשות כי החברים שלי ביציע הקניטו אותי שאני צריך למהר לטיסה. מצטער על מה שעשיתי".


Brighton star Solly March sorry for one-fingered gesture after Liverpool defeat https://t.co/MmkJWu1iH1pic.twitter.com/1u0KMTmEsx

— Skyxports (@IdenyiGabriel) 13 במאי 2018

I wanted to apologise for gesture I made, It was a silly thing to do. It was aimed at my mates in the crowd as they were telling me to hurry up as I have to make a flight to go to my wedding! Thanks to the fans for the amazing support throughout the season! ⚪️

— Solomon March (@Solly_March) 13 במאי 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי