דיווחים באנגליה: ארטטה יהיה המנג'ר הבא של ארסנל

מיקל ארטטה
מיקל ארטטה | Gettyimages

עוזרו של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, ששיחק בקבוצה ארבע שנים וחצי, נבחר כמחליפו של ארסן ונגר ויוצג בשבוע הבא שאמר עליו: "יש לו את כל הכישורים כדי לקחת את הג'וב". פלגריני קרוב לווסטהאם

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)
 האם מיקל ארטטה יוכרז בשבוע הבא כמנג'ר החדש של ארסנל במקום ארסן ונגר? לפי כמה כלי תקשורת באנגליה, עוזרו של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי יהיה המנג'ר הבא של הקבוצה.


הנהלת ארסנל רואה בו מועמד אידיאלי בגלל ההיכרות המצוינת שלו עם הקבוצה אחרי ששיחק בה 4.5 שנים וניסיון האימון שרכש אצל גווארדיולה בעונה האחרונה, שדווקא הביע תקווה שהוא יישאר בכל זאת באיתיחד בעונה הבאה.


לפי הדיווחים, כמה סוכנויות הימורים ביטלו את הליין שלהם על מי יהיה המנג'ר הבא של ארסנל בטענה שזה כבר סגור. אם ימונה, ארטטה בן ה-36 יהיה אחד המנג'רים הצעירים בפרמיירליג והוא אמור להביא איתו צוות חדש לחלוטין. יו"ר ארסנל איבן גזידיס הוא אחד התומכים הנלהבים במינויו בטענה שארסנל צריכה דם חדש ומנג'ר נלהב למרות שהוא חסר ניסיון.


גווארדיולה עם ארטטה. היה מעדיף שהעוזר יישאר איתו בסיטי (גטי אימג'ס)
גווארדיולה עם ארטטה. היה מעדיף שהעוזר יישאר איתו בסיטי (גטי אימג'ס)


לפי "דיילי מירור" ארטטה גם קיבל את הגב של ארסן ונגר שמאמין כי השחקן שלו לשעבר מסוגל לעשות את הג'וב. בראיון לרשת Bein אמר ונגר: "ארטטה היה תמיד מנהיג בחדר ההלבשה שלנו. יש לו את כל הכישורים לקחת את הג'וב ותמיד היתה לו תשוקה גדולה להצליח".


קבוצה נוספת שמחפשת מנג'ר חדש היא ווסטהאם שקרובה לסיכום עם הצ'יליאני מנואל פלגריני שהיה מנג'ר מנצ'סטר סיטי ואימן שנתיים אחרונות בסין. הוא יחליף את דיוויד מויס שפוטר מתפקידו. פלגריני עדיין מאמן את חביי הסינית ומרוויח סכום גבוה של 10 מיליון ליש"ט לעונה, אבל המאמן בן ה-64 מוכן לחזור לכדורגל האירופי ולתפקיד מאתגר יותר.


סטיב מקאלרן מונה למנג'ר ק.פ.ר, פול למברט (סטוק) וקרלוס קרבחל (סוונזי) שירדו לצ'מפיונשיפ פוטרו ממשרתם. דארן מור שהיה מנג'ר זמני בווסט ברומיץ' שירדה ליגה קיבל בכל זאת הערכה מההנהלה ומונה לתפקיד המנג'ר הקבוע.

We're delighted to confirm the appointment of Darren Moore as our new Head Coach…#WeNotMehttps://t.co/aioMxefw8d

— West Bromwich Albion (@WBA) May 18, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי