קונטה: "אכבד את החוזה בצ'לסי", מוריניו: "הגיע לנו לזכות"

צ'לסי מחזיקת הגביע 2018
צ'לסי מחזיקת הגביע 2018 | AFP

מנג'ר צ'לסי הבהיר כי אין בכוונתו לעזוב אחרי הזכייה בגביע: "הוכחתי שאני ווינר, למרות כל הקשיים. לא אקשיב להצעות אחרות". מנג'ר מנצ'סטר יונייטד הדהים: "היינו טובים יותר, הם הגנו עם תשעה שחקנים"

(גודל טקסט)
ז'וזה מוריניו ממש לא ירצה לזכור את עונת 2017/8. היא הראשונה בקריירה שלו בה לא זכה עם קבוצתו בתואר כלשהו בעונתו השנייה במועדון והכישלון מהדהד במיוחד לאור העובדה שסיים 19 נקודות מהיריבה העירונית שסיימה כאלופת הפרמיירליג, הודח מגביע הליגה על ידי בריסטול, הודח מליגת האלופות על ידי סביליה, הערב (שבת) נכנע לצ'לסי בגמר הגביע בוומבלי וכמובן ספג התקפות חוזרות ונשנות לכל אורך העונה על כדורגל הגנתי.


יונייטד כלל לא הצליחה לבעוט למסגרת של טיבו קורטואה במחצית הראשונה בגמר הגביע בוומבלי, גם כניסתו של רומלו לוקאקו לקראת הסיום לא הועילה, ומוריניו ניסה לתרץ בסיום כשטען: "אני צריך לכבד את היריבה, אבל חושב שהגיע לנו לנצח ולא להם. שיחקנו כדורגל טוב יותר. השחקנים נתנו את הכל והרגישו את חסרונו של לוקאקו, היה קשה מול קבוצה שמתגוננת עם תשעה שחקנים".


על הביקורות הנוקבות נגדו אמר: "אני סקרן לדעת מה תכתבו או מה אנשים יגידו, כי אם הקבוצה שלי הייתה משחקת כמו צ'לסי אני כבר יכול לדמיין מה היה נכתב. אני סקרן לגבי זה. צ'לסי לא קבוצה טיפשה, הם ידעו שבלי לוקאקו או פלאיני תהיה חסרה לנו נוכחות, הם ישימו שמונה או תשעה שחקנים בהגנה וישחקו כדורגל מהיר. הם צופפו ולא הצלחנו. הסיפור של המשחק זה שדויד דה חאה לא נגע בכדור, רק פעם אחת כדי להוציא אותו מהרשת".



מה יגידו אוהדי יונייטד על הריאיון של מוריניו בסיום? (Gettyimages)


לעומת מוריניו שצפוי להמשיך כמנג'ר השדים האדומים בכל מקרה, ספק רב אם אנטוניו קונטה ישמור על תפקידו בסטמפורד ברידג' גם בעונה הבאה, על אף שבשנתיים בלונדון זכה באליפות וכעת בגביע ראשון בקריירה. בסיום המשחק אמר לתקשורת האיטלקית: "הוכחתי שאני ווינר. זה לא היה קל כי מנצ'סטר יונייטד כרגע על הנייר חזקה מאיתנו. אני לא רוצה להקשיב להצעות אחרות, אלא לכבד את החוזה בצ'לסי ולהמשיך לעבוד. חושב שגם באנגליה הוכחתי שאני ווינר, למרות כל הקשיים". מקרי או שלא, לאחר מכן הודה קונטה לאוהדים ולשחקנים, אבל לא למועדון על התמיכה. רמז לבאות?


בלם צ'לסי אנטוניו רודיגר הוסיף בקצרה: "זה היה חשוב שנניף את הגביע אחרי שלא העפלנו לליגת האלופות ולא שיחקנו טוב העונה. צ'לסי זה מועדון שצריך לזכות בתארים ולמרות שהייתה לנו עונה רעה זכינו בתואר. זו עונה ראשונה שלי כאן ואני מאוד שמח לסיים אותה עם תואר".


גם הקשר ססק פברגאס אמר דברים דומים: "זו לא הייתה העונה הכי טובה שלנו, אבל דברים כאלה קורים. מה שחשוב הוא שסיימנו בצורה כזו, תראו את כל האנשים שחוגגים, זה חשוב לסיים עונה ככה. הגענו מוכנים וממושמעים וזה ניצחון מוצדק".


כובש השער אדן הזאר סירב להתייחס לעתידו: "אני מאושר כרגע וזה הכל. לראות את האוהדים חוגגים ככה זה משהו שאנחנו אוהבים. הייתה עונה לא כל כך טובה, אבל העיקר שהיא הסתיימה עם תואר. ניסינו להגן, שמרנו על שער נקי והבקענו – זה הספיק כדי לזכות, אבל אם נרצה לנצח משחקים ולזכות בתארים נוספים בעתיד נצטרך לשחק כדורגל טוב יותר".

You know the words! #FACupFinalpic.twitter.com/2iDfx0tv52

— Chelsea FC (@ChelseaFC) May 19, 2018

THAT FEELING!#FACupFinalpic.twitter.com/K3lNtoQmnC

— Chelsea FC (@ChelseaFC) May 19, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי