דיווחים: המו"מ עם ארטטה פוצץ, אונאי אמרי יאמן את ארסנל

אונאי אמרי
אונאי אמרי | צילום: gettyimages

באנגליה טוענים: מאמן סן ז'רמן לשעבר כבר נפגש עם ההנהלה בלונדון וההודעה הרשמית צפויה כבר השבוע. זאת לאחר אי הסכמה בין קשר העבר להנהלה על סמכויות וזהות אנשי הצוות

(גודל טקסט)

אונאי אמרי עשוי להיות יורשו של ארסן ונגר בארסנל, כך על פי דיווחים באנגליה. אין עדיין סיכום סופי, אך אמרי כבר ביקר בלונדון ובתקשורת האנגלית מעריכים שההודעה צפויה בקרוב, אולי כבר השבוע. התפנית מגיעה בעקבות פיצוץ במגעים בין התותחנים למי שסומן עד כה כמועמד המועדף – שחקן העבר של התותחנים מיקל ארטטה.

הפיצוץ נבע מאי הסכמה בין ארטטה להנהלת ארסנל בנוגע לסמכויות שיקבל המאמן וזהות הצוות שיצטרף לספרדי ששימש העונה כעוזרו של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי. סנטי קאסורלה היה אמור להיות אחד מעוזריו של ארטטה, אך ארסנל הודיעה על עזיבתו את המועדון והוא עשוי להמשיך את הקריירה כשחקן בוויאריאל.

אמרי, שנפרד מפאריס סן ז'רמן אחרי שנתיים בתפקיד, אמור לקבל כעת את התפקיד, כשבהנהלת ארסנל התרשמו מהרזומה שלו ומאופיו הנוח. אמרי בן ה-46 הוביל את סן ז'רמן לטרבל ובנוסף זכה עם סביליה שלוש פעמים בליגה האירופית.

על פי BBC, הנהלת ארסנל בחרה "פה אחד" באמרי "אחרי תהליך". כזכור, מאז ההודעה על כך שוונגר יעזוב אחרי 22 שנה, הוזכרו לא מעט שמות כמועמדים לתפקיד ובראשם מסימילאנו אלגרי, קרלו אנצ'לוטי ולואיס אנריקה. יחד עם זאת, בימים כל הקולות באמירויות דיברו על המינוי של ארטטה, עד הפיצוץ שהוביל לתפנית.


יורשו של ונגר? אמרי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי