עושים שוק: פאברה חתם לשנתיים בדורטמונד, לופטגי האריך חוזה בספרד

לוסיאן פאברה
לוסיאן פאברה | בורוסיה דורטמונד, רשמי

השוויצרי שעזב את ניס ידריך את השוורצגלבן עד 2020. וגם: פוגבה לא משוכנע לגבי עתידו ביונייטד, בופון ביקש מפ.ס.ז' זמן לחשוב, חלוץ נבחרת ספרד מבוקש באתלטיקו, מונצ'י התייחס לעתידו של אליסון

(גודל טקסט)
הליגות באירופה הגיעו לסיומן, מה שנותן את האות לשמועות ודיווחים לקראת חלון ההעברות ביבשת, כשקבוצות רבות רוצות לבצע רכש לפני פתיחת המונדיאל ברוסיה בחודש הבא.


רשמי
* ברייטון הודיעה על רכש ראשון לעונה הבאה: שחקן ההגנה של נבחרת ניגריה ומיינץ, לאון באלוגן. הבלם, שיכול לשחק כמגן בשני האגפים לאור שליטה טובה בשתי רגליו, חתם על חוזה לשנתיים אחרי שסיים את חוזהו בגרמניה.

✍ BREAKING…@LeonBalogun becomes our first summer signing! #WelcomeLeon#BHAFC ⚪️ pic.twitter.com/WcBeZ51CKP

— Brighton & Hove Albion ⚽️ (@OfficialBHAFC) May 22, 2018


* המגן השמאלי הגרמני דייגו קונטנטו (28) סיים את חוזהו בבורדו וחתם לשנתיים בשורות פורטונה דיסלדורף, העולה החדשה לבונדסליגה. המגן, שגדל בבאיירן מינכן, חוזר לגרמניה אחרי ארבע שנים. 


* עוד לא ברור עדיין איך ספרד תסיים את המונדיאל הקרוב, אבל זה לא מונע מההתאחדות המקומית לכדורגל להביע אמון מלא במאמן ז'ולן לופטגי, ולהאריך את חוזהו ב"לה רוחה" עד 2020. "אני מודה להתאחדות על האמון שהביעה בי ובצוות המקצועי שלי", אמר המאמן. "אנחנו יודעים על מה אנחנו מגנים ואנחנו מרוכזים בזה ובמונדיאל. המנטליות שלנו לעבודה יומיומית לא השתנתה".


OFFICIAL | @LuisRubiales announces @SeFutbol Head Coach @julenlopetegui renewal until 2020.#Julen2020pic.twitter.com/pOJzHJWl5Q

— Selección Española de Fútbol (@SeFutbol) May 22, 2018

* אחרי שנפרדה מפטר שטוגר, בורוסיה דורטמונד הודיעה רשמית על מינויו של לוסיאן פאברה למאמן הקבוצה. השוויצרי בן ה-60, שהגיע אחרי שנתיים בניס ואימן בעבר גם בהרטה ברלין ובורוסיה מנשנגלדבך, חוזר לא פעם על ידי השוורצגלבן, וכעת הוא חתם לשנתיים במועדון הגרמני. "לאמן את בורוסיה דורטמונד זו משימה מרגשת ואני נלהב לקחת אותה על עצמי", אמר פאברה לאחר מינויו. "אני רוצה להודות להנהלה על שהראתה בי אמון ונעבוד ביחד על הקבוצה החדשה. דורטמונד היא אחת הקבוצות המעניינות באירופה ואני מצפה לחזור לבונדסליגה שאני מכיר טוב מאוד ועקבתי אחריה בשנתיים שלי בניס".


Lucien #Favre wird Cheftrainer beim BVB!

Der 60-jährige Schweizer erhält einen Vertrag bis 2️⃣0️⃣2️⃣0️⃣!

"Borussia Dortmund zu trainieren, ist eine reizvolle Aufgabe, die ich sehr gerne übernehme!" pic.twitter.com/h7v0G1Lb6f

— Borussia Dortmund (@BVB) May 22, 2018

* מאמן נוסף שחותם על חוזה הוא אנטוניו מוהאמד הארגנטינאי, שנפרד ממונטריי המקסינית ועובר לסלטה ויגו.

OFICIAL | Antonio Mohamed, nuevo entrenador del #Celta. ¡Bienvenido! #BenvidoAntonioMohamed

— RC Celta (@RCCelta) May 22, 2018

* סטוק סיטי, שירדה לצ'מפיונשיפ, הכריזה על מינויו של המאמן גארי רואט, מאמן דרבי קאונטי בעונה האחרונה.

#WelcomeGary

Stoke City are delighted to announce the appointment of Gary Rowett as the Club's new manager.#SCFC ⚪️ pic.twitter.com/8IBkrSt9oA

— Stoke City FC (@stokecity) May 22, 2018

* ווסטהאם הודיעה על החתמתו של המאמן מנואל פלגריני לשלוש שנים. לחצו כאן לידיעה המלאה


שמועות
*"ל'אקיפ" פרסם שג'אנלואיג'י בופון, שקרוב לחתימה בפאריס סן ז'רמן, דורש לדעת מי יהיה השוער הראשון של הקבוצה – הוא או אלפונס אראולה הצרפתי. לפי העיתון, האיטלקי קרוב יותר מאי פעם לחתום בקבוצה, אבל ביקש שבוע כדי לקבל החלטה סופית. המאמן תומאס טוכל טען שאראולה יצטרך להתמודד על במקום בין הקורות.


* אוניי אמרי על סף חתימה כמנג'ר ארסנל, אחרי שהמו"מ עם מיקל ארטטה פוצץ, ככל הנראה בשל דרישת הספרדי לתקציב רכש גדול מ-50 מיליון פאונד. היום דווח כי הוא יחתום לשלוש שנים בלונדון וישתכר קרוב לשישה מיליון יורו כל עונה.


* האם פול פוגבה יעזוב את מנצ'סטר יונייטד? הקשר הצרפתי הודה שהוא לא בטוח לגבי עתידו וכשנשאל אם יישאר ביונייטד אמר: "יש לי חוזה, אבל אי אפשר להסתכל רחוק מדי. הכל תלוי איך יסתדר עם המועדון. נכון שישבתי על הספסל, אבל מאמן ושחקן לא חייבים להיות החברים הכי טובים בעולם".


* מונאקו, מארסיי ובשיקטאש מעוניינות בקשר מנצ'סטר יונייטד מרואן פלאיני, בעוד ז'וזה מוריניו עדיין מנסה להשאיר אותו ולהחתים אותו על חוזה חדש. לקשר הבלגי גם הצעה ממילאן, שכבר פורסם כי "80 אחוזים" שבשורותיה יחתום.


* חלוץ ולנסיה רודריגו שנכלל בסגל ספרד למונדיאל מבוקש באתלטיקו מדריד ואברטון. הספרדי ממוצא ברזילאי עבר במחלקת הנוער של ריאל מדריד ושיחק בעבר גם בבולטון ובנפיקה.



רודריגו. בדרך לבירת ספרד? (Gettyimages)


* סוכנו של מאמן נאפולי, מאוריציו סארי, טוען שהוא לא קיבל הצעות מצ'לסי או זניט סט. פטרסבורג. אחת הספקולציות מדברת על כך שהקבוצה הרוסית רוצה אותו במקום רוברטו מנצ'יני והציעה לו שכר של 4 מיליון יורו לעונה. סוכנו אלסנדרו פלגריני אמר ל"אקספרס" הבריטי שלא התקבלה עד כה אף הצעה.


* המנהל המקצועי של רומא, מונצ'י, הודיע שהשוער הברזילאי אליסון לא יימכר הקיץ ואף הצהיר: "אני אחזור לשחק כדורגל לפני שהוא יימכר". ליברפול, ריאל מדריד ופאריס סן ז'רמן, הוזכרו כמועמדות לרכוש את השחקן, אבל הג'אלורוסי מסרבים. מי שכן עשוי לעזוב את הקבוצה הוא החלוץ הצרפתי גרגורי דפרל בו מעוניינות טוריניו ווטפורד וסביליה, כשמחירו צפוי להיות 15 מיליון יורו.


* הבעלים החדש של סנדרלנד שירדה לליגה השלישית באנגליה (ליג-1), סטיוארט דונלד, הצהיר כי ייתכן שיחתים את מאמן נבחרת וויילס לשעבר, כריס קולמן, שירד עם הקבוצה מהצ'מפיונשיפ. המנג'ר שוחרר מהתפקיד אחרי הירידה, אבל כעת ייתכן שיחזור לאמן את החתולים השחורים.


* ווסטהאם רוצה את חלוץ ווסט ברומיץ' סולומון רונדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי