פאביניו חתם בליברפול וקרא לנביל פקיר להצטרף

פאביניו
פאביניו | אתר רשמי

הברזילאי נרכש ממונאקו עבור 50 מיליון יורו ובראיון ראשון שהעניק סיפר כי ישמח לראות את כוכב ליון חובר אליו באנפילד: "שחקן ברמה עולמית". וגם: רומא מכחישה שיש כוונה למכור את השוער אליסון, בו מעוניין קלופ

(גודל טקסט)
ליברפול אמנם בקושי התאוששה מההפסד בשבת בגמר האלופות 3:1 לריאל מדריד, אבל בשקט בשקט הכריזה אמש (שני) על רכישתו של פאביניו, הקשר האחורי שמשחק גם כמגן ימני במונאקו שיצטרף לנאבי קייטה מלייפציג שנרכש במהלך העונה.


לפי הדיווחים באנגליה ובצרפת, שווי העסקה 50 מיליון יורו לפני בונוסים וללא ספק מדובר באחת הרכישות המרשימות של הקיץ, בטח לאור העובדה שמדובר בשחקן שחוזר בין השאר על ידי מנצ'סטר יונייטד, כך דווח כמובן. מעניין לא פחות הוא שפאביניו כבר קורא לחברו מליון נביל פקיר, מי שזכה לכינוי "זינדין זידאן",  להצטרף אליו באנפילד.

 

רדיו מונטה קרלו ששוחח עם קשר מונאקו אחרי ההודעה כי חתם בליברפול, שאל אותו האם היה רוצה את פקיר לצדו בקבוצה והתשובה שלו הייתה: "כן. הוא שחקן מצוין וברמה עולמית. זה לא רק העונה שהוא הראה דברים יפים מאוד בליגה הצרפתית. הוא נמצא בכושר טוב כבר כמה עונות וכעת הוא גם משחק בנבחרת. אם הוא יצטרף אלי לליברפול זה יהיה מצוין".



פקיר אתמול במשחקה של צרפת. יצטרף לליברפול? (AFP)


קפטן ליון, שכבש אתמול במשחק ההכנה של צרפת במונאקו נגד אירלנד (0:2) בו נבחרת הטריקולור שיחקה בהרכב משני, נשאל בסיום לגבי ליברפול והיה פחות נחרץ: "אני אדון על עתידי אחרי המונדיאל. האם אחתום לפני כן? האמת שאני לא יודע. האם אשחק עם פאביניו בליברפול? גם את זה אני לא יכול לומר כעת". פקיר כבש העונה 18 שערי ליגה ובישל עוד שמונה עבור ליון (23 שערים ב-40 משחקים בכל המסגרות). בל'אקיפ דווח שליון וליברפול במו"מ כשהצרפתים דורשים 60 מיליון יורו. 


רכישת פאביניו עבור ליברפול היא זריקת עידוד רצינית מאוד לאוהדים שראו את הספסל החלש שעמד לרשות קלופ בגמר האלופות. הוא היה מבוקש בשנתיים האחרונות במנצ'סטר יונייטד, פאריס סן ז'רמן וכמו כן באתלטיקו מדריד. לפי "דיילי מייל" ראשי ליברפול הקציבו ליורגן קלופ עד 150 מיליון ליש"ט לרכש, כך שנותרו לו יותר ממאה מיליון ליש"ט לרכוש עוד שני שחקנים ברמה גבוהה. לקופת ליברפול נכנסו אחרי גמר האלופות 67.7 מיליון ליש"ט וראשי הקבוצה, חברת "פניק", הבינו את הפוטנציאל הכספי העצום הגלום בהגעה לגמר האלופות או זכייה בו. כמובן שפאביניו מיועד להחליף את הקשר הגרמני אמרה ג'אן, שסיים את חוזהו ואמור לחתום ביובנטוס.



פאביניו לראשונה במדים האדומים של ליברפול (אתר רשמי)


פאביניו אמר בנוסף בראיון לרדיו "מונטה קרלו" כי הוא מקווה שבובי פירמינו יעזור לו להתאקלם בקלות גדולה יותר בעיר ובקבוצה. "שוחחנו קצת על העיר, על המתקנים של המועדון ואיך המאמנים עובדים איתם. שיחקתי עם פירמינו בנבחרת ברזיל כמה פעמים ואנחנו מכירים משם. הוא בן אדם נפלא וזה תמיד עוזר שיש לך חבר שדובר את השפה שלך ובן ארצך שעוזר במועדון חדש".


על עצמו אמר לאתר הקבוצה: "אני מאמין שאני שחקן שיכול לארגן יותר את המשחק של ליברפול. אני משחק עם אינטנסיביות גדולה ואני חזק בשמירה של אחד על אחד. לפעמים אני סופג על כך צהובים, אבל באנגליה משחקים חזק יותר כך שלא תהיה לי בעיה".


"דיילי מייל" כתב הבוקר (שלישי) שבנוסף לכל יורגן קלופ מקווה לסגור את החתמת השוער אליסון מרומא ב-60 מיליון ליש"ט. לרומא יש עדיין בעיות כלכליות והיא צריכה להתנהל נכון כדי לא להיקלע שוב לבעיות בפייר פליי הפיננסי, אבל המנהל הספורטיבי של רומא מונצ'י אמר לפני כמה ימים שאליסון יעזוב רק אם הוא יחזור מפרישה וישחק כדורגל. גם עכשיו טוען מונצ'י באיטליה שלא קיבל הצעה על אליסון: "כדי ששחקן יעזוב צריכים להתקיים שלושה תנאים. שנקבל עליו הצעה, שהמועדון יסכים והשחקן ירצה ללכת. נכון לעכשיו שלושת התנאים לא קיימים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי