עושים שוק: הארי קיין האריך חוזה, ג'אן עזב את ליברפול

הארי קיין
הארי קיין | AFP

קפטן נבחרת אנגליה חתם על חוזה חדש והכפיל את שכרו בטוטנהאם, הגרמני קרוב ליובנטוס שצירפה את פרין. וגם: קאיודה נרכש על ידי שחטאר, טליסקה נחת בגוואנגז'ו אברגרנדה והאם רודריגו וצ'יצ'ה יצטרפו לריאל מדריד?

(גודל טקסט)
שוק המלפפונים ממשיך להתחמם ולמועדונים באירופה אין ממש זמן וסבלנות לחכות ולראות איזה כוכב יצוץ במונדיאל ואת מי אפשר יהיה להביא. להיפך, לא מעט קבוצות ברחבי אירופה ממשיכות להתחמש לקראת העונה הבאה ושוק העברות עובד שעות נוספות.


רשמי
* הארי קיין כבר לא יעבור לריאל מדריד, לפחות לא בתקופה הקרובה. טוטנהאם החתימה אותו רשמית על הארכת חוזה עד קיץ 2024, שכרוכה גם בהעלאה בשכרו. הוא הכפיל את שכרו ממאה אלף ליש"ט למאתיים אלף ליש"ט בשבוע. צפוי לקבל בסך הכל 90 מיליון ליש"ט בשש שנים. העונה כבש קיין 30 שערי פרמיירליג וקבוצתו סיימה במקום השלישי המוביל לליגת האלופות, ב-2017 היה הכובש המצטיין באירופה עם 56 שערים.

We are delighted to announce that @HKane has signed a new six-year contract with the Club, which runs until 2024. #OneOfOurOwnpic.twitter.com/4p6xfVTLkE

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) June 8, 2018

* שוער גנואה, מאתיה פרין, ערך בדיקות רפואיות ביובנטוס ולאחר מכן חתם רשמית. מי שעוד צפוי להצטרף הוא הקשר הגרמני אמרה ג'אן, שליברפול אישרה הערב רשמית כי לא ימשיך בקבוצה לאחר שלא הגיעו לסיכום על הארכת החוזה.

OFFICIAL: @MattiaPerin signs for Juventus!

➡️ https://t.co/cHUysDET3R#WelcomeToJupic.twitter.com/SG1p71Gjpf

— JuventusFC (@juventusfcen) June 8, 2018


* ווטפורד צירפה את שוערה של חטאפה, ויסנטה גואייטה, שחתם על חוזה לשלוש עונות.


We're delighted to announce Vicente Guaita has joined #CPFC on a three-year deal!

More info https://t.co/yQLyDf3jS8pic.twitter.com/eRflocsni5

— Crystal Palace F.C. (@CPFC) June 8, 2018

* לסטר החתימה את בלמה של ווסט ברומיץ' בעונה החולפת ג'וני אוואנס. האנגלי בן ה-30 חתם לשלוש שנים תמורת שלושה מיליון ליש"ט.


#lcfc have agreed terms with West Bromwich Albion for the transfer of defender Jonny Evans: https://t.co/KTldVGIO1M
#WelcomeEvanspic.twitter.com/QRsnFx5Hfs

— Leicester City (@LCFC) June 8, 2018


* גוואנגז'ו אברגרנדה הודיעה על שאילתו של אנדרסון טליסקה לששת החודשים הכוכבים. הקשר בן ה-24 עזב את בנפיקה בהשאלה לבשיקטאש הטורקית וכבש 37 שערים ב-78 הופעות. המשמעות היא שאחד מבין ריקרדו גולארט ונמניה גודיי יצטרכו לעזוב.


* ספורטינג ליסבון רכשה מפיורנטינה את המגן הימני ברונו גספאר. הפורטוגלי בן ה-25 עלה לספורטינג 5 מיליון יורו והוא חתם לארבע שנים.


O #SportingCP informa que chegou a acordo com a @acffiorentina para a aquisição do passe do jogador #BrunoGaspar.

O contrato válido é válido até 2023, com uma cláusula para futura transferência no valor de 60 milhões de euros. #BemVindoBrunoGasparpic.twitter.com/iIoLiF9eBx

— Sporting Clube de Portugal (@Sporting_CP) 7 ביוני 2018

* קשר נבחרת איטליה בריאן כריסטנטה חתם ברומא עד 2023. הוא עבר בהשאלה מאטאלנטה עם אופציה לרכישה, כשעבור שאילתו שולמו חמישה מיליון יורו. רכישתו תעלה 15 מיליון יורו נוספים, כבונוסים נוספים עשויים להעלות את מחירו בעוד עשרה מיליון יורו.

OFFICIAL Bryan Cristante is an #ASRoma player!

The Italian international midfielder becomes our third signing of the summer! ✍️ pic.twitter.com/VvH6OtRhhB

— AS Roma English (@ASRomaEN) June 8, 2018

* זוכרים את לארי קאיודה? אקס מכבי נתניה שקרע רשתות באוסטריה וינה ונרכש על ידי מנצ'סטר סיטי, ממנה הושאל לג'ירונה ולאחר מכן לשחטאר דונייצק האוקראינית, חתם על חוזה לחמש שנים ונפרד מאלופת אנגליה, בשורותיה כמובן לא שיחק.

שמועות

* ריאל מדריד הציעה 7 מיליון יורו שכר לרודריגו חלוצה הצעיר של סנטוס בו מעוניינת גם ברצלונה. לפי "גלובו אספורטה" מחיר ההעברה הוא 45 מיליון יורו פלוס בונוסים. כמו כן רודריגו יקבל לפי ההצעה 20 אחוז בונוס מדמי ההעברה. אם לא די בכך, בברזיל מדווחים שגם מאמן הנבחרת צ'יצ'ה קיבל הצעה מהבלאנקוס לאמן את הקבוצה, מה שכמובן ייאלץ אותו אם וכאשר להצטרף רק בסיום גביע העולם.

Real Madrid have reportedly reached an agreement to #Santos jewel #Rodrygo. But how good is he?

This is when he scored a solo goal vs Uruguay giants Nacional in South America's top competition, the Copa Libertadores. Hard to believe he's barely 17! pic.twitter.com/1BFAH3G0aF

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) 7 ביוני 2018

* "ספורט" הקאטלוני פרסם שנאפולי רוצה את יאספר סילסן כשוער הקבוצה שנה הבאה במקום פפה ריינה עזב. גם ליברפול, צ'לסי וארסנל מעוניינות. בארסה תמכור אותו רק בסעיף השחרור שעומד על 60 מיליון יורו.


* סוכנו של קלמון לנגלה בלם סביליה הצהיר שהשחקן צריך לחשוב טוב טוב להיכן הוא רוצה ללכת אחרי שברצלונה רצתה אותו, אבל כעת מנצ'סטר יונייטד מעוניינת.


* יאיא טורה במו"מ מתקדם עם ווסטהאם אחרי ששוחרר ממנצ'סטר סיטי. עוד דווח כי הצעה של הפטישים על לוקאש פביאנסקי שוער סוונזי נדחתה. 



מבוקש בווסטהאם. יאיא טורה (GettyImages)


* ווסטהאם הציבה מחיר של 60 מיליון ליש"ט על חלוצה מרקו ארנאוטוביץ' אחרי שמנצ'סטר יונייטד מתעניינת בו.


* החלוץ ג'וזפה רוסי לא ימשיך לשחק העונה בגנואה ולפי דיווחים באיטליה מועמד לעבור לעולה החדשה פארמה.


* אברטון, סביליה וניוקאסל רוצות את החלוץ ההולנדי של ספורטינג ליסבון באס דוסט.


* פיורנטינה מתעניינת בקשר מונאקו יוסוף בנאסר שהיה מושאל עונה שעברה לקון וגילה יכולת טובה.


* העיתון האיטלקי "איל מאסג'רו" פרסם שרומא קרובה להחתמת יוסטין קלייברט מאייאקס. לפי הידיעה מונצ'י המנהל הספורטיבי של רומא רוצה לסגור את העיסקה בסוף השבוע.


* מארק האמשיק קשר נאפולי קיבל הצעה מהליגה הסינית משנדונג לואנג. לא בטוח שימשיך בקבוצה אחרי בואו של קרלו אנצ'לוטי, אבל נאפולי תדרוש 30 מיליון יורו



גם הוא יעבור לכסף הגדול בסין? מארק האמשיק (GettyImages)


* אנצו זידאן שהיה קשר ריאל מדריד עשוי לעבור לאז'קסיו הצרפתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי