היסטוריה: הפרמיירליג אישרה פגרת חורף החל מ-2019/20

כדורגל בשלג
כדורגל בשלג | Gettyimages

אחרי דיונים שארכו מספר חודשים, התקבלה ההחלטה התקדימית שתעניק לשחקנים מנוחה של שבועיים במהלך חודש פברואר. "החלטה משמעותית לכדורגל האנגלי", אמר יו"ר ההתאחדות. הליגות מהצ'מפיונשיפ ומטה לא ייכללו בהחלטה

(גודל טקסט)

רעידת אדמה בכדורגל האנגלי. אחרי שנים של ויכוחים, הוחלט סוף סוף לקיים פגרה במהלך העונה המייגעת בפרמיירליג וזאת במטרה לתת מנוחה לשחקנים, כדי שלא יגיעו באפיסת כוחות בשלבים המכריעים של העונה בליגה ובאירופה, כך שלמעשה התנאים שלהם יושוו לאלה של שחקנים אחרים באירופה שמקבלים מנוחה. התוכנית תחל בעונת 2019/20.

כדי לא לקלקל את הפסטיבל הענק בחג המולד בו כל הליגות מושבתות חוץ מאנגליה, אליה זורמים אוהדי כדורגל רבים לראות את משחקי חג המולד, החליטה ההתאחדות המקומית שהפגרה תהיה בפברואר. באתר האינטרנט של ההתאחדות נאמר שההחלטה התקדימית התקבלה עם יו"ר הפרמיירליג ריצ'רד סקודמור אחרי דיונים של כמה חודשים. יו"ר ההתאחדות לכדורגל מרטין גלן אמר: "זו החלטה משמעותית לכדורגל האנגלי עבור הנבחרת והמדינה".

במקביל, 72 המועדונים שלא שייכים לפרמיירליג ימשיכו לשחק כרגיל ולא תהיה להם פגרה. מדובר בחמישה משחקי ליגה שלא יתקיימו בשבת אחת ולאחר מכן חמישה משחקי ליגה נוספים. כדי להתאים את לוח המשחקים, הסכימה ההתאחדות האנגלית לקיים את הסיבוב החמישי בגביע האנגלי באמצע השבוע. בליגות הנמוכות יותר, מהצ'מפיונשיפ ומטה, פגרה אינה דבר מציאותי כרגע בגלל שלכל קבוצה 46 משחקי ליגה ואין מספיק זמן.

חודשיים של פגרה במהלך פברואר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי