עושים שוק: אליסון סיכם בריאל, סידיבה על סף מעבר לאתלטיקו

אליסון
אליסון | AFP

שוער רומא מחכה שהמועדונים יגיעו להסכמה על דמי ההעברה כדי לחתום רשמית, מגן מונאקו ונבחרת צרפת יצטרף ללמאר ולגריזמן. וגם: דויד לואיז מבוקש בנאפולי שתשחרר את ז'ורז'יניו למנצ'סטר סיטי

(גודל טקסט)
המונדיאל ויצא היום (חמישי) לדרך ולקראת האירוע הגדול של הקיץ המועדונים ברחבי אירופה עוסקים בעיקר בחיזוק הסגלים לעונה הבאה, לפני שמחירים יעלו וכשרונות יתגלו. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות, הדיווחים וההעברות הרשמיות.


רשמי
* פיורנטינה החתימה את בלם ז'ילינה דויד האנקו בן ה-19.


David #Hancko è un calciatore viola!
Il comunicato ufficiale https://t.co/uqxuvVd0VL
Benvenuto David! Vitajte David!#ForzaViolapic.twitter.com/zXPmSaTqKR

— ACF Fiorentina (@acffiorentina) 14 ביוני 2018


* דמבה בה חוזר לשחק בליגה הסינית,וחתם לשלוש שנים בשנחאי שנואה אחרי ששיחק בשנה שעברה בגוזטפה הטורקית. החלוץ בן ה-33 חוזר לסין אחרי ששיחק במדי שנואה לפני שנתיים.


It's official now! @dembabafoot is No.9 of Shenhua again!! pic.twitter.com/eYTYbat9sK

— Shanghai Shenhua FC (@shanghaishenhua) 14 ביוני 2018


* מרלון הברזילאי, ששייך לברצלונה והיה מושאל לניס, חוזר נכון לעכשיו לברצלונה שלא תמכור אותו לצרפתים לעונה הבאה. בארסה רוצה את הבלם אצלה כדי למכור אותו לווסטהאם בעתיד ואולי אפילו הקיץ.


Officiel @marlonofficial_ ne sera pas Niçois en 2018-19.https://t.co/UcCjxWmGfs

— _GC Nice (@ogcnice) 14 ביוני 2018


* מגן סן לורנסו, מתיאס קרדוסו, חתם ברוסאריו סנטרל.

✍️¡Matías Caruzzo es refuerzo Canalla! El defensor, se hizo la revisión médica y ya firmó para Central

Mirá cómo fue el día del nuevo zaguero de #RosarioCentralhttps://t.co/WmSvmdwBjIpic.twitter.com/zJeczyCVFj

— Rosario Central (@CARCoficial) June 13, 2018

פליפה אנדרסון הברזילאי של לאציו סיכם סופית בווסטהאם לפי ג'נלוקה די מארציו. ווסטהאם תשלם עליו 30 מיליון יורו ועוד 20 אחוז תקבל לאציו מכל מכירה עתידית.


* סטנדרד ליאז' החתימה את הקשר הבלגי סמואל בסטיין (21), ששיחק בשנתיים האחרונות בקייבו. 


* לקט העברות מצרפת: סושו החיתמה את החלוץ האוקראיני פיליפ בודקיבסקי. שטרסבורג צירפה את הקשר הדני אדריאן תומאסון שהגיע בהעברה חופשית מנאנט. 


שמועות
מאמן יובנטוס מסימילאנו אלגרי התראיין ל"קוריירה דלו ספורט" ואמר שהוא מקווה כי גונסלו היגוואין ופאולו דיבאלה יישארו ביובה.


* פאריס סן ז'רמן רוצה את אלכס טלס, המגן השמאלי הברזילאי של פורטו. מחירו הוא 25 מיליון יורו.


* חלוץ מילאן ניקולה קאליניץ' מועמד לסביליה.


ניקולה קליניץ'. מועמד לסביליה (Gettyimages)
ניקולה קליניץ'. מועמד לסביליה (Gettyimages)


* ארסנל, ווסטהאם ואברטון רוצות את מריו גצה מדורטמונד, גם ולנסיה בתמונה.


* מילאן נמצאת במו"מ להשאיל את דני סבאיוס מריאל מדריד, כאשר גם רומא ונאפולי רוצות אותו. לפי "אס", אחרי האכזבה בריאל מדריד העונה יש דיבורים על כך שהוא יחזור דווקא לבטיס, הקבוצה ממנה בא.


דני סבאיוס. בעונה הבאה ישחק באיטליה (AFP)
דני סבאיוס. בעונה הבאה ישחק באיטליה (AFP)


* ז'ואאו קנסלו, המגן הימני הפורטוגלי ששיחק העונה בהשאלה באינטר, התראיין ל"טוטו ספורט" והודה שהוא מחכה להצעה של יובנטוס. זאת למרות שאינטר היתה מעוניינת לרכוש אותו.


* אחרי תומא למאר אתלטיקו מדריד קרובה לסיכום גם על רכישת ג'יבריל סידיבה ממונאקו תמורת 25 מיליון יורו. גם הבלם הארגנטינאי נהואן פרס (17) ששייך לארחנטינוס ג'וניורס אמור להירכש על ידי הקולצ'ונרוס ולחזור לארגנטינה כמושאל. 



* שוער רומא, אליסון, הגיע לסיכום תנאיו בריאל מדריד, אבל בין הבלאנקוס לרומא אין עדיין סיכום. לפי דיווחים בספרד, הוא סיכם לשש עונות בריאל מדריד, בעוד לפי "מונדו דפורטיבו" יש פער גדול בין הקבוצות. רומא דורשת 70 מיליון ליש"ט עליו וריאל מדירד הציעה עד כה 48 מיליון ליש"ט פלוס בונוסים בסך 4.4 מיליון ליש"ט. גם ליברפול מתעניינת בשוער. למרות כל זאת, מאוחר יותר נשיא רומא ג'יימס פאלוטה טען שאליסון מתקרב לריאל מדריד – ובהמשך חזר בו ואמר שהיה מדובר בבדיחה.  


אליסון. סיכם את תנאיו בריאל מדריד (AFP)
אליסון. סיכם את תנאיו בריאל מדריד (AFP)



* בלם צ'לסי, דויד לואיז, שלא שיחק כמעט בעונה החולפת מבוקש בנאפולי על ידי המאמן קרלו אנצ'לוטי. הוא אימן אותו בעבר בצ'לסי אך הבעיה היא שכרו, בצ'לסי הוא מרוויח 120 אלף ליש"ט לשבוע. בנוסף, צ'לסי רוצה את ג'ק גירליש והציעה עבורו לאסטון וילה 34 מיליון יורו. 


* סוכנו של אנטוני מרסיאל אמר רשמית שהחלוץ רוצה לעזוב את מנצ'סטר יונייטד. הסוכן פיליפ למבולי אמר שהסיבה היא הגעתו של אלכסיס סאנצ'ס. לטענתו, מאז שסאנצ'ס הגיע ז'וזה מוריניו נתן למרסיאל מעט הזדמנויות לשחק. עד כה שני הצדדים דווקא היו במו"מ להארכת חוזה.


* ברצלונה עשויה להחזיר את מוניר אל חדדי לסגל של בארסה בעונה הבאה למרות שהתוכניות הראשוניות היו למכור אותו. ארנסטו ואלוורדה חושב שצריך לתת לו צ'אנס נוסף. הוא שיחק מושאל באלאבס עונה שעברה וכבש 10 שערים.


* מנצ'סטר סיטי הדיעה לסיכום תנאיו האישיים של קשר נאפולי ז'ורז'יניו, אבל אמורה עדיין לסכם עם נאפולי את ההעברה. סיטי מוכנה לשלם 44 מיליון ליש"ט, אבל נאפולי דורשת מחיר גבוה יותר.


* סאדיו מאנה חלוץ ליברפול הכחיש ידיעות שהוא בדרך לריאל מדריד ואמר לעיתון "זלצבורג נאכריכטן" האוסטרי: "אני מאושר בליברפול ויש לי חוזה לעוד שלוש שנים בקבוצה. אני חייב לומר גם שאתה אף פעם לא יודע מה יקרה בעתיד".


מאנה.
מאנה. "אתה אף פעם לא יכול לדעת מה יקרה בעתיד" (גטי אימג'ס)


* מאסימיליאנו אלגרי גילה שהוא דחה את ריאל מדריד: "דיברתי עם פלורנטינו פרס פעם אחת והסברתי לו שמתוך כבוד לנשיא יובנטוס אנדראה אניילי לו הבטחתי להישאר אני לא יכול לקבל את הצעת הבלנקוס לאמן אותם".


* הבלם דניאלה רוגאני נפגש היום עם ראשי יובנטוס, במקביל לדיווחים על כך שצ'לסי מעוניינת לצרפו.


* גאלטסראיי רוצה להחתים סופית את בלם אינטר היפני יוטו נאגטומו שהיה מושאל אצלה העונה. גם בטיס מעוניינת בו.


* סביליה רוצה את הצרפתי פלוריאן לז'ן המשחק בניוקאסל. מחירו 10 מיליון יורו.


* ליון ובשיקטאש הגיעו להסכם בעל פה על החתמת רפאל דה קוסטה, המגן הימני של ליון, בקבוצה הטורקית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי