עושים שוק: ליברפול מציעה 180 מיליון יורו על מרקו אסנסיו

מרקו אסנסיו
מרקו אסנסיו | AFP

האנגלים מנסים לפתות את ריאל מדריד למכור את הכוכב הצעיר, מיראלם פיאניץ' נצפה בברצלונה ובספרד טוענים שהוא בשיחות עם המועדון המקומי. וגם: אקס הפועל באר שבע מצא בית חדש, נאינגולן סיכם באינטר

(גודל טקסט)
המונדיאל ברוסיה אומנם נמצא בעיצומו, אך במקביל המועדונים באירופה לא נחים ועובדים שעות נוספות כדי לחזק את הסגלים לקראת העונה הקרובה. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות, הדיווחים וההעברות הרשמיות.


רשמי
* וויליאם סוארס, בלם הפועל באר שבע לשעבר, חתם באקדמיקה קוימברה, הקבוצה בה החל את דרכו בבוגרים בעונת 2004/05.


* פאוק סלוניקי רכשה את החלוץ הברזילאי ליאו ז'אבה (19) מאחמט גרוזני הרוסית ב-5 מיליון יורו, כאשר מיליון יורו יעברו לקבוצתו הקודמת קורינתיאנס.


שמועות
* "מונדו דפורטיבו" טוען בשער העיתון שלו כי ליברפול הציעה 180 מיליון יורו לריאל מדריד על מרקו אסנסיו. מי שאולי יעשה את הדרך ההפוכה הוא נביל פקיר שהעברתו לליברפול מליון נכשלה ועכשיו אלופת אירופה היא זו שמעוניינת בו.


Mundo Deportivo: €180m 'formal offer' from Liverpool for Marco Asensio 'on the table' at Real Madrid. ‍♂️https://t.co/0KPmvLT0rR#lfc#rmcfpic.twitter.com/0cKM8hqnmZ

— Sport Witness (@Sport_Witness) June 23, 2018


מיראלם פיאניץ' הגיע לחופשה בברצלונה במהלכה גם בדק אפשרות שיעבור למועדון. בארסה רוצה אותו בעוד הוא טען שנוח לו ביובנטוס.


* האתר "בליצ'ר ריפוקט" מדווח שחואן מאטה קשר מנצ'סטר יונייטד עשוי לשחק בשנה הבאה בברצלונה. זו לא הפעם הראשונה שבארסה רוצה אותו.  


* תומאס סטרקושה, שוערה של לאציו האלבני בן ה-23, מיועד לפי ה"סאן" לעבור לליברפול להתחרות עם לוריס קריוס על חולצת השוער. מחירו עשוי להיות 30 מיליון יורו.


* "טוטו ספורט" טוען שלוקה דין המגן השמאלי של ברצלונה עשוי לעבור ליובנטוס אם אלכס סנדרו יעבור למנצ'סטר יונייטד.


אבר באנגה שלא מצטיין במונדיאל וישב על הספסל בהפסד ארגנטינה לקרואטיה עשוי להצטרף לארסנל, לפי ה"מירור".


אבר באנגה. בעונה הבאה בארסנל? (GETTY IMAGES)
אבר באנגה. בעונה הבאה בארסנל? (GETTY IMAGES)


* לאחר שהעסקה סוכמה, ראג'ה נאינגולן יגיע בתחילת השבוע למילאנו כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה לארבע שנים באינטר, שתשלם עליו 24 מיליון יורו ותעביר לרומא את דוידה סאנטון וניקולה זניולו.


ג'רום בואטנג מועמד למנצ'סטר סיטי ופאריס סן ז'רמן, לפי "מנצ'סטר איבנינג ניוז", שם גם פורסם כי אלופת אנגליה תציע חוזה חדש לאילקאי גונדואן.


* העיתון "אקספרס" טוען שהנהלת צ'לסי תנסה להוריד את דמי הפיצויים שהיא אמורה לשלם לאנטוניו קונטה, שדווח כי הוא מועמד למילאן, בטענה שהוא גרם לנזק לקבוצה אחרי שניהל בצורה לא נכונה את הדחת דייגו קוסטה מהקבוצה. כזכור, הוא שלח לו הודעה בנייד שימצא לו קבוצה אחרת בעוד ההנהלה רצתה להאריך את חוזהו. כמו כן, נשיא נאפולי, אאורליו דה לורנטיס, טוען שצ'לסי לא פנתה אליו בקשר למאוריציו סארי. המאמן אומנם כבר פוטר מהקבוצה, אבל מקבל ממנה עדיין שכר. הידיעה פורסמה ב"סקאי ספורט האיטלקי".


סארי. איפה יאמן בעונה הבאה? (AFP)
סארי. איפה יאמן בעונה הבאה? (AFP)


*  לפי העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו, ויאריאל קרובה לשלם את סכום השחרור של ראול אלביול מנאפולי ולהחזיר אותו ל"לה ליגה".


דייגו רייס קשר פורטו ונבחרת מקסיקו רוצה לעזוב אחרי שלא שיחק בקביעות בקבוצה. הוא לא נכלל בסגל במונדיאל בגלל פציעה.


* המנג'ר החדש של לידס, מרסלו ביילסה, רוצה בהשאלה את בלם טוטנהאם חואן פוייטה שלא שיחק בעונה החולפת. הבלם בן ה-20 אמר ל"פוקס ארגנטינה" כי הוא דיבר עם מאוריסיו פוצ'טינו שלא דיבר על השאלתו ואמר לו רק להתאמן חזק לקראת העונה החדשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי