עושים שוק: לוקאקו לריאל מדריד תמורת רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

לפי דיווחים, עסקת ענק נרקמת בין אלופת אירופה ומנצ'סטר יונייטד. וגם: פלאיני האריך חוזה בשדים האדומים, רומן אברמוביץ' הפסיק להשקיע בצ'לסי ובכך מנע את חתימת גולובין שעכשיו מבוקש בברצלונה ויובנטוס

(גודל טקסט)
המונדיאל ברוסיה מגיע לרגעי ההכרעה, ובמקביל במועדונים באירופה עובדים על חיזוק הסגלים וההכנות לעונה הבאה. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות, הדיווחים וההעברות הרשמיות.


רשמי
קשר נבחרת דרום קוריאה קי סונג יונג, ששיחק העונה בסוונזי, חתם בניוקאסל לשנתיים


* פורטו החתימה לעונה אחת את המגן סיידי יאנקו מסנט אטיין הצרפתית, שם רשם בעונה שעברה 21 הופעות. השחקן שיחק בעבר בסלטיק ובבארנסלי.



* מרואן פלאיני חתם על חוזה חדש במנצ'סטר יונייטד עד 2020 עם אופציה להארכה.



Marouane Fellaini has signed a new #MUFC contract which runs until June 2020, with the option to extend for a further year.

Full details: https://t.co/aC01F3JIDspic.twitter.com/oFvKHSPxyw

— Manchester United (@ManUtd) June 29, 2018


* סאות'המפטון צירפה את החלוץ הנורבגי מוחמד אליונוסי בן ה-23 שהגיע מבאזל וחתם לחמש שנים.

 

#SaintsFC is delighted to announce the signing of forward @moielyo from @FCBasel1893 on a five-year deal: https://t.co/TjA1HPxEpT

— Southampton FC (@SouthamptonFC) June 29, 2018

* רכש תשיעי הקיץ לרומא: הבלם וויליאם ביאנדה, שכבר זכה לכינוי 'וראן החדש', חתם במועדון הדרומי.


Tutte le foto del primo giorno di William Bianda a Trigoria!

https://t.co/Mm2dVF2xznpic.twitter.com/Il70A1fRH8

— AS Roma (@OfficialASRoma) June 28, 2018

* בזמן שהוא מתכונן עם נבחרת שווייץ למשחק מול שבדיה בשמינית גמר המונדיאל, בורוסיה מנשנגלדבאך הודיעה על צירופו של מיכאל לאנג מבאזל.  המגן הימני בן ה-27 חתם לארבע שנים. 


DONE DEAL #Borussia have signed right back Michael #Lang from @FCBasel1893. The 27-year-old Switzerland international has agreed a 4-year contract ✍️

Welcome, Michael! pic.twitter.com/NpUUUSoOOT

— Gladbach (@borussia_en) June 29, 2018

שמועות
* דיווח מדהים ב'דיילי סטאר' טוען שריאל מדריד נחושה להחתים את רומלו לוקאקו ואפילו מוכנה להציע תמורתו למנצ'סטר יונייטד את כריסטיאנו רונאלדו ולהוסיף 50 מיליון יורו. 


#ASRoma taking care of business ⚡️

A big welcome to William Bianda, our ninth new signing of the summer! pic.twitter.com/5c2uon0c4J

— AS Roma English (@ASRomaEN) June 28, 2018


* בגלל הבעיות שיש לרומן אברמוביץ' עם השלטונות באנגליה הוא הפסיק כרגע להשקיע בצ'לסי ולטענת התקשורת הספרדית הדבר מנע החתמת אלכסנדר גולובין, קשר צסק"א מוסקבה, שעכשיו מבוקש בברצלונה ויובנטוס. כבר היה הסכם בין המועדונים שהשחקן יגיע לצ'לסי תמורת 23 מיליון ליש"ט. יובה הציעה כעת על גולובין 20 מיליון יורו ו-10 אחוז על עיסקה עתידית לצסק"א. אם בכל זאת הכסף יחזור לזרום, שוער רומא, אליסון, יגיע לסטמפורד ברידג' וטיבו קורטואה יעבור לאלופת אירופה.

Roman #Abramovich (#Chelsea) aurait un pré-accord à €23M avec le président du CSKA #Moscou Yevgeny #Giner pour Aleksandr #Golovin (22) selon MD. pic.twitter.com/DIcYK1Akax

— Team Mercato (@TeamMercato) June 29, 2018


* צרות טובות לקשר סרביה ולאציו, סרגיי מיליניקוביץ'-סאביץ', שצריך להחליט אם לחתום בברצלונה או ריאל מדריד שרוצות אותו. הוא עדיין לא רמז היכן ישחק.

* סביליה רוצה את חאתם בן ערפה שלא שיחק כבר שנה בפאריס סן ז'רמן. הכדורגלן בעייתי מבחינת ההתנהגות שלו, אבל בעיתון "אס" דיווחו שהוא חלק מהתוכנית של סביליה להתחזק העונה. גם ליון ודורטמונד מעוניינות בו.


* ארסנל, דורטמונד ומארסיי רוצות את בלם יובנטוס מהדי בנעטיה. לפי "גאזטה דלו ספורט", בנעטיה הוא בקשה מיוחדת של אונאי אמרי שרוצה להחתימו בארסנל. 


בנעטיה עוצר את רונאלדו. שניהם יהיו באנגליה בעונה הבאה? (AFP)בנעטיה עוצר את רונאלדו. שניהם יהיו באנגליה בעונה הבאה? (AFP)


* לפי ג'יאלוקה די מארציו, מונאקו מעוניינת בחלוץ הצעיר של יובנטוס בן ה-19 מויס קין שהיה מושאל שנה שעברה לוורונה.


* העיתון "סאבאח" הטורקי טוען שג'ק ווילשייר בדרך לפנרבחצ'ה.


* ולנסיה רוצה את חלוץ סאו פאולו ברנר סוזה דה סילבה בן ה-18, כך מדווח העיתון "סופרדפורטה".


* פרננדו טורס שעזב את אתלטיקו מדריד מועמד לעבור לקבוצה היפנית סגן טוסו המדורגת במקום הלפני אחרון בליגה. התקשורת היפנית דיווחה שהוא כבר סיכם לשלוש שנים וירוויח 6.2 מיליון יורו לעונה. 


טורס. ילמד לחגוג ביפנית (האתר הרשמי)
טורס. ילמד לחגוג ביפנית (האתר הרשמי)


* בנפיקה מנסה להחתים את ז'לסון מרטינז וברונו פרננדס שחקני ספורטינג ליסבון שחוזיהם בוטלו ויוכלו לעבור לבנפיקה בחינם. גם לאציו האיטלקית מעוניינת בשניהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי