עושים שוק: גנאברי חזר לבאיירן מינכן, רונאלדו לאיטליה?

ג'אנלואיג'י בופון עם כריסטיאנו רונאלדו
ג'אנלואיג'י בופון עם כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

הגרמני שב מהשאלה. ליברפול חידשה את המגעים בנוגע לפקיר, ורוצה גם את אסנסיו ו-ואסקס. לפי "טוטוספורט" יובנטוס מעוניינת לצרף את הכוכב הפורטוגלי. וגם: רכש נוצץ ליריבת מכבי ת"א באירופה ומאמן חדש לספורטינג

(גודל טקסט)
המונדיאל ברוסיה מגיע לשלבי ההכרעה, ומקביל המועדונים באירופה עסוקים בהכנות וחיזוק הסגלים לעונה הבאה. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות, הדיווחים וההעברות.

רשמי 

* בורנמות צירפה את קשר נבחרת וויילס, דייויד ברוקס (21), בחוזה לארבע שנים. השחקן נרכש משפילד יונייטד. 


* באיירן מינכן הודיעה רשמית שסרג' גנאברי, שרנכש על ידה בקיץ שעבר, ישוב אחרי עונת השאלה בהופנהיים. אקס ארסנל בן ה-22 כבש אשתקד 10 שערים בבונדסליגה. 

Servus, @SergeGnabry! https://t.co/rilaiwBnIJ#MiaSanMia

— FC Bayern München (@FCBayern) 1 ביולי 2018


* ספורטינג ליסבון, שפיטרה את סינישה מיכאילוביץ' אחרי תשעה ימים בתפקיד, מינתה את ז'וזה פסיירו (58) למאמנה החדש. פסיירו הפורטוגלי חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה אותה אימן בעונת 2004/5.


* מנצ'סטר סיטי השאילה לדפורטיבו לה קורוניה את הבלם פאבלו מארי (24). בעונה שעברה הושאל הספרדי לברדה ההולנדית. 


* בילבאו הודיעה על צירופו של המגן אודיי ארייטה (22) מריאל סוסיאדד. חוזהו של איקר אונדבארנה לא יוארך והוא יעזוב את הקבוצה. 


* קלאב ברוז' צירפה את לואן פרס, מגן/בלם ברזילאי בן 23 ששייך לאיטואנו. הוא חתם לארבע שנים. 

 

#BemVindoLuan! De Braziliaanse verdediger Luan Peres tekent een contract voor 4 jaar bij Blauw-Zwart!https://t.co/RNB0l8tBBOpic.twitter.com/H3QrR1b17V

— Club Brugge KV (@ClubBrugge) 1 ביולי 2018

* מתאו פוליטאנו עבר בהשאלה מססואולו לאינטר תמורת 27 מיליון יורו עם אופציה לרכישה לעונה הבאה. אטאלנטה רכשה מאינטר את הקשר מרקו קרארו (20), שהושאל אשתקד לפסקארה. אינטר שמרה לעצמה סעיף שיאפשר לה לקנות את השחקן בחזרה. 


* רכש נוצץ לפרנצווארוש, יריבת מכבי ת"א בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית: האיטלקי דווידה לנצפאמה (31) ששיחק בעונה שעברה נגד הפועל באר שבע במדי בודפשט הונבד. לנצפאמה כבש אשתקד 18 שערים. 

Davide Lanzafame przechodzi z Honved Budapeszt do Ferencvarosi. #Mercatopic.twitter.com/MjV0gIBfUE

— Mercato LIVE (@TransferLive5) 1 ביולי 2018

* אייבר החתימה את הבלם חוסה אנטוניו מרטינס (25) לשלוש שנים. מרטינס הגיע מברצלונה ב'. 


שמועות
* האם כריסטיאנו רונאלדו יעבור ליובנטוס? לפחות באיטליה, העיתון "טוטוספורט" בטוח שכן ויצא בכותרת: "רונאלדו-יובה, איזה סיפור". לפי הדיווח, הדבר בהחלט אפשרי למרות מורכבות העניין שכוללת גם את הפעלת סוכנו של רונאלדו, ז'ורז' מנדס. עסקת העברת ז'ואאו קאנסלו מוולנסיה ליובנטוס סיימה סכסוך של 13 שנה בין הסוכן לגברת הזקנה, וכעת אחרי שהודח מהמונדיאל, רונאלדו יצטרך כעת לתת תשובות גם לגבי ריאל מדריד וגם לגבי עתידו בנבחרת.


* על פי דיווחים באיטליה, מריו באלוטלי מתקרב לנאפולי.


באלוטלי. יעזוב את מילאן? (AFP)
באלוטלי. יעזוב את מילאן? (AFP)


* "סאנדיי מירור" פרסם שחודשו השיחות בין ליברפול לליון בנוגע לרכישת נביל פקיר. הסכום הראשוני עליו סוכם היה 53 מיליון ליש"ט. בליברפול החליטו עקרונית שהם רוצים את השחקן למרות החשש מהפציעה ממנה סבל, אבל ינסו להתפשר על המחיר. הם כבר לא לבד. לפי "סאנדיי אקספרס" גם מנצ'סטר יונייטד רוצה אותו.


* עוד בליברפול, לפי "מארקה" הקבוצה האנגלית מעוניינת גם במרקו אסנסיו ולוקאס ואסקס מריאל מדריד.



Gianluca Di Marzio :: Prime pagine: "Cristiano Ronaldo-Juve, che storia!" https://t.co/tXKFd3vw58

— Giovanni Vastano (@VastanoVastano) 1 ביולי 2018

* לפי "מונדו דפורטיבו", ברצלונה קיבלה באמצעות הסוכן האירני-אנגלי קיה ג'ורבשיאן הצעה מקבוצה אחרת לרכוש את פאוליניו שהגיע בקיץ שעבר מגוואנגז'ו אבגרנדה. לפי הדיווח, ההצעה גבוה היותר מ-40 מיליון יורו, הסכום אותו שילמה בארסה על הקשר, והיא מגיעה ככל הנראה מקבוצה אנגלית. בדאבליסטית הספרדית שוקלים את העניין מאחר שהם רוצים לרכוש מספר שחקנים ומכירה של הברזילאי תזרים כסף לקופת המועדון.


* פנרבחצ'ה רוצה את בלם ברצלונה ירי מינה, שאומנם מרשים עד כה במדי נבחרת קולומביה במונדיאל, אך לא ברור אם יישאר בבלאוגרנה.


* אתלטיקו הצטרפה לארסנל במירוץ אחרי מיגל לאיון מסביליה. על פי סקיי, גם מילאן מעוניינת במקסיקני.


* אינטר ואתלטיקו מדריד מעוניינות באלסנדרו פלורנצי אם המגן יעזוב את רומא.





* סאות'המפטון הגישה לברצלונה הצעה בגובה 10 מיליון ליש"ט על הבלם הברזילאי בן ה-22 מרלון, ששיחק בעונה החולפת כמושאל בניס.


* חלוץ נבחרת חוף השנהב וסוונזי ווילפריד בוני, עשוי לעבור לבשיקטאש.


* לפי "90Min", חואן קינטרו שהרשים עד כה במשחקי קולומביה מועמד לטוטנהאם.



קינטרו. בקרוב בטוטנהאם? (Gettyimages)


* "מייל און סאנדיי" מתעקש שצ'לסי תנסה להחתים את אליסון מרומא במקום טיבו קורוטואה שצפוי לעבור לריאל מדריד. סכום ההעברה צפוי להיות 65 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי