עושים שוק: אודריוסולה עובר לריאל, מינה לפרמיירליג?

ירי מינה
ירי מינה | Gettyimages

מגן סוסיאדד ונבחרת ספרד יחתום אצל הבלאנקוס לשש שנים, ליברפול ואברטון בעקבות הבלם הקולומביאני. וגם: צ'לסי סימנה את היגוואין וקובאצ'יץ', חבר חדש לאלמוג כהן ומחליפו של ז'ורז'יניו בנאפולי

(גודל טקסט)
משחקי רבע גמר המונדיאל ייפתחו רק מחר, כשבינתיים המועדונים באירופה מנצלים את הזמן כדי להתחזק לקראת העונה ההולכת וקרבה. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות, הדיווחים וההעברות.


רשמי
* ריאל מדריד הודיעה שהושג סיכום עם ריאל סוסיאדד על רכישת המגן הימני אלבארו אודריוסולה. טרם נחשפו פרטי העסקה, כשגם החתימה של מגן נבחרת ספרד תיערך לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. כן הודיע המועדון כי הוא יחתום לשש שנים. הרכש הראשון של ז'ולן לופטגי לפי הדיווחים יעלה כ-35 מיליון יורו לפני החוזה.

Comunicado Oficial: Álvaro Odriozola.#RealMadridhttps://t.co/3H6VkWzY2L

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) July 5, 2018

* נאפולי הודיעה על צירופו של קשרה בן ה-22 של ריאל בטיס, פביאן רואיס, לאחר ששילמה את סעיף השחרור שלו שעמד על 30 מיליון יורו.

Ufficiale: #WelcomeRuiz
#ForzaNapoliSemprepic.twitter.com/jOgHjUlJqW

— Official SSC Napoli (@sscnapoli) July 5, 2018

* הבלם המקסיקני אוסבלדו אלאניס מגוודלחרה חתם בחטאפה לשנתיים. הוא עזב לראשונה את מקסיקו בגיל 29.


OFICIAL | Oswaldo Alanis nuevo futbolista azulón.

¡Bienvenido @os_alanis! #AlanisAzulonhttps://t.co/EYIzs69dPFpic.twitter.com/9A8FKn8hi4

— Getafe C.F. (@GetafeCF) July 5, 2018

* אינגולשטאט שלאלמוג כהן ממשיכה במסע רכש מרשים וצירפה את הקשר הברזילאי, לוקאס גלבאו (27). השחקן שהגיע מראפיד וינה חתם לשלוש שנים.


‼️ Neuzugang für die #Schanzer ‼️
Lucas #Galvão wechselt vom @skrapid#Wien an die Donau und unterschreibt bis 2021 Der 27-jährige Defensivspezialist verfügt über einen starken linken Fuß und ist enorm flexibel ⚽ Herzlich willkommen auf der Schanz, Lucas ‼️ pic.twitter.com/veAtuywaTt

— FC Ingolstadt 04 (@Schanzer) July 5, 2018

* המגן רוברט באוור (23) עזב את ורדר ברמן וחתם אצל העולה החדשה לבונדסליגה, נירנברג.


Medizincheck ✔
Vertrag unterschrieben ✔

Herzlich willkommen beim Club, Robert Bauer! ✌

Der 23-Jährige wechselt auf Leihbasis von @werderbremen zum #fcn. pic.twitter.com/EmyoFrvYqh

— 1. FC Nürnberg (@1_fc_nuernberg) July 5, 2018

* לגאנס שאלה מבילבאו את הקשר מיקל וסגה (25).


CESIÓN I El C.D. Leganés cierra la cesión de Mikel Vesga para la próxima temporada ➡️https://t.co/ypFaZkiEmWpic.twitter.com/Sf264dzDzc

— C.D. Leganés (@CDLeganes) July 4, 2018

* ליל צירפה את המגן הטוגולזי הצעיר האקים אורו-סאמה (21).


Signature du jeune défenseur togolais Hakim Ouro-Sama (20 ans)

https://t.co/HX9xrnCcohpic.twitter.com/rjSACuJmuX

— LOSC (@losclive) July 4, 2018

* מוחמד סיסוקו, אקס ליברפול, יובנטוס וסן ז'רמן, חתם בהונג קונג וישחק בקבוצה קיטצ'י. הקשר בן ה-33 שיחק בשנים האחרונות בסין, הודו, אינדונזיה ומקסיקו.


שמועות
* חלוץ נבחרת קולומביה קרלוס באקה דחה הצעת עתק מטרבזונספור הטורקית. החלוץ בן ה-32 שיחק העונה בוויאריאל, אך חזר למילאן כעת לאחר שהצוללת הצהובה בחרה שלא להאריך את שאילתו לעונה נוספת. הרוסונרי מקווים למכור אותו בהקדם בשביל לפנות מקום בתקציב.


* מנצ'סטר יונייטד פעילה בשוק ההעברות ושוקלת להחתים את קשר סטוק ג'רדאן שאקירי ששיחק בעבר בבאיירן מינכן ובאינטר. השווייצרי הצהיר שהוא רוצה לחזור לשחק בפרמיירליג אחרי שקבוצתו ירדה ליגה וסטוק דורשת עליו 12 מיליון ליש"ט. במקביל, ב"דיילי מירור" פורסם שחלוץ יובנטוס הקרואטי מריו מנדזוקיץ' נמצא גם הוא על הכוונת של השדים האדומים וב"דיילי סטאר" נטען שגם מגנה הברזילאי של יובנטוס אלכס סנדרו סיכם ויונייטד תשלם עבורו 53 מיליון ליש"ט.


*לפי "מדיהסט" האיטלקי, צ'לסי סיכמה על החתמת גונסלו היגוואין מיובנטוס תמורת 35 מיליון ליש"ט, כשלעומת זאת אחיו ניקולאס הכחיש שהיה לשחקן מו"מ עם קבוצות אחרות. לפי "סקיי ספורט", הבלוז רוצים גם את מתיאו קובצ'יץ' מריאל מדריד ושעשוי לעלות מאה מיליון יורו.



קובאצ'יץ'. בקרוב בלונדון? (AFP)


* לפי השבועון הצרפתי "Le 10 Sport", הגעת ז'ורז'יניו מנאפולי למנצ'סטר סיטי עשויה לשלוח את אילקאי גונדואן לברצלונה, אחרי שגם בעונה החולפת הוא שיחק לא מעט כמחליף אצל פפ גווארדיולה, כשפתח ב-15 משחקים ועלה כמחליף בעוד 15. 

* חאתם בן ערפה שעזב את פאריס סן ז'רמן בדרך לסביליה, שמאמנה החדש פבלו מאצ'ין מעוניין בו.



* ב"גאזטה דלו ספורט" פורסם שהחתימה של מריו באלוטלי במארסיי עשויה להתרחש היום, והוא יגיע בהעברה חופשית לאחר שסיים את החוזה שלו בניס.



באלוטלי. יישאר בצרפת (AFP)


* בעקבות ההגעה המסתמנת של אלברו אודריוסולה לריאל מדריד, המגן הימני אשרף חכימי בדרך לעבור בהשאלה לשתי עונות לבורוסיה דורטמונד.


* רשת TYC הארגנטינאית טוענת ששוער ארסנל ונבחרת קולומביה, דויד אוספינה, בדרך לבוקה ג'וניורס.


* האם ג'ק ווילשר יישאר בלונדון? ווסטהאם פתחה במו"מ עם הקשר האנגלי שסיים את חוזהו בארסנל. עד כה פנרבחצ'ה הביעה בו עניין.
 


אוספינה. בדרך לבוקה? (Gettyimages)


* לפי "ליברפול אקו", המייטירדס מעוניינים במגן בן ה-16 קי-יאנה הובר מאייאקס.


* מנצ'סטר סיטי עוקבת אחרי הקשר הצעיר של מלבורן סיטי, דניאל ארזני בן ה-19.


* אברטון צפויה לרכוש את את ראמי בנסביאני מראן הצרפתית תמורת 14.5 מיליון יורו. בנוסף, הטופיז הצטרפו ליריבה העירונית ליברפול במרדף אחרי בלם ברצלונה ג'רי מינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי