צ'לסי התאמנה, באתר הרשמי נמנעו מלהזכיר את קונטה

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | Gettyimages

הבלוז ערכו אימון בכורה לעונת 2018/19, המועדון כלל לא הזכיר את שמו של המנג'ר האיטלקי כשדיווח על תחילת ההכנות. באיטליה משוכנעים: סארי ימונה במקומו בשבוע הקרוב

(גודל טקסט)

הסיטואציה הביזארית למדי בין צ'לסי למנג'ר הנוכחי אנטוניו קונטה נמשכת. הבלוז החלו היום (שבת) באימונים לקראת עונת 2018/19 ומי שהעביר את האימון הראשון לעונה היה האיטלקי שנמצא עם רגל וחצי מחוץ למועדון, דבר שגם בבלוז כבר לא מכחישים.

מזה שבועות רבים מפרסמים באנגליה ובאיטליה במקביל על כך שהבלוז מנסים להגיע לסיכום עם נאפולי על צירוף המאמן מאוריציו סארי, שנאפולי מסרבת לשחררו ללא תמורה, למרות שפוטר והוחלף בקרלו אנצ'לוטי מכיוון שהיא משלמת לו חוזה גם לעונה הקרובה. 

צ'לסי נמצאת בעיצומה של תסבוכת, מכיוון שלא רק שבשלב זה היא לא מצליחה להגיע לסיכום עם נאפולי על התרת חוזהו של סארי, עליה גם יהיה לפצות את קונטה – מי שהוליך אותה לאליפות לפני שנתיים והאריך את חוזהו בתום אותה עונה בשנתיים. באתר הרשמי של צ'לסי דיווחו היום על אימון הבכורה לעונת 2018/19, אך שמו של קונטה כלל לא הוזכר נכון לשעת פרסום הידיעה, כשגם תמונות שלה מהאימון לא הוצגו. בתקשורת האנגלית הבהירו כי הוא וצוותו היו אלו שהעבירו את האימון.



סארי. מתקרב בצעדי ענק ללונדון (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי