עושים שוק: רונאלדו נחת בטורינו לקראת חתימה ביובנטוס

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | האתר הרשמי

הכוכב יעבור מחר בדיקות רפואיות ולאחר מכן יוצג במסיבת עיתונאים חגיגית. וגם: ווסטהאם החתימה את אנדרסון, סמפאולי במו"מ על התרת חוזהו בארגנטינה, סיטי זועמת על סארי וצ'לסי יוזמת טרייד עם יובנטוס

(גודל טקסט)
רשמי

* כריסטיאנו רונאלדו נחת בטורינו. מחר הוא יעבור בדיקות רפואיות ויחתום רשמית על חוזהו ביובנטוס ולאחר מכן יוצג במסיבת עיתונאים חגיגית.

ICYMI: @Cristiano is in Turin!

➡️ https://t.co/gPbXSNVe3u#CR7JUVEpic.twitter.com/EjjPO0SsGT

— JuventusFC (@juventusfcen) July 15, 2018

* ויאריאל הציגה את שני שחקני הרכש החדשים שלה: הבלם רמירו פונס מורי מאברטון ואלפונסו פדרסה, קשר אלבס שחזר לקבוצה אחרי השאלה.


¡Bautizo de amarillo para @funesmoriofi25 y @Alfonsopedraza9 en su presentación oficial! pic.twitter.com/MaSSET6AEY

— Villarreal CF (@VillarrealCF) July 15, 2018


* ווסטהאם הודיעה על צירופו של הקשר פליפה אנדרסון מלאציו, שחתם לארבע שנים והפך לרכש היקר בתולדות הפטישים ששילמו עליו 42 מיליון ליש"ט.


We've got #ThatFelipeFeeling! pic.twitter.com/QbaxJI3ZP5

— West Ham United (@WestHamUtd) July 15, 2018

* הואסקה שעלתה ל"לה ליגה" הודיעה על צירופו של הקשר האחורי דמיאן מוסטו. הארגנטינאי בן ה-31 הגיע בהשאלה מטיחואנה (מקסיקו) עם אופציה לרכישה.

FICHAJE | #MustoNoRebla

¡Qué bueno que viniste, Damián! ✈️

https://t.co/fYakGIzf2lpic.twitter.com/6RlXImM8Uq

— SD Huesca (@SDHuesca) 14 ביולי 2018

שמועות
* מגן שטוטגרט ונבחרת צרפת בנג'מין פבאר מבוקש בבאיירן מינכן וטוטנהאם, אחרי שנרשם כאחת ההפתעות הגדולות של המונדיאל. למרות פרסום ב"מירור" שהתרנגולים רוצים אותו, בגרמניה פורסם שבאיירן תרכוש אותו לקראת קיץ 2019 מאחר ואז יש לו סעיף שחרור של 35 מיליון יורו.


* לפי "מטרו", מנצ'סטר יונייטד הציעה 50 מיליון יורו על חלוץ איינטרכט פרנקפורט ואחד הבולטים בנבחרת קרואטיה במונדיאל, אנטה רביץ'. המנכ"ל פרדי בוביץ' אמר: "עד כה זה נראה שאין עליו הצעות ואנחנו מקווים שיישאר, אבל אם תהיה הצעה גדולה לא תהיה לנו אפשרות לסרב". בינתיים התקשורת האנגלית שפול פוגבה עשוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד ואם זה יקרה, באולד טראפורד רוצים את סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' מלאציו במקומו. לאציו דרשה עליו עד כה 150 מיליון יורו. יונייטד תוכל לרכוש אותו אם פוגבה יימכר, מכיוון שמחירו עשוי להיות קרוב למאה מיליון יורו. פוגבה אמנם נהנה ממונדיאל טוב, אבל יותר מדי ידיעות צצות על כך שסוכנו מינו ראיולה מנסה למכור אותו לקבוצות גדולות אחרות ובהן ברצלונה.



* ב"ספורט" הקטלאני פורסם שברצלונה עשתה עוד צעד לקראת החתמת קשר אייאקס פראנקי דה יונג. בארסה אמורה לשלם עליו 50 מיליוו יורו ובטוחה שיש עתיד גדול לשחקן, כך שהסכום לא מוגזם. לפי העיתון, יש קשר טלפוני בין הצדדים כבר זמן רב. 



#FCB | #NoticiaSPORT
El Ajax pone precio a De Jong https://t.co/4aq2uLgeoVpic.twitter.com/hPzKmm9CqT

— Diario SPORT (@sport) July 15, 2018

* העיתון "אולה" פרסם שחורחה סמפאולי במו"מ עם ההתאחדות הארגנטינאית על התרת חוזהו והוא דורש כעת רק 1.6 מיליון יורו כפיצוי, וגם זאת על פני שבעה תשלומים. מרסלו גז'ארדו וריקרדו גארקה מועמדים להחליפו.



 פוגבה. הוצע לברצלונה (Gettyimages)

 

* לפי "גאזטה דלו ספורט", ארסנל מעוניינת בקשרה האורוגוואי של יובנטוס, רודריגו בנטנקור.

* מנצ'סטר סיטי זועמת על המנג'ר החדש של צ'לסי, מאוריציו סארי, שלטענתה שכנע ודחף את ז'ורז'יניו אותו אימן בנאפולי, לצ'לסי, בעוד שהקשר טען עוד ביום חמישי שהוא רוצה לשחק בסיטי. בקבוצה של פפ גווארדיולה טוענים שסארי איים על הברזילאי-איטלקי שאם לא יעבור לצ'לסי, הוא יצטרך לסיים את חוזהו בנאפולי בקיץ 2020. צ'לסי הציעה 8.8 מיליון ליש"ט יותר מסיטי, מה ששכנע את נשיא נאפולי. צ'לסי שילמה עליו 57 מיליון ליש"ט בעוד שסיטי סיכמה תחילה על 44.2 מיליון ליש"ט. 


 


סארי וז'ורז'יניו. סיטי זועמת (צ'לסי, רשמי)

 

* לפי "מארקה", אם דייגו גודין או סטפן סאביץ' יימכרו ליובנטוס או לקבוצות אחרות, אתלטיקו סימה את בלם פרייבורג הטורקי צ'גלאר סויונג'ו בן ה-23. 


 

* ב"סאנדיי מירור" דווח שצ'לסי הציעה ליובנטוס את אלברו מוראטה בתמורה לגונסלו היגוואין. בנוסף, הבלוז גם רוצים למכור את אוליביה ז'ירו אחרי חצי שנה בלבד במועדון.  

* לפי "מונדו דפורטיבו", קשרה הפורטוגלי של ברצלונה אנדרה גומש עשוי להצטרף לטוטנהאם, בגלל שהוא מאמין שסגנון המשחק שלה מתאים לתכונות שלו והוא יוכל להחזיר לעצמו את היכולת שלו הטובה שלו. השחקן לא נכלל בסגל של ארנסטו ואלוורדה שייצא למשחקי אימון בארה"ב. גם ארסנל מעוניינת בו.
 


גומש. בטוטנהאם זה ייראה אחרת? (Gettyimages)

 

* ווסטהאם רוצה את חלוץ שחטאר הברזילאי ברנארד.  


 

* לפי "דיאריו ואסקו", אייבר רוצה את כדורגלן ברצלונה ב' מארק קרדונה שהאריך חוזה עד 2021 ועשוי להיות מושאל עם אופציה לרכישה. 


 

* ג'רי מינה שלמעשה הועמד למכירה על ידי ברצלונה, רוצה לדבר קודם עם המאמן ארנסטו ואלוורדה כדי לשכנע אותו לתת לו הזדמנות נוספת. עם בואו של קלמון לנגלה לקבוצה, יש לבארסה חמישה בלמים והקולומביאני אומנם לא הוכיח את עצמו בקבוצה, אבל הפגין יכולת מצוינת במונדיאל.  



מינה. רוצה להוכיח את עצמו (Gettyimages)


* לפי ה"סאן", בנפיקה רוצה לשאול ממנצ'סטר יונייטד את הבלם ויקטור לינדלוף שעשה אשתקד את הדרך ההפוכה לאולד טראפורד. לא הייתה לו עונה טובה ביונייטד, אבל השדים האדומים רוצים להשאיר אותו בקבוצה. 


 

* יורגן קלופ אמר שהוא לא ממהר להחליט אם למכור את החלוץ דניאל סטארידג', שחזר לאימוני ליברפול אחרי שהושאל לווסט ברומיץ'. אתמול הוא שיחק 45 דקות מול ולא כבש ב-0:0 מול בארי. הוא עשוי לקבל הזדמנות נוספת מהמנג'ר הגרמני, בנגיוד למרקו גרואיץ' והארי ווילסון שיושאלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי