בלי סיגריות, אימוניות ומוצרלה: סארי מתרגל לחיים בלונדון

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | AFP

לפי "הסאן", המאמן ביקש לייבא אוכל במיוחד מאיטליה, כשבמקביל אברמוביץ' דרש ממנו ללבוש חליפות ולנטוש את הפסקות העישון במשחקים. ג'ו הארט עשוי להגיע לקבוצה תמורת חמישה מיליון ליש"ט

(גודל טקסט)

מאוריציו סארי הוצג השבוע כמנג'ר צ'לסי, אבל עושה רושם שהוא עוד לא התאקלם לחיים באנגליה. לפי "הסאן" המאמן ביקש שישלחו לו אוכל איטלקי כמו בשר בקר מיוחד, קפה איטלקי וגבינות איטלקיות (בעיקר מוצרלה) ואפילו חפיסות סיגריות בגלל שהוא חושש שלא יוכל להסתגל לאוכל האנגלי, שנחשב להרבה פחות מוצלח לזה שבמולדתו של המאמן. למרות שלונדון נחשבת לעיר רב תרבותית בה אפשר להשיג את כל סוגי האוכל ויש בה קהילה איטלקית גדולה, המנג'ר מעדיף להרגיש כמו בבית. העוזר שלו ג'אנפרנקו זולה כבר העביר לו רשימה את מסעדות איטלקיות טובות בעיר וחנויות בהן יוכל למצוא את מבוקשו, אבל על כל מקרה הוא רוצה אוכל מהבית.

דבר נוסף אותו סארי כנראה ייאלץ להזמין מאיטליה הוא חליפות, לאחר שקיבל הוראה מהבעלים רומן אברמוביץ', שלא נמצא בלונדון בגלל בעיות הדרכון, לאמץ גינונים יותר "בריטיים" ולהחליף את האימוניות אותן היה רגיל ללבוש בנאפולי בחליפות מהודרות יותר. עוד דרש הבעלים הרוסי שהמאמן יחדל ממנהגו לעשן סיגריות במהלך הפסקות המחצית במשחקים. כבר בהצגתו ניתן היה לראות שהאיטלקי עמד בדרישות והופיע מול התקשורת בחליפה.

צ'לסי נמצאת באוסטרליה ותעלה למשחק ידידות נגד מנצ'סטר סיטי ב-5 באוגוסט. עד אז, סארי רוצה שהקבוצה כבר תשחק את הכדורגל ההתקפי שלו וקבע שבעה אימונים עד למשחק. אתמול הוא קיים מסיבת עיתנואים שהייתה כולה באנגלית והוכיח שהוא התכונן היטב לתפקיד שלו בבלוז.


סארי. ייאלץ לנטוש את האימוניות (AFP)

במקביל, צ'לסי מתכוננת למהפכה בקבוצה אחרי שאדן הזאר וטיבו קורטואה עשויים לעזוב לריאל מדריד, כשגם שחקנים נוספים נמצאים בדרך החוצה. עדיין לא ברור מי יירש את הבלגי בין הקורות, ובנוסף לשמותיהם של קספר שמייכל והאקס פטר צ'ך, שוער נוסף שהוזכר כמועמד הוא ג'ו הארט הוותיק ממנצ'סטר סיטי, שהושאל בעונה שעברה לווסטהאם ולא ממש הצליח בה. מחירו צפוי להיות נמוך במיוחד – חמישה מיליון ליש"ט – דבר שמעמיד אותו כאפשרות מציאותית במיוחד עבור ראשי הבלוז. יש לו חוזה לעונה נוספת באלופת אנגליה וכרגע הוא נמצא איתה במסע המשחקים בארה"ב.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי