דיווח: תיירי הנרי מועמד לתפקיד מנג'ר אסטון וילה

תיירי הנרי
תיירי הנרי | Gettyimages

אחרי שעזב את תפקיד עוזר מאמן נבחרת בלגיה ואת רשת "סקיי" בה שימש כפרשן לטובת קריירת האימון, כוכב העבר הצרפתי עשוי לקבל הזדמנות ראשונה במועדון מליגת המשנה שניצל מפשיטת רגל

קבוצות: אסטון וילה
(גודל טקסט)

תיירי הנרי נהנה ממשכורת מפנקת במיוחד של שני מיליון יורו בשנה כפרשן ב"סקיי", אך החליט השבוע לעזוב את התפקיד בנוסף לכך שעזב גם את נבחרת בלגיה שרשמה מונדיאל מוצלח בה שימש כעוזרו של רוברטו מרטינס, זאת במטרה להתמקד בקריירת האימון שלו.

לפי "דיילי מירור", אסטון וילה עשויה למנות אותו למנג'ר במקום סטיב ברוס שעדיין עובד במועדון. כזכור, הווילה ניצלה מפשיטת רגל על ידי המיליארדר מצרי נאסף סוויריס, שרכש 55 אחוז ממניות המועדון מהבעלים הסיני (עוד התמוטטות סינית, כמו במילאן), ד"ר טוני קסיה יחד עם חברות נוספות כמו "ווס עדנס".

סוויריס הוא איש הכי עשיר במצרים והונו מוערך בכ-5 מיליארד ליש"ט, ושל משפחתו ב-27.5 מיליארד ליש"ט. ברוס לא פוטר עדיין והוא והצוות שלו לא יודעים מה יהיה עתידם, אבל כרגע מכינים את הקבוצה לעונה החדשה. למרות בואו של המצרי, נראה שכוכב הקבוצה ג'ק גריליש יימכר לטוטנהאם, אבל באופן כללי הבעלים רוצה להשקיע בגדול כדי להעלות את הקבוצה בחזרה לפרמיירליג. הבעלים הסיני לא שילם מס הכנסה ואיחר בתשלומים נוספים.

וילה סיימה את העונה החולפת במקום הרביעי ושיחקה בפלייאוף העלייה למרות כל הבעיות הכלכליות, אבל הבעלים החדשים התרשמו מעבודתו של הנרי ורוצים לתת לו הזדמנות. אם יאמן בצ'מפיונשיפ, הצרפתי יצטרך לכמה שמות גדולים בליגה המשנה, בה מאמנים בין השאר פרנק למפארד שמונה למנג'ר דרבי קאונטי, אייטור קראנקה בנוטינגהאם, טוני פיוליס במידלסברו ומרסלו ביילסה בלידס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי