עושים שוק: ברצלונה לא מרפה מוויליאן, יובנטוס פנתה לגבי טלס

וויליאן, מסי
וויליאן, מסי | Gettyimages

צ'לסי מסרבת "להיכנע לביריונות" ומקווים להשאיר את הזאר, הקטלונים הציעו 72 מיליון יורו על הברזילאי. וגם: הביאנקונרי פנו למגן פורטו, אתלטיקו מחפשת חלוץ ומנצ'סטר יונייטד לא משחררת את מרסיאל

(גודל טקסט)
חלון ההעברות באירופה נמצא בעיצומו, כשבפרמיירליג הוא ייסגר כבר בעוד פחות שלושה שבועות. בינתיים, המועדונים עושים מאמצים להתחזק לקראת העונה הקרובה. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות, הדיווחים וההעברות.


רשמי
* מילאן הודיעה היום על הגעתו של פפה ריינה למתחם האימונים לקראת ההמראה לארצות הברית. השוער חתם לשלוש שנים.


* אולימפיאקוס מכרה את ואדיס אוג'יג'ה-אופואה לגנט תמורת 2.2 מיליון יורו. הבלגי בן ה-29 חתם לשנתיים.

Welcome home @VadisOfficial! https://t.co/sR18nqOE2p

— KAA Gent (@KAAGent) 21 ביולי 2018

* שיא העברות חדש בסלביה פראג. הקבוצה הצ'כית רכשה מגנט את החלוץ הניגרי פיטר אולאיניקה תמורת 3.2 מיליון יורו.


Slavia získala výraznou posilu!
Do Edenu přichází z @KAAGent Peter OLAYINKA, který se Slavií podepsal čtyřletý kontrakt!
ℹ️ o přestupu čtěte na webu: https://t.co/6es8o2UzU8#spolujsmesilnejsi#spolupisemehistoriipic.twitter.com/3MO4Rj6Ufg

— SK Slavia Praha (@slaviaofficial) 21 ביולי 2018

* סמפדוריה צירפה ללא תמורה את השוער הברזילאי רפאל קבראל, שהיה בנאפולי בחמש השנים האחרונות.


שמועות
* לטענת "רקורד" הפורטוגלי, יובנטוס הציעה 30 מיליון יורו על המגן השמאלי אלכס טלס. פורטו דורשת 40 מיליון יורו על הברזילאי בן ה-25 שנרכש מגלאטסראיי לפני שנתיים תמורת 6.5 מיליון יורו.


* "אס" הספרדי מדווח שברצלונה הגישה הצעה חמישית לצ'לסי עבור וויליאן – 72 מיליון יורו. הבלוז מנגד מעוניינים להאריך את חוזהו, אך הברזילאי הוא שמעדיף לעזוב.


* לפי "סאנדיי מירור", צ'לסי לא תהיה מוכנה "להיכנע לביריונות" למכור את אדן הזאר גם תמורת 170 מיליון ליש"ט ומתכוונת להציע לקשר הבלגי 300 אלף ליש"ט לשבוע כדי שיישאר.


* סוכנו של החלוץ הקרואטי ניקולה קאליניץ' אישר התעניינות מסביליה ומאתלטיקו מדריד, אך טען כי קודם כל מילאן צריכה להחליט אם למכור.


* ירי מינה, שבימים האחרונים סוכנו מנהל מו"מ עם אברטון, מבוקש גם על ידי העולה החדשה לפרמיירליג וולבס. הזאבים מקווים לשאול אותו מברצלונה לעונה.


* מנג'ר לסטרקלוד פואל הבהיר לצ'לסי שהשוער קאספר שמייכל לא הולך לשום מקום. אחרי שקבוצתו גברה 0:4 את נוטס קאונטי, המנג'ר ל"סקיי ספורט": "אני לא מוטרד כי שמייכל לא יעזוב. הוא שחקן חשוב מאוד ואנחנו זקוקים לאישיות שלו".


* לטענת "טוטוספורט", מנצ'סטר סיטי עשויה להציע 90 מיליון ליש"ט על הקשר מיראלם פיאניץ'. הסיטיזנס, אגב, מיהרו להכחיש את הדיווח. הבוסני של יובנטוס גם עשוי לעבור לפאריס סן ז'רמן, ששחקנה אדריאן ראביו יעשה את הדרך ההפוכה.

Manchester City are lining up a bid of £90m for Miralem Pjanić from Juventus after missing out on Jorginho. (Source: Tuttosport) pic.twitter.com/su8ReBk6AI

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) July 22, 2018

* "הסאן" טוען שבנוסף לקאספר שמייכל, פטר צ'ך וג'ו הארט שהוזכרו כמועמדים לצ'לסי, הועלה גם שמו של שוער נבחרת אנגליה ג'ורדן פיקפורד שהבריק במונדיאל. לפי הדיווח, אברטון תדרוש עליו 70 מיליון יורו.


* דניאלה רוגאני מיובנטוס בדרך לצ'לסי, אבל לפי פרסומים באנגליה ייתכן שאת הדרך ההפוכה יעשה דויד לואיז הברזילאי, שכמעט לא שיחק בעונה החולפת. במקרה כזה, העסקה תעלה פחות מ-50 מיליון יורו לצ'לסי. 

* הקשר ההתקפי הספרדי בן ה-18 ששייך למנצ'סטר סיטי, בראהים דיאס, עשוי לעבור בהשאלה לג'ירונה. פפ גווארדיולה עשוי גם לתת לפיל פודן לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת כדי לצבור דקות משחק. לידס יונייטד, אותה מאמן מרסלו ביילסה, מתעניינת אף היא בדיאס בגלל הקשרים בין שני המאמנים.



* מאמן פ.ס.ז', תומאס טוכל, אמר אחרי ההפסד לבאיירן 3:1 שהוא רוצה שאדריאן ראביו יישאר בקבוצה העונה ולא יעבור לברצלונה. חוזהו של הקשר יסתיים בקיץ 2019 והוא לא מוכן להאריך אותו בקבוצה.



ראביו. טוכל רוצה אותו בפאריס (Gettyimages)


* לוקומוטיב מוסקבה היא אחת המתעניינות במגן ברצלונה, אלייש וידאל. לפי התקשורת הקטלאנית, אלופת רוסיה תהיה מוכנה לשלם עליו כ-8 מיליון יורו.


* לפי "מייל און סאנדיי", מנצ'סטר יונייטד רוצה את הארי מגווייר ועשויה להציע ללסטר עבורו 65 מיליון ליש"ט, אבל קודם תצטרך למכור את אחד משלושת הבלמים הבאים – מרכוס רוחו, אריק באיי או כריס סמולינג.


* עוד ביונייטד, לפי "דיילי מירור" אנתוני מרסיאל יישאר כנראה עונה נוספת במנצ'סטר יונייטד אחרי שהקבוצה רוצה להפעיל סעיף הארכת חוזה עד 2020. המנכ"ל אד וודוורד לא רוצה לשחררו למרות העניין בו מצד טוטנהאם, צ'לסי וקבוצות אחרות, והשאלה היא האם הצרפתי מוכן להמשיך לבלות על הספסל? עם זאת, מוריניו אישר שלאור חיסורים אפשריים בפתיחת העונה, בין השאר של פול פוגבה ורומלו לוקאקו שיצטרפו באיחור לאימונים לאור המונדיאל הארוך בו נטלו חלק, מרסיאל יפתח את העונה בהרכב.


* לפי "קוריירה דלו ספורט", אינטר מציעה 25 מיליון יורו על מגנה הקרואטי של אתלטיקו מדריד, שימה ורסאליקו. כזכור, בנראזורי כבר משחקים חבריו לנבחרת קרואטיה, איבן פרישיץ' ומרסלו ברוזוביץ'.



ורסאליקו. מושבת הקרואטים תגדל? (Gettyimages)


* בורוסיה דורטמונד רוצה את קשר נבחרת בלגיה אקסל ויטסל שמשחק בליגה הסינית בטיאנג'ין קוואנג'יאן.


* שוער מנצ'סטר סיטי ג'ו הארט דורש מהקבוצה למכור אותו ולא להשאיל לקבוצה אחרת. "שיחקתי כמושאל בטורינו ו-ווסטהאם כי רציתי לשחק במונדיאל וזה לא יצא. אין ליגה שאומר לה לא", אמר האנגלי בן ה-31.


* אחרי שהחתימה את ברנד לנו, ב"סאנדיי אקספרס" מדווח שארסנל לא מסתפקת רק בו אלא רוצה לצרף גם את יאן זומר, שוערה השוויצרי של בורוסיה מנשנגלאדבך.


* המגן הימני האיטלקי כריסטיאנו פיצ'יני ששיחק בספורטינג ליסבון מבוקש בוולנסיה. מחירו עומד על 10 מיליון יורו.



ויטסל. חוזר לאירופה? (AFP)


* לפי "הסאן", רומא שוקלת את החתמת פטר צ'ך במקום אליסון שנמכר לליברפול.


* אתלטיקו מדריד רוצה את חלוץ צ'לסי אוליבייה ז'ירו, כשלפי "סקיי ספורט". ההצעה מדברת רק השאלה.


* ספורטיג ליסבון רוצה את חלוץ לסטר איסלם סלימאני שעשוי להימכר ב-18 מיליון ליש"ט.


* נבי קייטה גילה שדחה הצעות מבאיירן מינכן ומברצלונה כדי לחתום בליברפול, כך נכתב ב"אינדיפנדנט".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי