רק רשת: ניימאר נגד שחקן הפוקר הישראלי ביד נדירה

ניימאר עם אייל שמחון
ניימאר עם אייל שמחון | פייסבוק

הפנומן הברזילאי משתתף בימים אלה בטורניר פוקר במדינתו, ונקלע לאול אין משוגע עם אייל שמחון. וגם: צפו בשער האדיר של ווילפריד זאהה במשחק אימון, ושחקני מילאן יזכו לביקור מיוחד בלוס אנג'לס

(גודל טקסט)

15:30: קופר עוזב את נבחרת מצרים

אחרי מספר דיווחים בנושא, מאמן מצרים, הקטור קופר עוזב את תפקידו ולא ימשיך בנבחרת. בתקשורת המצרית דובר על כמה מועמדים להחליפו: קיקה סאנצ'ס פלורס, חאבייר אגירה, חוסה לואיס פינטו ומאמן יפן לשעבר, הבוסני ואחיד חלילהודזי'יץ'. 




12:45: הפתעה לשחקני מילאן
מילאן נמצאת בימים אלה בלוס אנג'לס, כחלק מ"גביע האלופות", ומחר תפגוש את מנצ'סטר יונייטד. הערב, לעומת זאת, יזכו שחקני הרוסנרי לביקור נוסטלגי: זלאטן איברהימויץ' האחד והיחיד.


Look who came to say hello! ❤️⚫️
Guardate chi è venuto a trovarci a Los Angeles questa sera! ❤️⚫️
@Ibra_official! #DevilsInUSApic.twitter.com/i5F6s9XySj

— AC Milan (@acmilan) July 25, 2018


10:30: התכוון למסור והבקיע שער וירטואוזי

קריסטל פאלאס ערכה משחק אימון שגרתי. הכדור הגיע לווילפריד זאהה, שלא ברור אם התכוון לבעוט לשער אבל מה שיצא לו מהרגל כבר הפך לוויראלי.


 

Cross or shot, @wilfriedzaha? • • • What do you reckon?

A post shared by Crystal Palace Football Club (@cpfc) on



9:00: יד מטורפת בין ניימאר לבין שחקן פוקר ישראלי

בימים אלה מתקיים בברזיל אירוע מס' 4 של Brazilian Series Of Poker ומי שתופס את מלוא תשומת הלב הוא ניימאר, שידוע כחובב פוקר לא קטן וכשחקן לא רע בכלל. הוא נכנס לטורניר ההיי רולר, שעלה 1,800 דולר, ואיש לא מצליח לעצור אותו – גם לא השחקן הישראלי אייל שמחון, שישב איתו בשולחן ורגע לפני שולחן הגמר נכנס איתו באול אין עם זוג מלכות מול זוג תשיעיות – תראו מה קרה:





אגב, תשעת האחרונים היו אמורים להמשיך לשחק עד למנצח כבר אתמול בלילה, אבל ניימאר ביקש לדחות את הגמר כי הוא צריך להשתתף בחתונה של חבר. וכשניימאר מבקש, נותנים לו. הגמר, עם ניימאר ושמחון עדיין במירוץ, ימשיך הלילה כאשר הפרס למקום הראשון יעמוד על קרוב ל-350 אלף דולר!



 

Coach and brother @aakkari

A post shared by Nj neymarjr (@neymarjr) on


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי