מוריניו: זה יהיה כישלון עבור קלופ אם לא יזכה באליפות

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

"המיוחד" כבר החל במלחמה הפסיכולוגית נגד יריבתו לצמרת: "השחקנים שהוא רכש איכותיים מאוד". יונייטד תנסה למכור את מרסיאל ולרכוש במקומו את פרישיץ' מאינטר, דמיאן נשאר למרות בקשתו לעזוב: "זקוקים לו כרגע"

(גודל טקסט)

הליגה האנגלית עוד לא החלה אך ז'וזה מוריניו, מאמן מנצ'סטר יונייטד שידוע כחובב טראש טוק והתבטאויות לא קונבנציונאליות כנגד מאמנים אחרים, התחיל במלחמה הפסיכולוגית למול מאמן ליברפול, יורגן קלופ לקראת משחקן בין יום שבת לראשון במישיגן (00:00, שידור ישיר בספורטHD2).

המיוחד אמר בראיון כי המאמן הגרמני קיבל המון כסף כדי לבצע רכש והעלה את רף הציפיות ממנו כשאמר שכל הישג חוץ מזכיה באליפות יהיה כישלון עבורו. ליברפול רכשה הקיץ שחקנים ב-175 מיליון ליש"ט סך הכל כולל אליסון השוער, ג'רדאן שאקירי, נביי קייטה ופביאנו הברזילאי.

"מירור" פרסם בשער העיתון את דבריו של מוריניו על קלופ שהזכיר כי בנוסף ל-175 מיליון ליש"ט, קלופ רכש בינואר האחרון של וירג'יל ואן דייק ב-75 מיליון ליש"ט, שהפך אותו לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה. "אם יש לך את הכסף ואתה משקיע היטב זה עדיף מאשר להשאיר את הכסף בבנק כי אחוזי הריבית נמוכים מאוד. אני באמת חושב שהם השקיעו בצורה יפה מאוד בגלל שכל שחקן שהם רכשו הוא איכותי, אבל העונה אתה גם יכול לדרוש מהם לזכות באליפות" אמר מוריניו שנשמע אף מעט מתוסכל מכך שקבוצתו לא ביצעה רכש מאסיבי כמו המירסיסייד.  


MIRROR SPORT: Mourihno Mindgames Kick Off Early #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/1r7umw3CZZ

— Neil Henderson (@hendopolis) July 26, 2018


בהקשר לרכש של קבוצתו של מוריניו, על פי המירור, סגנית אלופת אנגליה נמצאת במירוץ של שבועיים עד ה- 9 באוגוסט, מועד סיום חלון ההעברות בפרמיירליג כדי למכור את אנטוני מרסיאל המאכזב . על פי "דיילי מייל", הצרפתי עזב את מחנה האימונים של יונייטד ללא רשותו של מוריניו כדי לחגוג את יום הולדת בנו השני. יונייטד מצידה, מוכנה למכור אותו ב-70 מליון ליש"ט, אך ליריבה מחוץ לפריימרליג על אף שצ'לסי וטוטנהאם מעוניינות בו.

במקביל, מנסה מוריניו לרכוש את איבן פרישיץ'. בשנה שעברה, אינטר רצתה למכור את הקרואטי תמורת 40 מליון ליש"ט, אך בעקבות יכולתו הנהדרת במיוחד במונדיאל האחרון מחירו קפץ ל-60 מליון. בנוסף, מוריניו אישר שמתיאו דרמיאן רוצה לעזוב את יונייטד, אבל אף אחת מההצעות עליו לא היו מספיק גבוהות. "צריך להיות הומניים ולתת לשחקן ללכת להיכן שהוא רוצה, אבל לא בכל מחיר. אנחנו זקוקים לו כרגע בגלל חוסר בשחקני הגנה, אבל אם יעזוב זה יהיה רק בגלל שנקבל הצעה טובה עליו". 

 

פרישיץ'. בדרך למנצ'סטר ? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי