צפו: חמד כבש בניצחון ברייטון, המבורג הושפלה בדרבי מול קיל

תומר חמד
תומר חמד | Gettyimages

הישראלי נכנס כבר בדקה ה-15 ב-1:2 על נאנט, מצא את הרשת וגם חטף כדור שהוביל להכפלת היתרון בחזרה הגנרלית לפרמיירליג. וגם: הדינוזאורים ספגו שלישייה במשחקם הראשון אי פעם בבונדסליגה השנייה, 1:2 דרמטי לדרבי

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

בשבת הבאה תפתח ברייטון עונה שנייה ברציפות בפרמיירליג והערב (שישי) היא ערכה את החזרה הגנרלית כשאירחה וניצחה 1:2 את נאנט הצרפתית ומי ששוב כיכב היה תומר חמד.

נכון שחלוץ נבחרת ישראל רשם רק הופעה אחת בליגה הטובה בעולם בשנת 2018, לא שותף בשורות "השחפים" מאז 20.1.2018 במסגרת הליגה ושבוע לאחר מכן שותף בפעם האחרונה בגביע, אבל במשחקי ההכנה לעונת 2018/19 הוא כבר עם שער שלישי ולזכותו גם בישול אחרי שהיום כבש וגם חטף את הכדור שהוביל לשער השני של פסקל גרוס.

הישראלי החל את המשחק על הספסל, כמו גם בירם כיאל שלא שותף, אבל החלוץ המוביל גלן מארי נפצע בקרסול והוחלף כבר בדקה ה-15 על ידי חמד. בדקה ה-36 מתפרצת נהדרת של ברייטון הסתיימה ברוחב של נוקהארט והחלוץ גלגל לשער חשוף. בדקה ה-49 הוא חטף כדור ברחבה והצליח בעזרת שחקן ההגנה לסדר לגרוס את השער שהכפיל את היתרון. בדקה ה-81 הצרפתים זכו רק לשער מצמק ונכנעו 2:1. האם חמד יזכה לפתוח בשבוע הבא מול ווטפורד בפתיחת העונה? אם מארי לא יהיה כשיר, זו אופציה שבהחלט על הפרק עבור מנג'ר הקבוצה כריס יוטון.

המבורג הושפלה במשחקה הראשון בתולדותיה בבונדסליגה ה-2 (לחצו כאן לצפייה)
המבורג פתחה הערב את משחקיה בבונדסליגה השנייה בגרמניה, אליה ירדה בתום העונה שעברה לראשונה בתולדותיה והובסה בביתה 3:0 על ידי קיל בדרבי של צפון גרמניה. להמבורג היו תוכניות לשוב כבר העונה לליגה הבכירה וההפסד הערב הוא מכת פתיחה קשה לקבוצת הפאר. אחרי 0:0 בהפסקה, יונאס מפרט כבש ראשון בדקה ה-56, דיוויד קיסומבי קבע 0:2 בדקה ה-78 ומתיאס הונסאק חתם את התוצאה שלוש דקות בתוך תוספת הזמן.


המבורג מושפלת בביתה בבונדסליגה השנייה (Gettyimages)

הערב יצאה לדרך גם הצ'מפיונשיפ האנגלית והמשחק הראשון הסתיים בצורה הכי דרמטית שיש: דרבי ניצחה 1:2 את רדינג אחרי שתום לורנס הפך את התוצאה בדקה ה-93 עבור הקבוצה שהייתה קרובה להעפיל וכשלה בפלייאוף. מייסון מאונט איזן בדקה ה-60 ואת המארחת רדינג העלה ליתרון יון בודווארסון האיסלנדי בדקה ה-52. זהו כמובן ניצחון ראשון במשחקו הראשון של המאמן פרנק למפארד על הקווים. לצפייה בתקציר לחצו כאן.


למפארד חוגג ניצחון ראשון, ועוד איזה ניצחון (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי