סוכנו של קורטואה דורש מצ'לסי לשחררו לריאל מדריד

טיבו קורטואה
טיבו קורטואה | AFP

כריסטוף הנרוטאי התראיין ל"סאן" והתייחס לעתידו של השוער: "הוא הבהיר למועדון שהאפשרות הכי טובה עבורו היא לעבור למדריד, הוא רוצה להיות קרוב למשפחתו". כזכור, חלון ההעברות בפרמיירליג ייסגר ביום חמישי

(גודל טקסט)

שוער נבחרת בלגיה טיבו קורטואה כבר הביע את רצונו לעזוב את צ'לסי לריאל מדריד, כדי להתאחד עם שני ילדיו שנשארו בבירת ספרד. למרות הכל, בינתיים הבלוז מסרבים לשחררו ולא ברור אם יעזוב הקיץ את סטאמפורד ברידג'. קבוצתו רוצה להרוויח ממנו כמה שיותר, למרות הסיכון לאבד אותו ללא תמורה בקיץ הבא, אז יפוג חוזהו. בראיון בלעדי ל"סאן" האנגלי, ביקש סוכנו של השוער, כריסטוף הנרוטאי להתחשב ברצונו של השחקן. "אני קורא בכל מקום שצ'לסי אומרת שזה תלוי בטיבו, אבל הוא הבהיר למועדון שהאפשרות הכי טובה עבורו היא לעבור למדריד", אמר הנרוטאי. "זאת החלטה משמעותית עבורו כי הוא רוצה להיות קרוב למשפחתו, ויש הצעה עבורו שצ'לסי רק צריכה להסכים לה".

רק אתמול, כזכור, אישר מנג'ר צ'לסי מאוריציו סארי שכלל לא בטוח שהמעבר אכן יתרחש כשאמר: "כרגע קורטואה שוער צ'לסי. אני לא יודע לגבי העתיד. הז תלוי המועדון ובעיקר בו, אבל אני מקווה שהוא יהיה השוער שלנו". הבלוז מקווים להחתים את הבלגי על חוזה ארוך טווח, אך לא בטוח שיצליחו להתחרות עם ההצעה של ריאל מדריד. כרגע מסתכר השוער 100 אלף ליש"ט בשבוע, וחוזהו כאמור יפוג בסוף יוני 2019.

עם זאת סוכנו דחה את הטענות שקורטואה מונע מכסף: "שמענו שמועות על כך שזה בגלל כסף, אבל הוא דחה הצעות טובות יותר ממקומות אחרים כי זה יותר מעניין כלכלי. בנוסף, חשוב שכולם יפעלו בהיגיון. והמועדון שרוצה לרכוש הגיש הצעה הגיונית על שחקן שנשארה לו עונה אחת בחוזה ויוכל להגיע בהעברה חופשית בשנה הבאה. צ'לסי יכולה לקבל תשלום הוגן עבורו ולהחתים מחליף, או עדיין למצוא מחליף בקיץ הבא בלי התשלום על טיבו. זה מובן שאנשים נסערים כי הוא רוצה לעזוב את המועדון, אנחנו צריכים לקבל את זה. אבל זאת החלטה אנושית שמתבססת על הרצון שלו להיות קרוב לילדיו וגם זה הגיוני".

קורטואה אמור לחזור מהחופשה שקיבל אחרי המונדיאל לאימוני הקבוצה ביום שני, שלושה ימים בלבד לפני שייסגר חלון ההעברות בפרמיירליג. אם עד אז לא תצליח צ'לסי להחתים לו מחליף, השוער המצטיין של המונדיאל צפוי להמשיך לעונה נוספת בדרום-מערב לונדון עד תום חוזהו בקיץ הבא.


קורטואה. רוצה לגור קרוב לילדים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי