סארי: רוצה לאמן 10 שנים בצ'לסי. פפ: שמח שהגיע לפרמיירליג

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

שני המנג'רים מתכוננים למגן הקהילה מחר (17:00, ספורט1). מנג'ר מנצ'סטר סיטי החמיא: "נשתפר בזכות הרעיונות שלו". האיטלקי: "מתרגש מהמשחק הראשון בוומבלי". מוראטה: "מוכן לכבוש 10 שערים העונה ולזכות בתואר"

(גודל טקסט)
עונת 2018/19 בפרמיירליג תיפתח רק בשבוע הבא, אבל כבר מחר נקבל טעימה מהצפוי לנו כשהאלופה מנצ'סטר סיטי ומחזיקת הגביע צ'לסי ייפגשו לקרב על מגן הקהילה (ראשון, 17:00, שידור ישיר בספורט1).


שתי הקבוצות יגיעו עם הרכבים חסרים, כשחלק גדול מהשחקנים המרכזיים חזר מאוחר מהחופשה אחרי המונדיאל או טרם חזר כלל. אך עוד שסיטי נראית די מגובשת, יהיה מעניין לראות איך תשחק צ'לסי תחת המנג'ר החדש מאוריציו סארי, במשחקו הרשמי הראשון באנגליה. יריבו פפ גווארדיולה אמר שהוא משוכנע שהאיטלקי יחזיר את הבלוז למירוץ האליפות. השניים נמצאים בקשר טוב אחרי שמאמן מילאן בעבר, אריגו סאקי, הפגיש ביניהם בארוחת ערב משותפת. בנוסף,שניהם אוהבים לשחק כדורגל התקפי וכאשר האלופה שיחקה בעונה שעברה מול נאפולי בליגת האלופות וניצחה פעמיים, 1:2 בבית ו-2:4 בחוץ, הגדיר פפ את המשחקים כמבחן הכי חשוב של קבוצתו במפעל. מחר הם ייפגשו בוומבלי.


"סאקי הזמין את שנינו לארוחה ושילם מכיסו וזה כבר יפה", אמר גווארדיולה על ההיכרות עם מי שיהיה יריבו מחר ובשאר העונה. "אני שמח שמאמן כמו סארי הגיע לפרמיירליג. אלמד ממנו. אנחנו הולכים להשתפר בזכות הרעיונות שלו. ראיתי שלושה משחקים של צ'לסי בקדם העונה ומיד ראו את הרעיונות שלו על כר הדשא. הוא זקוק עוד לזמן, אבל אני משוכנע שצ'לסי תהיה טובה מאוד תחתיו".


בנוסף, שתי הקבוצות נאבקו הקיץ על שירותיו של קשר נאפולי ז'ורז'יניו, כשידו של סארי הייתה על העליונה והוא שכנע את האיטלקי ממוצא ברזילאי להגיע לסטמפורד ברידג'. "היינו קרובים להחתים את ז'ורז'יניו, אבל בסוף הוא רצה לצ'לסי' אני אומר לשחקנים 'אם אתם לא רוצים לבוא, אל תבואו", הוסיף פפ, שגם הזהיר את שחקניו מנפילה אחרי הזכייה באליפות בעונה שעברה ואמר שיהיה קשוח איתם. סיטי צפויה לפתוח בהרכב טוב יותר מצ'לסי כאשר בהתקפה ישחקו לירוי סאנה שלא היה בסגל נבחרת גרמניה למונדיאל, קון אגוארו וריאד מאחרז שנרכש מלסטר ב-60 מיליון ליש"ט.


EXPRESS SPORT: Mission impossible #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/7McRKxKbha

— Helen Miller (@MsHelicat) 3 באוגוסט 2018

בצד השני, סארי אמר לקראת המשחק: "אני מתרגש לקראת המשחק הראשון שלי בוומבלי. זה הולך להיות משחק קשה מאוד עבורנו. כבר נתקלתי בסיטי בשנה שעברה עם נאפולי ודי סבלתי. חשוב לנו מאוד לזכות מיד בתואר ראשון, אבל גם הם ירצו. בשלב הזה של העונה חשוב לי מאוד שנתחיל לשחק טוב למרות כל הבעיות והעובדה ששחקנים חשובים יהיו חסרים". באשר לעתידו בצ'לסי אמר המנג'ר: "אני יודע שזו כמו משימה בלתי אפשרית במועדון הזה, אבל אני רוצה לאמן בצ'לסי בעשר השנים הבאות".


כאמור, בעקבות המונדיאל צ'לסי תחסר את טיבו קורטואה, אדן הזאר, מישי באטשואי, וויליאן ואלוף העולם הטרי אוליביה ז'ירו. בשער יעמוד ווילי קבאז'רו שיעדיף לשכוח את המסע הרוסיה עם נבחרת ארגנטינה בה איבד את מקומו. בחוד יפתח אלברו מוראטה, עם מספר חדש בגב החולצה – 29 – כמחווה לתאריך הלידה של התאומים שנולדו לו בשבוע שעבר. "הדבר ראשון שאני רוצה זה לזכות בתואר", אמר החלוץ הספרדי. "מוכן לכבוש רק עשרה שערים העונה. היה לי הכי קל לעזוב לאיטליה כי היו לי כמה הצעות, אבל אני מאמין שאוכל להשתנות והדבר היחיד שיש לי בראש זה לכבוש, לכבוש ולכבוש". סארי אמר לו שייתן לספרדי הזדמנות נוספת, וגם ששוחח עם וויליאן והוא מאמין שיישאר, אך לא אופטימי בקשר לקורטואה.


Following the birth of his twins last week, @AlvaroMorata will wear the number 2️⃣9️⃣ shirt for the Blues this season!https://t.co/sXjFms1Cni

— Chelsea FC (@ChelseaFC) August 3, 2018

מי שכדאי לעקוב אחריו במקרה שישחק הוא הכישרון הצעיר קאלום האדסון-אודוי בן ה-17, שמשחק בתפקידו של הזאר באגף שמאל ובלט לטובה במשחקי ההכנה. "עוד לא ראיתי שחקן מוכשר כמוהו בגיל 17. הוא משחק כמו בן 26", אמר עליו מוראטה. גם ז'ורז'יניו שיחק טוב וסארי מוכן לבחון גם את רוס בארקלי, שנרכש בשנה שעברה ובעיקר התייבש על הספסל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי