רק רשת: מריו גומז פרש מהנבחרת, בופון הודה ליובנטוס

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | Gettyimages

החלוץ בן ה-33 פינה את הבמה לצעירים ונפרד מגרמניה, בפוסט מרגש שהעלה לאינסטגרם הודה שוער פ.ס.ז.' הוותיק לאקסית. וגם: יציע עמידה ראשון באנגליה והקמע שמטריף את אוהדי ווסט ברומיץ'

(גודל טקסט)
ארתורו וידאל הגיע לברצלונה, מחר יוצג רשמית



מתרגל לביתו החדש. ארתורו וידאל בחנות המועדון (AFP)


טוני קרוס נבחר לשחקן השנה בגרמניה
כוכב ריאל מדריד, ששוב היה משחקני המפתח של הבלאנקוס בדרך לזכייה בליגת האלופות, זכה לראשונה בקריירה בתואר השחקן הגרמני המצטיין של העונה על ידי העיתונאים בגרמניה. בשנה שעברה קרוס נוצח על ידי פיליפ לאם שפרש.


גם במונדיאל הוא היה מהיחידים שבלטו בנבחרת (AFP)


מריו גומז הודיע על פרישה מנבחרת גרמניה
אחרי שמסוט אוזיל סיים את דרכו במאנשפט, אפשר לומר מסיבות פוליטיות, היום הודיע על פרישה מהנבחרת החלוץ מריו גומז. "גאה בכך שייצגתי את המדינה שלי, אבל כעת זה הזמן לפנות את הבמה לצעירים המוכשרים שיגשימו את חלומותיהם. לא תמיד היה קל או מוצלח בנבחרת, אבל היה מדהים. החלוץ בן ה-33 רשם 78 הופעות בין לאומיות, כבש 31 שערים ודווקא את מונדיאל 2014 החמיץ עקב פציעה.

BREAKING: Mario Gomez retires from international football. pic.twitter.com/Dt2OcyQ3dL

— DW Sports (@dw_sports) August 5, 2018

יציע עמידה ראשון באנגליה
שרוסברי מהליגה השלישית באנגליה הפכה לקבוצה הראשונה באנגליה ובוויילס שבנתה יציע בטוח לעמידה בו יכולים להיכנס 555 צופים. בניית היציע ב"מונטגומרי ווטרס מידו" עלתה 65 אלף ליש"ט, אבל זה לא הביא להם מזל בהפסד 1:0 לבראדפורד בליגה. לכבוד היציע החדש, הופרחו אתמול 555 בלונים באצטדיון.


There are two debuts off the pitch at Shewsbury today

It's John Askey's first game in charge & the debut of safe standing rail seats.

https://t.co/8f5IXiHkgEpic.twitter.com/LhDvuSoSLM

— BBC Sport (@BBCSport) 4 באוגוסט 2018

בופון הודה ליובנטוס אחרי הבכורה בפ.ס.ז'
אחרי הופעת הבכורה של ג'אנלואיג'י בופון בפאריס סן ז'רמן, שהביסה 0:4 את מונאקו בסופרקאפ הצרפתי, השוער האיטלקי העלה לאינסטגרם הודעה מרגשת כשבחר להודות דווקא ליובנטוס: "אפילו בגיל 40 אתה עדיין יכול להיות מאושר כשאתה זוכה בסופרקאפ. אני מודה שוב ליובנטוס שבזכות מוסר העבודה שלה אפשרה לי להגיע ולהיות בכושר בו אני נמצא". בנוסף הודה גם לפ.ס.ז': "תודה לקבוצה שמצאה את הסיבות לדחוף אותי אפילו רחוק יותר. תודה לחבריי החדשים שעזרו לי לזכות בעוד תואר וקיבלו אותי בהתלהבות וכבוד. תודה רבה לקווין טראפ שלמרות מה שהצעתי לו לפני כמה ימים דאג שהחולצה מספר 1 תהיה במקום שלה בחדר ההלבשה. תודה רבה לך קווין מעומק ליבי ותודה לכל מי שנתן לי להרגיש שוב את הרגשות האלה". "ל'אקיפ" העניק לו ציון 6.


 

Anche a 40 anni si può essere ancora felici per la vittoria di una supercoppa. . Grazie ancora alla @juventus che mi ha permesso, con la cultura del lavoro, di arrivare a questa età in condizioni ottimali per performare ancora…. . Grazie al @psg che ha trovato gli argomenti necessari per provare a spingermi ancora più in là…. . Grazie ai miei nuovi compagni che mi hanno permesso di vincere un altro trofeo e mi hanno accolto con entusiasmo, cortesia e rispetto… . E grazie a @kevintrapp che, nonostante me l'avesse già proposta giorni fa, oggi ha voluto farmi trovare la maglia N.1 al mio posto. . Grazie di cuore Kevin e grazie a tutti quelli che mi permettono di emozionarmi ancora. . . #TDC2018

A post shared by Gianluigi Buffon (@gianluigibuffon) on



הקמע החדש של ווסט ברומיץ'
הקמע החדש של ווסט ברומיץ' אוהדי הבאגיז שמנסים להתרגל לצ'מפיונשיפ הופתעו לגלות את הקמע החדש של הקבוצה – "איש דוד החשמל", שגרר לא מעט גלי צחוק מהיציעים. בסוף זה גם נגמר בהפסד 2:1 לבולטון במחזור הפתיחה.

Meet Albion's new mascot. Boiler Man. #wbapic.twitter.com/mPHt4jggcF

— Paul Suart (@PaulSuartWBA) August 4, 2018

West Brom's new mascot is a combi boiler… pic.twitter.com/pMDggOXNW4

— Football Mumble (@football_mumble) August 4, 2018

OMG!!! When your mascot is a boiler! Good one West Brom #WestBrom#Idealboilers#MOTpic.twitter.com/yoUIi6fjRB

— SUSAN SMITH 1 (@SmithLeedsUtd) August 4, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי