"מוריניו גורם לשחקנים לא להאמין בעצמם, האווירה שלילית"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

בלם העבר של הקבוצה ריו פרידדנד העביר ביקורת חריפה על המנג'ר הפורטוגלי: "אם הייתי שחקן צעיר בקבוצה לא היה לי חשק לשחק". פוגבה רוצה לעזוב לברצלונה וסוכנו בינתיים דורש שדרוג בשכרו, יונייטד מסרבים למכור

(גודל טקסט)
מצבה הלא מזהיר של מנצ'סטר יונייטד מדאיג לא מעט מאוהדיה והפעם נראה שגם שחקני עבר מתחילים להביע את מורת רוחם מכישלונה המקצועי של הקבוצה בשנים האחרונות ומסע הרכש הדל שלה בחלון ההעברות הנוכחי. מי שהגיב הבוקר (רביעי) למצב הקבוצה ותקף בחריפות את מאמן הקבוצה ז'וז' מוריניו הוא לא אחר מאשר ריו פרדיננד, בלם העבר האגדי של המועדון שהיום משמש כפרשן.


פרדיננד אמר לכל התקשורת בממלכה: "בשלב זה, יונייטד לא נראית כקבוצה שמסוגלת להתחרות עם ליברפול ומנצ'סטר סיטי על תואר האליפות. ז'וזה מוריניו יצטרך להפעיל את כל הקסמים השחורים שלו כדי להוציא את הקבוצה מהמשבר. הקבוצה חייבת להתחזק בבלם אחד, כשטובי אלדרווירלד מטוטנהאם עדיף על הארי מגוויר מלסטר. יש יותר מדי אווירה שלילית שמגיעה מהקבוצה. מוריניו גרם לשחקניו לא להאמין בעצמם ובקבוצה. אם הייתי שחקן צעיר והייתי קורא מה אמר על הצעירים שלא ישחקו העונה, לא היה לי ביטחון וחשק לשחק. מוריניו מרוויח הרבה כסף להוציא מהשחקנים שלו את המיטב ולא ההיפך".


בנוסף, עתידו של פול פוגבה במנצ'סטר יונייטד עדיין אינו ברור. הבוקר (רביעי) פורסם כי סוכנו הפרובלמטי של הצרפתי מינו ראיולה, דורש שפוגבה יקבל שדרוג משמעותי בשכר של כ-200 אלף ליש"ט בשבוע, כדי ששכרו יתקרב לשל בכיר המשתכרים בקבוצה ובפריימרליג, אלכסיס סאנצ'ס שמרוויח כ-500 אלף ליש"ט לשבוע וזאת כדי שהוא ישאר במועדון לפחות עד סיום חוזהו ב-2021. 

למרות שכבר פורסם כי אלוף העולם סיכם את תנאיו בברצלונה לארבע השנים הקרובות, השדים האדומים לא מוכנים למכור את השחקן כרגע ביונייטד סבורים שכל הסאגה סביב בקשתו לעזוב נובעת מהרצון של השחקן וסוכנו להעלות את שכרו במועדון. על אף שחלון ההעברות באנגליה נסגר מחר, פוגבה יוכל להימכר עד סוף חודש אוגוסט.


 ראיולה הגיע לשיחות עם אנשי יונייטד ואמר כי השחקן רוצה לעזוב או ששכרו יותאם למעמדו. כיום, השחקן מרוויח 290 אלף ליש"ט לשבוע. מנכ"ל הקבוצה, אד וודוורד, הודיע שפוגבה לא למכירה, כשהצרפתי מצידו סיפר לחבריו שהוא רוצה לעזוב. יונייטד דחתה את הצעתה של ברצלונה לשלם 44.6 מיליון ליש"ט בנוסף להעברת השחקנים ג'רי מינה ואנדראה גומש.




פוגבה. בקרוב בברצלונה? (AFP)





 

"דיילי מייל" פרסם שפוגבה אמר לחבריו שהוא רוצה מאוד לעבור לאלופת ספרד וכבר סיכם בקבוצה בה יתשכר 18 מיליון יורו בעונה לחמש שנים. מערכת היחסים העכורה עם ז'וז'ה מוריניו וגם הרצון לשוב לשתף פעולה עם חברו במיהם ביובנטוס ארתורו וידאל שחתם לפני מספר ימים בקבוצה משכנעים את פוגבה לחתום

העיתון "ספורט" הקאטלוני שפך אור נוסף על הנושא כשטען שעיסקת פוגבה לא אפשרית בגלל ההוצאות הכלכליות שכרוכות בעסקה, 150 מיליון יורו כדי לרכוש כרגע שחקן זו הוצאה כלכלית כבדה מדי עבור המועדון, שגם שכרו הגבוה עלול להוות בעיה. "ארנסטו ואלוורדה צריך לראות בדיוק היכן הוא צריך לחזק את הקבוצה וכעת היא לא זקוקה לפוגבה נואשות", כתבו בעיתון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי