סארי: לא באתי להפוך את צ'לסי לנאפולי החדשה

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Gettyimages

למרות ה-0:3 על האדרספילד, מאמן הבלוז לא יצא מגדרו: "עוד לומד את השחקנים, צריכים להשתפר". על הפנדל הלא שגרתי של ז'ורז'יניו: "הוא תמיד כבש ככה". באנגליה חשפו למי פנתה צ'לסי לפני קפה. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
אחרי כל האי ודאות סביב המועדון, המנג'ר החדש מאוריציו סארי ערך אתמול את הופעת הבכורה שלו על הקווים של צ'לסי. יחד עם השוער קפה והקשר ז'ורז'יניו, שלבשו לראשונה את מדי הקבוצה, הבלוז רשמו 0:3 מרשים על האדרספילד בחוץ והציגו כדורגל התקפי נהדר תחת המאמן האיטלקי. ללא ספק, פתיחה חלומית שקטעה את כל הנבואות השחורות.


ב"מירור" נכתבה הכותרת: "סארי הצדיע לאנגולו המוזהב", כמחווה לאלוף העולם אנגולו קאנטה שכבש את השער הראשון שלו אחרי 11 חודשים. עד לדקה ה-33 סארי לא כל כך הבין לאן נכנס כשהאדרספילד שיחקה טוב והציגה את היכולת שהשאירה אותה ליגה בעונה שעברה. בעונה ההיא סיימה האדרספילד ב-1:1 בסטמפורד ברידג', אחריו חגגו השחקנים עד חמש לפנות בוקר. "עד הכיבוש של קאנטה זה נראה שידור חוזר מאותו משחק", נכתב. לאחר מכן גם ז'ורזיניו כבש בהופעת הבכורה שלו מהנקודה הלבנה ופדרו חתם את תוצאת המשחק.


סארי לא יצא מגדרו בסיום: "לא הגעתי לכאן כדי לעשות מצ'לסי נאפולי חדשה. אני רוצה שצ'לסי תהיה צ'לסי. אני עוד לומד את השחקנים שלי. אני רוצה לכבד את המאפיינים של השחקנים שלי. יש לנו מזל עכשיו, כי אנחנו יכולים לעבוד על משחק אחד בשבוע ואין עומס. אנחנו צריכים להשתפר, להגן טוב יותר בצד השני וללחוץ טוב יותר".


אדן הזאר נכנס כמחליף וכרגיל הציג יכולת נהדרת. סארי אמר עליו: "בשלב הזה הוא לא יכול לשחק 90 דקות. הכי טוב עבורו לשחק 15-20 דקות כשהיריבה כבר עייפה. הוא עוד צריך להשתפר ולהתאמן". על הפנדל הלא שגרתי של ז'ורז'יניו, שקפץ לפני הבעיטה והטעה את השוער, אמר המנג'ר: "הוא תמיד כבש פנדלים בצורה כזאת". אוהדי צ'לסי יצאו מגדרם אחרי הפנדל של הברזילאי-איטלקי והחמיאו לו ברשתות החברתיות. פדרו, שכאמור כבש את השער השלישי, צייץ אחרי המשחק: "פתיחת עונה נהדרת בפרמיירליג. קדימה בלוז!".


When you score on your @PremierLeague debut! #HUDCHEpic.twitter.com/9N9n6uZzER

— Chelsea FC (@ChelseaFC) 11 באוגוסט 2018

Great start of the @premierleague season. Come on Blues!! / Gran comienzo en la Premier League. Vamos equipo!! ⚽ @ChelseaFC#CFC#HUDCHE#EPLpic.twitter.com/cGKzfaZxhK

— Pedro Rodríguez (@_Pedro17_) 11 באוגוסט 2018

השוער קפה גילה יכולת סבירה ולא נזקק להרבה מאמץ אתמול, אבל ב"סאנדיי טיימס" נחשף שהוא לא היה הבחירה הראשונה של צ'לסי להחליף את טיבו קורטואה. לפי הדיווח, צ'לסי ניסתה לרכוש את יאן אובלק והציעה עבורו סכום שיא של 90 מיליון ליש"ט, אבל אתלטיקו מדריד דחתה את ההצעה. למרות שהיה מדובר בסעיף שחרור שלו, השוער השתכנע להישאר אחרי שהקבוצה הספרדית הבטיחה לשדרג את שכרו בצורה ניכרת.



SUNDAY TIMES: Mellow Yellow #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/lWlB7LYQ8v

— Neil Henderson (@hendopolis) August 11, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי