יאן ורטונגן: אני אתחרה על תואר מלך השערים

יאן ורטונגן
יאן ורטונגן | Gettyimages

בלמה הבלגי של טוטנהאם, שכבש אמש את שער היתרון לקבוצתו ב1:2 על ניוקאסל התלוצץ בסיום. מאמנו פוצ'טינו היה מרוצה מחניכיו: "הם היו מקצוענים בפגרה, אם אנחנו רוצים לזכות בתואר, על כולם להיות מחויבים"

(גודל טקסט)
 אמש (שבת) פתחה טוטנהאם את העונה שלה ברגל ימין כשגברה על מוקש לא קל בדמות ניוקאסל בסנט ג'יימס פארק. למרות הדיבורים על כך שהתרנגולים לא התחזקו בחלון ההעברות, הם חזרו ללונדון עם שלוש נקודות למרות שבמחצית השנייה הם נראו מעט עייפים וניוקאסל הייתה קרובה לשיוויון. מי שעוד לא בלט במיוחד הוא הארי קיין שהציג משחק חלש. גורם נוסף שעלול לבוא בעוכרם של הספרס בהמשך פתיחת העונה הוא שמספר לא קטן של שחקנים בסגל שלהם שיחקו בשלבים המאוחרים של גביע העולם, חמישה מהם שיחקו בשלב חצי הגמר.

פוצ'טינו החמיא לחניכיו על ההכנה לעונה והתעקש אחרי המשחק שהחלוץ המוביל שלו יחזור לכושר הטוב שמאפיין אותו: "אני שמח שהרבה שחקנים חזרו במצב טוב, כולל קיין. הם היו מאוד מקצוענים בפגרה והראו עד כמה הם מחויבים למועדון. שחקן שרוצה לשחק במועדון חייב להראות מחויבות. אם אנחנו רוצים לזכות במשהו חייבים לתעל את כל האנרגיות במשחק הקבוצתי. הייתה לנו יריבה לא קלה שעלתה עם הרבה אנרגיה למגרש". 

דלי עלי, שכבש אמש את שער הניצחון שהזכיר מאוד את השער שכבש במונדיאל האחרון בשלב רבע הגמר נגד שבדיה, הראה שהוא חזר רענן והיה המצטיין בטוטנהאם: "היה חשוב לנו להתחיל עם שלוש נקודות. זו עונה ארוכה, נצטרך להשתפר, אבל היה חשוב להתחיל בצורה חיובית. היתרון שלנו שאנחנו משחקים ביחד כבר הרבה זמן ואנחנו נאבקים אחד עבור השני". 


 עלי (gettyimages)


 
הבלם יאן ורטונגן כבש את שערו הראשון בליגה מאז עונת 2014/15 והתלוצץ על כך שהוא מתמודד על מלכות השערים בליגה בציוץ בטוויטר. השער שלו הובקע רק אחרי ש"טכנולוגיית קו השער" קבעה שהכדור עבר את השער במלוא היקפו. 


 

Golden boot hunt under way… #COYSpic.twitter.com/xzkKxwf0lb

— Jan Vertonghen (@JanVertonghen) 11 באוגוסט 2018


בראיון ל"סקאי ספורט" אמר הבלגי: "אני חושב שהגיע לי לכבוש ואני מאושר שהשער אכן אושר. זה דבר נפלא שיש טכנולוגיה כזאת ואני הייתי בצד עם המזל הפעם. מבחנתי, אני אמור לכבוש כל עונה, אבל זה לא הצליח לי בפרמיירליג. אולי עכשיו אוכל לכבוש יותר מדלה עלי". בשבוע הבא טוטנהאם תארח את פולהאם בוומבלי במשחקה האחרון באיצטדיון זה לפני שתיכנס לביתה החדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי