וויליאן: אם הייתי נשאר בצ'לסי תחת קונטה? אין סיכוי

וויליאן
וויליאן | AFP

ברצלונה כבר הציעה עבורו 60 מיליון ליש"ט וגם לפתיחת האימונים הוא איחר, אבל הברזילאי החליט להישאר והודה שלולא חילופי המאמנים היה דורש לעזוב: "סארי מדבר על הנאה מכדורגל, אנחנו משחקים כעת בסגנון שונה"

(גודל טקסט)

וויליאן כבר היה עם רגל וחצי מחוץ לצ'לסי, כשברצלונה הייתה מי שניסתה לצרפו והציעה שלוש הצעות שנדחו בזו אחר זו על ידי הבלוז, אבל היום (שני) חשף קשר נבחרת ברזיל את הסיבה לכך שסירב להישאר בלונדון בתחילת הקיץ. בסופו של דבר הוא פתח את העונה כרגיל, במועדון גם סלחו לו על כך שאיחר לשוב לאימונים, ובהצהרה יוצאת דופן טען כי דרש לעזוב לאור העובדה כי אנטוניו קונטה היה מי שהחל את העונה כמאמן.

המנג'ר האיטלקי פוטר רשמית מצ'לסי לאחר שכבר העביר את האימונים הראשונים לעונה, מאוריציו סארי למעשה מונה רשמית למאמן צ'לסי רק לפני כחודש, באמצע חודש יולי, וקשר הסלסאו בן ה-30 שברצלונה הציעה תמורתו 60 מיליון ליש"ט אישר הבוקר (שני) בראיון: "אם הייתי בצ'לסי אם קונטה היה נשאר? אין שום סיכוי. אני כאן כי אני רוצה לשחק עבור צ'לסי, אעזוב את הקבוצה רק אם היא תרצה בכך".

וויליאן פתח ב-0:3 על האדרספילד בשבת וסיפר על הימים הראשונים תחת סארי: "שיחקנו טוב, אני חושב שכך בדיוק רצינו לפתוח את העונה. שלטנו במשחק וכל הזמן דאגנו להחזיק בכדור. אנחנו יודעים שעוד עלינו להשתפר, אבל פתחנו את העונה נהדר. יש לנו כבר בשבת משחק חשוב מול ארסנל ואנחנו רוצים לנצח גם אותו".


לא היה נשאר עונה נוספת תחת קונטה. וויליאן (AFP)

"סארי מדבר על הנאה מהכדורגל וכרגע יש לנו המון שחקנים איכותיים, כמו הזאר ופדרו, שחקנים שרוצים לתקוף ולשחק כדורגל. בנבחרת ברזיל אנחנו עושים את זה וכעת גם בצ'לסי מנסים, המאמן מבקש מאיתנו להציג את היכולות שלנו ולבצע הרבה תנועה. אנחנו מציגים כעת כדורגל בסגנון שונה במטרה ליהנות על הדשא, אבל גם לשחק בצורה אחראית. זו גם הסיבה שאני חושב שאפשר לנצח את ארסנל", סיכם הקשר לשבת המפגש בשבת (19:30 בספורטHD1).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי