פול אינס תוקף את פוגבה: הוא סיוט ליונייטד

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

אחרי הריב המתוקשר והנתק המוחלט בין מוריניו לכוכב הצרפתי, שחקן העבר האנגלי של הקבוצה ביקר בחריפות את פוגבה ואמר: "מה שאמר אחרי המשחק למוריניו היה לא מקצועי, אין כל רצון לחזור למצב של שנה שעברה"

(גודל טקסט)

התקשרות הבריטית מתעסקת הבוקר (שישי) בריב החדש שנחשף אתמול בין ז'וזה מורניו לפול פוגבה. המנג'ר כעס על הקשר שרמז בתקשורת כי הוא לא יכול לדבר בחופשיות על מוריניו, אחרת הוא יענש. הפורטגלי אמר לפוגבה: "תפסיק לדבר בתקשורת ולמתוח ביקורת. אם אתה רוצה לעזוב תבקש שוב להיכנס לרשימת העברות". פוגבה השיב לו: "מעכשיו תדבר רק עם הסוכן שלי".

פול אינס, כוכב מנצ'סטר יונייטד לשעבר יצא במתקפה חריפה נגד פוגבה ב"מירור" ואמר על הצרפתי שהוא משחק משחקים מטופשים ומחפש תשומת לב. שחקן העבר האנגלי לא חסך במילים וטען: "הוא פשוט סיוט והוא לא מכבד את מנצ'סטר יונייטד". אינס טען שמוריניו ניסה להשלים עם פוגבה בכך שהעניק לו את סרט הקפטן והחמיא לו אחרי הניצחון על לסטר, אבל פוגבה התייחס למחווה בזלזול וביקר את המאמן בפומבי".

אינס הוסיף: "זה חוסר מקצועיות מה שאמר פוגבה אחרי המשחק לגבי מוריניו. אפשר היה להניח שפוגבה יחזור מאושר מהמונדיאל עם המדליה של הגביע העולמי וירצה כבר להתחיל את העונה החדשה, אבל מאז חזר הוא פשוט סיוט לקבוצה. יש כאן עימות בין שני האנשים החזקים בקבוצה. בצד אחד יש את מוריניו שחושב שדרכו היא הנכונה ובצד השני פוגבה היה אחד מכוכבי אלופת העולם ואין לו כל רצון לחזור למצב בו היה בעונה שעברה בקבוצה".


פול אינס לא חוסך במילים על הכוכב הצרפתי (Gettyimages)

מנצ'סטר יונייטד הכחישה אתמול כי מוריניו תקף את פוגבה אחרי שקרא את דבריו בתקשורת, אבל גם אם העימות לבסוף לא התרחש, מוריניו עדיין כועס על פוגבה שלקח מאמן אישי בחודש סמפטמבר אשתקד כדי להתאושש מפציעה בירך ולא עשה זאת במסגרת הקבוצה.

ברצלונה ממשיכה לעקוב אחרי ההתפתחות למרות ההכחשות של אריידו בריידה, סקאוט הקבוצה לגבי התחמתו האפשרית של הקשר הצרפתי. אלפות ספרד מוכנה להמתין עבורו לחלון העברות של חודש ינואר.

העיתונאי מרטין סמואל מגן על פוגבה ב"דיילי מייל" כאשר כתב: "מעניין מתי אד וודוורד מנכ"ל יונייטד יעשה את העבודה שלו וימנע ממוריניו להמשיך לתקוף את פוגבה. וודוורד יודע לעשות עסקאות גדולות מאוד, אז הגיע הזמן שילמד איך להרגיע את הריב בין המנג'ר לפוגבה שהם כיום שני האנשים החושבים במועדון ויש הרגשה שאולד טראפורד לא יכול לאכלס שני סופר אגו כמו מוריניו ופוגבה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי