מוריניו הגיב לשמועות: אל תשקרו, אני מאושר מפוגבה

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד נשאל על יחסיו עם הכוכב לקראת המשחק מול ברייטון (ראשון, 18:00 בספורט2): "הוא מוכשר, מנומס, מחונך ועובד קשה". וגם: גווארדיולה חשף את יועצו המיוחד לפני האדרספילד (15:30 בספורט1)

(גודל טקסט)

שתי המנצ'סטריות ישחקו מחר (ראשון) במסגרת המחזור השני של הפרמיירליג כאשר לכל אחת הבעיות שלה. סיטי ללא קווין דה בריינה הפצוע תשחק נגד האדרספילד ויונייטד מנסה לשדר עסקים כרגיל עם פול פוגבה לקראת המשחק נגד ברייטון.

מנצ'סטר סיטי – האדרספילד (15:30, ישיר בספורט1)
סיטי הודיעה רשמית שקווין דה בריינה ייעדר שלושה חודשים מהמגרשים, אבל זה לא צריך להפריע לפפ גווארדיולה לשמור על 100 אחוזי הצלחה כשיפגוש את האדרספילד באיתיחד – קבוצה שהובסה בביתה 3:0 במחזור הפתיחה, גם אם זה על ידי  צ'לסי. שני מחזורים לסיום העונה שעברה הטריירס סיימו בסיטי בתיקו 0:0, אבל זה כנראה לא הולך לקרות מחר. דויד סילבה עשוי לחזור לסגל אחרי שהחמיץ את המשחק נגד ארסנל, ברנרדו סילבה צפוי לשמור על מקומו ב-11 לאור היעדרות דה בריינה.

פפ גווארדיולה אמר על פציעתו של הבלגי: "הוא יחסר לנו, אבל מקווה שיחזור ויתרום בגדול לקבוצה. ברור ששחקן מסוגו מאוד חסר כי שנה שעברה הוא היה המצטיין, אבל אני מאמין שהוא עוד ישפיע על העונה הנוכחית". פפ גם גילה במסיבת העיתונאים כי אחד האנשים הכי חשובים בחדר ההלבשה שלו הוא שחקן הכדורמים לשעבר מאנל אסטיירטה, המשמש כיועץ של פפ ותמיד מקבל ממנו את החיבוק האחרון לפני שהוא יוצא מחדר ההלבשה לכר הדשא. השחקן השתתף באולימפיאדת ברצלונה ואטלנטה וכבש 1561 שערים ב-580 משחקים.


ברנרדו סילבה. כבש בשבוע שעבר וצפוי להמשיך בהרכב (Gettyimages)

"הוא יותר מחבר קרוב. הוא יודע ומבין מה קורה בחדר ההלבשה כי הוא היה ספורטאי ענק", סיפר גווארדיולה, "הדעות שלו יקרות ערך עבורי כי הוא מבין דברים ותהליכים בקבוצה שאני לא מודע אליהם". אסטיירטה עצמו אמר: "אנשים שואלים אותי מה שחקן כדורמים לשעבר יכול לתרום בכדורגל, אבל אני מסביר להם שאני רואה את פפ לבדו מול כל המשימות האלה שיש לו. אני מנסה לעזור לו לשאת בעול שיש עליו". השניים עבדו ביחד מאז 2008 בברצלונה ופפ ביקש ממנו להצטרף רשמית לסגל של המאמנים בסיטי.

באשר להאדרספילד, זו יכולה להיות עונה קשה עבורם והם חוששים שיצטרכו להילחם נגד הירידה. המנג'ר דיוויד ואגנר אמר: "כולם יודעים שאני אוהב כדורגל התקפי, אבל במקרה הזה אף אחד לא יוכל למתוח עלינו ביקורת אם נחנה את האוטובוס ברחבה מול קבוצה כמו סיטי. אם אפשר לקחת נקודות על ידי חניית האוטובוס בואו נעשה את זה". סיטי כבשה לאחרונה בבית מול האדרספילד במשחק בליגה השנייה, 1:10 ב-1987.


האוטובוס יחנה ברחבה, סיטי תפרוץ את הבונקר? (Gettyimages)

ברייטון – מנצ'סטר יונייטד (18:00, ישיר בספורט2)
ז'וזה מוריניו ניסה אתמול לסיים את הסכסוך עם פול פוגבה וטען שהידיעות השבוע על עימות בין השניים מומצאות. הוא במהרה גם שיבח את הקשר שיקבל גם מחר את סרט הקפטן: "אנחנו ביחד שנתיים ומעולם לא הייתי מאושר יותר ממנו. הוא מוכשר, מנומס, מחונך ועובד קשה. אני לא יכול לדרוש ממנו יותר. אתם יכולים לכתוב מה שאתם רוצים על היחסים בינינו, אבל בבקשה אל תשקרו".

רומלו לוקאקו צפוי לעלות בהרכב אחרי שפתח על הספסל בניצחון על לסטר 1:2 ונכנס רק ל-24 דקות. ג'סי לינגארד, נמניה מאטיץ' ואנטוניו ולנסיה חזרו לאימונים, אבל לא צפויים לשחק. לעומת זאת, ברייטון בלחץ אחרי ההפסד לווטפורד 2:0 בשבת שעברה. שני שחקני הרכש עלי ביסומה והאירני עלירזה ג'האנבאחש צפויים לעלות בהרכב, בעוד שברונו ופלורין אנדונה פצועים.


פוגבה חוגג מול לסטר. זוכה למחמאות וגם לחזרת לוקאקו להרכב (AFP)

השחפים ניצחו במאי את יונייטד 0:1 וינסו לחזור על ההישג, אבל היה זה ניצחון אחד ב-11 מפגשים אחרונים נגד השדים האדומים בליגה ובגביע. לברייטון יש שני ניצחונות בית על יונייטד בהפרש 36 שנה. כריס יוטון אמר: "הניצחון נגדם היה משחק הבית האחרון שלנו. האוהדים זוכרים אותו לטובה, אבל הם גם ריאליים לגבי הסיכויים שלנו".

במשחק נוסף: ברנלי – ווטפורד (15:30, ישיר בספורט3)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי