צפו בתקציר: קיין שבר את "קללת אוגוסט", 1:3 לטוטנהאם על פולהאם

איזק היידן
איזק היידן | Gettyimages

החלוץ כבש (77) ועצר את הרצף השלילי שלו בחודש הפתיחה של הליגה, קודם לכן טריפייר (74) כבש שער נפלא לאחר שמיטרוביץ' (52) מחק יתרון של לוקאס (43). קאמבק לבורנמות' ב-1:2 על ווסטהאם, 0:2 ללסטר על וולבס

(גודל טקסט)

המחזור השני בפרמיירליג נפתח היום (שבת) עם שישה משחקים, כאשר במרכז תשומת הלב יעמוד הדרבי הלונדוני בו תארח צ'לסי את ארסנל. קודם לכן, קארדיף וניוקאסל נפרדו בתיקו מאופס אך דרמטי, טוטנהאם השיגה ניצחון שני ברציפות ועלתה לראש הטבלה לצד בורנמות', שחזרה מפיגור לניצחון חוץ על ווסטהאם.

אחרי הניצחון על ניוקאסל בשבוע שעבר, טוטנהאם פתחה בסערה ותקפה את שערו של פבריציו, אך רק בדקה ה-43 לוקאס הצליח להבקיע, עם שער נהדר בבעיטה מסובבת לחיבורים. למחצית השנייה עלתה האורחת בכוחות מחודשים, ניטרלה את התקפת טוטנהאם ואף הצליחה להשוות, כשראיין ססניון ניצל חור בהגנת התרנגולים כדי למסור לאלכסנדר מיטרוביץ', שנגח פנימה (52).

רק בדקה ה-74 הצליחה טוטנהאם לחזור לתירון, עם שער נפלא של קיירן טריפייר בבעיטה חופשית. המגן לקח את הכדור ממרחק 23 מטרים וסובב אותו היישר לרשת. שלוש דקות לאחר מכן, הגיע תורו של הארי קיין לעלות על הלוח. החלוץ קיבל כדור מאריק לאמלה בתוך הרחבה, עבר שחקן וכבש בקלות את שערו הראשון אי פעם בליגה בחודש אוגוסט. שער היסטורי וגם שער ניצחון לחלוץ שהרשים בעונה שעברה וגם במונדיאל.

קיין חוגג עם חבריו. שער היסטורי (Gettyimages)
קיין חוגג עם חבריו. שער היסטורי (Gettyimages)

ווסטהאם – בורנמות 2:1
במקום השני בטבלה נמצאת בינתיים, באופן מפתיע, בורנמות'. אחרי הניצחון על קארדיף בשבוע שעבר, הדובדבנים עלו למשחק חוץ קשה בלונדון ואף ספגו מרגלי מרקו ארנאוטוביץ' בפנדל בדקה ה-33. רק במחצית השנייה הצליחה האורחת לחזור כשקאלום ווילסון, שכבש גם בשבוע שעבר, רץ סלאלום נהדר, עבר ארבעה שחקנים וגלגל את הכדור פנימה (60). המהפך הושלם שש דקות לאחר מכן, עם שער של סטיב קוק, ובורנמות' סיימה את המחזור השני כשהיא עדיין מושלמת.

קארדיף – ניוקאסל 0:0
שתי הקבוצות פתחו את העונה עם הפסד, קארדיף עם 2:0 לבורנמות' וניוקאסל עם 1:2 לטוטנהאם, והן לא הצליחו להשיג ניצחון ראשון על חשבון הקבוצה השנייה. ניוקאסל שלטה יותר במגרש, והמארחת לא הצליחה להגיע אפילו להזדמנות אחת. לקראת סיום המחצית נפצע חאבייר מאנקיו בצורה מדאיגה וצלע לחדר ההלבשה, ולמחצית השנייה העלה המאמן את איזק היידן.

אלא שהיידן לא נשאר על המגרש לזמן רב. בדקה ה-66 הוא ביצע עבירה חמורה וראה את הכרטיס האדום, שלאחריו גם התפרץ על השופט, והותיר את ניוקאסל ב-10 שחקנים. גם עם היתרון המספרי, קארדיף לא הצליחה לסכן את השער של האורחת. אלא שגם שחקני ניוקאסל לא ניצלו את היריבה החלשה, למרות פנדל בדקה ה-96. הברזילאי קנדי ניגש לבעוט, אבל השוער הפיליפיני ניל את'רידג' הצליח לעצור. זהו אגב הפנדל השני ברציפות שאת'רידג עוצר, אחרי שעצר בעיטת עונשין נגד בורנמות' בשבוע שעבר.

אריק היידן. היה על המגרש 20 דקות בלבד (Gettyimages)
אריק היידן. היה על המגרש 20 דקות בלבד (Gettyimages)

תוצאות נוספות
אברטון – סאות'המפטון 1:2
לאברטון: תיאו וולקוט (15), ריצ'ארליסון (31). לסאות'המפטון: דני אינגס (54)

לסטר – וולבס 0:2
ללסטר: מארט דוהרטי (עצמי 29), ג'יימס מדיסון (45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי