פוצ'טינו: אנחנו צריכים לזכות בתארים כדי להיות ווינרים

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

מאמן טוטנהאם סימן מטרות לעונה לאחר ה-1:3 של קבוצתו על פולהאם: "לא משחקים בשביל לסיים שלישי או רביעי" והתייחס לשבירת הבצורת של הארי קיין שכבש לראשונה בחודש אוגוסט: "חשוב שכבש, אחרת זו הייתה טראומה"

(גודל טקסט)
אפשר לומר שהקללה הוסרה. בשעה טובה, הארי קיין כבש אתמול (שבת) בניצחון טוטנהאם 1:3 על פולהאם, במה שהיה שערון הראשון בחודש אוגוסט כשחקן הקבוצה. זה היה השער הראשון של קיין ב-15 משחקים במדי התרנגולים בחודש אוגוסט והוא מגיע לאחר 1075 דקות בצורת. החלוץ הגיב לסטטיסטיקה המשעשעת בבדיחות כשצייץ: "הלוואי שכל משחק כדורגל היה באוגוסט" ואמר בחצי ציונית: "זו הרגשה טובה לדעת איך זה להרגיש לכבוש בחודש אוגוסט". 



Wish every game could be in August

Good win and unreal finishes by @LucasMoura7 and @trippier2#THFC#COYS#PremierLeaguepic.twitter.com/hXARrkNndl

— Harry Kane (@HKane) August 18, 2018

 

התרנגולים כאמור לא רכשו אף שחקן חדש בפגרה והם למעשה אחראים על אותו נתון מפוקפק, כקבוצה היחידה שלא ביצעה אף שחקן רכש מאז החל חלון ההעברות בפריימרליג. מאמן הקבוצה,  מאוריסיו פוצ'טינו, התייחס לניצחון של חניכיו והמטרות העתידיות: "אני מאושר מהניצחון, אבל חשוב מאוד עכשיו לשפר את המשחק שלנו. הכי חשוב להיות צנועים ולעבוד קשה. אנגליה הצליחה במונדנאל, בדומה אלינו בעונות האחרונות.  מכל הקבוצה שלנו, רק הוגו לוריס הניף בגביע. אנחנו בכדורגל לא כדי לסיים מקום שלישי או רביעי. אנחנו צריכים להראות שאנחנו ווינרים על ידי זכייה בתארים. שיחקנו טוב, אבל ביום שני הבא נצטרך לשחק טוב יותר באולד טראפורד".

על הארי קיין אמר: "אני מואשר עבורו. היה חשוב עבורו להרגיש את הרשת זזה בחודש הזה אחרת זה היה הופך לטראומה עבורו. הוא אמר לי את זה אחרי המשחק כך שאני יודע מה הוא מרגיש". על השער של קירן טריפייר בבעיטה חופשית אמר: "הוא חזר אותו שחקן מהמונדיאל, אבל הביטחון העצמי שלו גדל. חשוב שיישאר צנוע". 

המאמן נשאל לגבי עתידו של הבלם טובי אלדרווירלד שרצה לעזוב מוקדם יותר העונה ליונייטד כשישנה אפשרות גם שיגיע לליגה הספרדית. המנג'ר הסביר את עמדתו אך לא התייחס אישית לבלגי: "אני רוצה שחקנים שמחויבים למועדון. מי שלא רוצה להישאר כאן, מבחינתי שילך. אף שחקן לא אמר לי היום אחרי המשחק שהוא רוצה למצוא פיתרון למצבו". 

  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי